Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Scenariusze sprzedaży Office Rynki wertykalne. Zespół Business Productivity utworzony by pomóc klientom wykorzystać wartość inwestycji w systemy teleinformatyczne,

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Scenariusze sprzedaży Office Rynki wertykalne. Zespół Business Productivity utworzony by pomóc klientom wykorzystać wartość inwestycji w systemy teleinformatyczne,"— Zapis prezentacji:

1 Scenariusze sprzedaży Office Rynki wertykalne

2 Zespół Business Productivity utworzony by pomóc klientom wykorzystać wartość inwestycji w systemy teleinformatyczne, zarówno tych już poczynionych jak i tych najbliższych. Zrozumieć problemy i priorytety firmy klienta Pomóc klientowi zająć się i rozwiązać jego problemy wykorzystując inwestycje posiadane i przyszłe Pracować wspólnie z klientem nad znalezieniem i wykorzystaniem możliwości zwiększenia produktywności pracowników merytorycznych Rola partnera:

3 Z punktu widzenia pracownika: skomplikowany, nieprzyjazny krajobraz usług i systemów informatycznych CRMSCM Tradycyjne aplikacje Repozytoria wiedzy Usługi elektroniczne ERP Pracownik merytoryczny Zespoły Zarząd Procesy biznesowe Typowe problemy: Ubogi, niejednolity interfejs Ubogi, niejednolity interfejs Różnorodne, niepołączone wyspy danych Różnorodne, niepołączone wyspy danych Długotrwałe, kosztowne wdrożenia Długotrwałe, kosztowne wdrożenia Niski i niepewny ROI Niski i niepewny ROI

4 Microsoft może wspomóc istniejące inwestycje klienta i obraz usług od strony pracownika CRMSCM Tradycyjne aplikacje Repozytoria wiedzy Usługi elektroniczne ERP Pracownik merytoryczny Zespoły Zarząd Ujednolicony, znajomy interfejs Ujednolicony, znajomy interfejs Wykorzystanie informacji z istniejących systemów Wykorzystanie informacji z istniejących systemów Elastyczne powiązanie z procesami biznesu Elastyczne powiązanie z procesami biznesu Usprawniona współpraca Usprawniona współpraca Osobista wydajność pracy Osobista wydajność pracy Korzyści z Microsoft Office System: Business Processes Procesy biznesowe Microsoft Office System

5 Dla działu sprzedaży

6 Scenariusz dla działu sprzedaży : Mobilny sprzedawca Potrzebuje historię zakupów klienta Potrzebuje dostępu do materiałów marketingowych i wspomagających sprzedaż Potrzebuje aktualnych danych dotyczących współpracy z klientem Sprzedawca nie ma dostępu do informacji i narzędzi… Proces sprzedaży: w czasie spotkania z klientem niezbędne są dodatkowe informacje … i traci cenny czas załatwiając różne sprawy nie będące bezpośrednio związane z procesem sprzedaży Musi załatwiać sprawy administracyjne w domu Ustala z klientem szczegóły konfiguracji zamówienia Porozumiewa się przez fax, pocztę i telefon komórkowy Brak możliwości pracy offline – odpowiadanie na pocztę i inne sprawy bieżące Brak możliwości współpracy z kolegami z zespołu wsparcia sprzedaży Aktualne problemy

7 Korzyści z rozwiązania Potencjalna propozycja Microsoft Dział sprzedaży może zwiększyć ilość czasu spędzany z klientami i zwiększyć wydajność pracowników mobilnych. Sales Rep używa Tablet PC z Office 2003 i ma stały dostęp do informacji, minimalizuje czas tracony na zadania administracyjne InfoPath 2003 umożliwia szybsze uzupełnienie niezbędnych formalności Microsoft dla mobilnego biura SharePoint Portal daje swobodny dostęp do wszystkich potrzebnych informacji SharePoint pozwala na wygodną współpracę między ludźmi i zespołami OneNote 2003 umożliwia współpracę z klientem nad przygotowaniem zamówienia Scenariusz dla działu sprzedaży : Mobilny sprzedawca Proponowane rozwiązanie

8 Dział operacyjny

9 Niektóre sposoby reagowania… Większe wymagania zmuszają firmę do podejmowania określonych decyzji i zwiększania zasobów w działach operacyjnych Większe wymagania klienta Możliwość dynamicznego reagowania na zmiany wymagań Możliwość dynamicznego reagowania na zmiany wymagań Większa szybkość podejmowania decyzji Większa szybkość podejmowania decyzji Większa dokładność w określeniu czasu dostaw Większa dokładność w określeniu czasu dostaw Obsługa procesu produkcji na żądanie Obsługa procesu produkcji na żądanie Tworzenie jakości Tworzenie jakości Elastyczność konfiguracji produktu końcowego Elastyczność konfiguracji produktu końcowego Jakość CzasKoszt Elastyczny łańcuch dostaw Presja czasu Jakość produktu Planowanie i spełnianie potrzeb największych klientów Planowanie i spełnianie potrzeb największych klientów Zwiększenie dostępności stanów magazynowych i optymalizacja pojemności magazynów Zwiększenie dostępności stanów magazynowych i optymalizacja pojemności magazynów Analiza kosztów utrzymania jakości Analiza kosztów utrzymania jakości Wdrażanie systemu Six Sigma (ISO 9000) Wdrażanie systemu Six Sigma (ISO 9000) ŹródłoWymaganiaElastyczność

10 Scenariusz dla działu operacyjnego: Planowanie łańcucha dostawców Rozbita, niejednolita komunikacja Ograniczona standaryzacja i automatyzacja procesów Niemożność współpracy w czasie rzeczywistym i rozwiązywania nieporozumień Niemożność dostosowania planów, przewidywań itp. Z braku integracji danych pomiędzy wewn. I zewn. partnerami Typowe problemy Planowanie wymaga dużego nakładu sil i środków by przewidywać wolumen produkcji, zakupów i dostaw Skomplikowany system wymaga udziału osób trzecich i partnerów zewnętrznych Opis ogólny Produkcja Firmy zewnętrzne Partner - dostawca Logistyka Dostawy Plan Plany przygotowywane w Excel Przesyłane do wielu partnerów na różne sposoby Fax Telefon Dział operacyjny - planowanie Fax Telefon Planowane konsoliduje plany od różnych dostawców – nie w jednym czasie, różne media Aktualne problemy

11 Korzyści z rozwiązania Potencjalna propozycja Microsoft Scenariusz dla działu operacyjnego: Planowanie łańcucha dostawców Zaakceptowane plany Produkcja Logistyka Planowanie dostaw Partner zewnętrzny Dostawy Optymalizacja łańcucha dostaw i zmniejszenie nakładu pracy potrzebnego do przygotowania szczegółowych i dokładnych planów produkcyjnych i handlowych Bezpośredni podgląd i uaktualnienie InfoPath pomaga zbierać dane Przygotowanie założeń do planów Communication through multiple means via portal Proponowane rozwiązanie Microsoft

12 Dział kadr (HR)

13 Koszty przedsiębiorstwa Scenariusz dla działu kadr: Okresowa ocena pracy HR Rozpowszechnia arkusze oceny pracy, opis i narzędzia. Gromadzi przygotowuje wymagane dokumenty i przesyła do przełożonego. Kompletuje dokumenty i przygotowuje propozyjce dot pensji i nagród, promocji, szkoleń. Przegląda ocenę i dokumenty. Uaktualnia profil pracownika, zarobki, stanowiska w bazach danych. IPonownie wprowadza informacje o płacach do systemu płacowego i innych. Strata wydajności pracy – firma z 10 tys. Zatrudnionych zużywa ponad 100 tys godzin (czyli ok. 3,6 miliona USD) Niski poziom zadowolenia z powodu niezgodności ocen przełożonego i pracownika – zagrożenie utratą cennych pracowników Zwiększona fluktuacja kadr – główny powód odchodzenia pracowników to zły odbiór systemu ocen ManagerHRPracownikHRHR Muszę mieć sposób zebrania informacji od innych o pracy tego człowieka… Jak mam wprowadzić informacje do tego formatu? HR powinien tylko doradzać ścieżkę awansu i rozwoju a nie administrować nimi Aktualne problemy

14 Scenariusz dla działu kadr: Okresowa ocena pracy Zarząd i dział kadr Przełożeni Pracownik Wykorzystane technologie Microsoft Dział kadr Office System Microsoft® SharePoint Portal Server v2.0 Microsoft® Office InfoPath 2003 Microsoft Exchange Server 2003 z Outlook Microsoft Office Professional Edition 2003 Pracownicy merytoryczni Możliwość wspólnego przeprowadzenia oceny pracy zwiększa wydajność przełożonego i całego procesu. Możliwość wspólnego przeprowadzenia oceny pracy zwiększa wydajność przełożonego i całego procesu. Zmniejszenia ilości czasu poświęcanego na proces ewaluacji pracy Zmniejszenia ilości czasu poświęcanego na proces ewaluacji pracy Mniejsze nieporozumienia w procesie oceny Mniejsze nieporozumienia w procesie oceny Zmniejszenie ilości czasu poświęcanego na obsługę procedur ocen Zmniejszenie ilości czasu poświęcanego na obsługę procedur ocen Wykorzystane istniejące systemy Komputer biurowy PeopleSoft SAP HR Wewnętrzny system HR Polityka HR Zmniejszenie ilości czasu poświęcanego na przygotowanie dokumentów i materiałów Zmniejszenie ilości czasu poświęcanego na przygotowanie dokumentów i materiałów Większa możliwość wychwycenia i utrzymania cennych ludzi Większa możliwość wychwycenia i utrzymania cennych ludzi Możliwość powiązania zarobków i dodatków z pomiarem wyników pracy Możliwość powiązania zarobków i dodatków z pomiarem wyników pracy Potencjalna propozycja Microsoft

15 Dział finansowy

16 Główne cele: There are multiple versions of the truth - Global Finance Leader, Technology Co. We are data rich, but information poor - VP Finance, Retail You ask an analyst to dig info out…something that could be done with a touch of a button takes weeks – CFO, Consumer Products The challenge should be analyzing the numbers, not gathering them - Business Unit VP, Manufacturing Budgeting is a million dollar exercise in futility – Regional CFO, Healthcare – Regional CFO, Healthcare We have the process of managing our customer projects down to a science…it is our internal projects that we dont know how to manage - VP Shared Services, Aerospace/Defense Najważniejsze cele działu finansowego #1 Dokładność prognozowania przychodów i obrotów firmy #2 Wsparcie decyzji operacyjnych #3 Opracowywanie strategii firmy #4 Przezroczyste raportowanie finansów zewnętrznych #5 Ocena opłacalności #6 Zarządzanie ryzykiem Source: 2002 Cap Gemini Ernst & Young survey in conjunction with CFO Publishing Corp 265 companies surveyed with annual revenue > $500M. 82% with annual revenue > $1B

17 Projekt 1 Budżet 20M Budżet 20M Wydane 10M Wydane 10M Powinien być powiązany z projektem 3. Zespoły wykonują podobne zadania ale nie porozumiewają się Powinien być powiązany z projektem 3. Zespoły wykonują podobne zadania ale nie porozumiewają się Scenariusz dla działu finansowego: Analiza ekonomiczna projektu ProblemyProblemy Niemożność szybkiej oceny stanu wszystkich projektów Niemożność szybkiej oceny stanu wszystkich projektów INiemożność oceny wpływu projektu na inne INiemożność oceny wpływu projektu na inne Brak podglądu wykorzystania zasobów między projektami Brak podglądu wykorzystania zasobów między projektami Nie ma sposobu odnalezienia powielających się działań Nie ma sposobu odnalezienia powielających się działań CFO CFO Komunikacja nieformalna Regularne raporty w Excel Regularne uaktualnianie danych via Nieregularne raporty w Word Regularne uaktualnianie danych via Brak spójnego widoku i oceny stanu Unaware of large, out-of-control project Trudne do zdefiniowania powiązania finansów pomiędzy wieloma projektami Różnorodne oceny i okresy czasu Brak proaktywnego zarządzania ryzykiem Brak proaktywnego zarządzania ryzykiem Nie ma racjonalizacji kosztów Nie ma racjonalizacji kosztów Brak analizy typu what-if Brak analizy typu what-if Projekt 5 Budżet 2M Budżet 2M Wydane 5M Wydane 5M 2 miesiące opóźnienia 2 miesiące opóźnienia Projekt 3 Budżet 10M Budżet 10M Wydane 12 M Wydane 12 M Nieoczekiwane wstrzymanie projektu z powodu nieuzgodnionych działań Nieoczekiwane wstrzymanie projektu z powodu nieuzgodnionych działań Projekt 2 Budżet 8M Budżet 8M Wydane 7M Wydane 7M Finanse współdzielone między projektami wstrzymują postępy pracy Finanse współdzielone między projektami wstrzymują postępy pracy Projekt 4 Budżet 2M Budżet 2M Wydane 1M Wydane 1M Wszystko O.K. Wszystko O.K. Aktualne problemy

18 Scenariusz dla działu finansowego: Analiza ekonomiczna projektu Wykorzystanie technologii Microsoft Office System Business Intelligence, Wydajność pracowników, Portale Wykorzystanie istniejących systemów ERP system finansowy ERP system finansowy Systemy CRM Systemy CRM Systemy HR Systemy HR Inne Inne SQL Server z Analysis Services SQL Server z Analysis Services Project Server Project Server Windows Server 2003 Windows Server 2003 SharePoint Portal Server SharePoint Portal Server Office Office Komputer biurowy Finanse Kierownicy projektów Zarząd finansowy Przewidywanie finansów projektów Przewidywanie finansów projektów Nadzór i działania zapobiegawcze w zagrożonych projektach Nadzór i działania zapobiegawcze w zagrożonych projektach Analizy what if Analizy what if Koszty zasobów uaktualniane automatyczne. Koszty zasobów uaktualniane automatyczne. Automatyczne raportowanie Automatyczne raportowanie Podgląd stanu projektów i możliwość podejmowania działań zapobiegawczych Podgląd stanu projektów i możliwość podejmowania działań zapobiegawczych Koordynacja wielu projektów zgodnie z ogólną strategią finansową Koordynacja wielu projektów zgodnie z ogólną strategią finansową Potencjalna propozycja Microsoft

19


Pobierz ppt "Scenariusze sprzedaży Office Rynki wertykalne. Zespół Business Productivity utworzony by pomóc klientom wykorzystać wartość inwestycji w systemy teleinformatyczne,"

Podobne prezentacje


Reklamy Google