Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

1 informatyka +. Rzut ukośny Zbigniew Kazimierowicz Andrzej Dowgiert informatyka + 2.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "1 informatyka +. Rzut ukośny Zbigniew Kazimierowicz Andrzej Dowgiert informatyka + 2."— Zapis prezentacji:

1 1 informatyka +

2 Rzut ukośny Zbigniew Kazimierowicz Andrzej Dowgiert informatyka + 2

3 Rzut ukośny informatyka + 3 Rzut ukośny - to ruch w polu grawitacyjnym Ziemi blisko jej powierzchni, w którym nadaje się ciału prędkość początkową skierowaną do poziomu pod kątem α.

4 Rzut ukośny – rozkład informatyka + 4 Rzut ukośny można rozłożyć na 2 ruchy niezależne: - ruch w kierunku poziomym, który jest ruchem jednostajnym z prędkością v 0x - ruch w kierunku pionowym, który jest ruchem jednostajnie zmiennym: do h max – ruch jednostajnie opóźniony (rzut pionowy do góry) od h max – ruch jednostajnie przyspieszony (swobodny spadek)

5 Rzut ukośny – składowe prędkości początkowej informatyka + 5

6 Rzut ukośny – tor ruchu informatyka + 6 Położenie ciała (współrzędne x, y) w czasie t opisują następujące wzory: t – czas v 0x – składowa pozioma prędkości v 0y – składowa pionowa prędkości v 0 – prędkość początkowa g – przyspieszenie ziemskie α – kąt pod jakim wystrzelono ciało

7 Rzut ukośny – maksymalna wysokość informatyka + 7 h max – maksymalna wysokość v 0y – składowa pionowa prędkości g – przyspieszenie ziemskie

8 Rzut ukośny – zasięg informatyka + 8 z – zasięg v 0 – prędkość początkowa g – przyspieszenie ziemskie α – kąt pod jakim wystrzelono ciało

9 informatyka + 9 Tor rzutu ukośnego wykonany w arkuszu Excel

10


Pobierz ppt "1 informatyka +. Rzut ukośny Zbigniew Kazimierowicz Andrzej Dowgiert informatyka + 2."

Podobne prezentacje


Reklamy Google