Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Na bazie japońskiego modelu lekcji: stała współpraca dużej grupy nauczycieli w celu projektowania możliwie skutecznych lekcji, osadzonych w konkretnej.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Na bazie japońskiego modelu lekcji: stała współpraca dużej grupy nauczycieli w celu projektowania możliwie skutecznych lekcji, osadzonych w konkretnej."— Zapis prezentacji:

1

2 Na bazie japońskiego modelu lekcji: stała współpraca dużej grupy nauczycieli w celu projektowania możliwie skutecznych lekcji, osadzonych w konkretnej ścieżce nauczania, z uwzględnieniem świadomie wybranego modelu pracy i świadomie wybranych typów zadań.

3  Dwa aspekty: - współpraca nauczycieli - pojedyncza lekcja jako część całości

4 PRAKTYKI NAUCZYCIELSKIE, DAJĄCE DUŻE EFEKTY:  Skuteczne planowanie lekcji  Zwracanie uwagi na intelektualne wymogi zadań  Ukierunkowane nauczanie  Uczenie się w małych grupach  Uczniowskie dyskusje  Ocenianie kształtujące  Meta-poznanie

5  W jakim miejscu umieścimy lekcję? Jaka jest uprzednia wiedza uczniów?  Wybieramy zadanie, na podstawie którego nauczymy danego pojęcia  Wybieramy model, na podstawie którego przedstawimy pojęcie


Pobierz ppt "Na bazie japońskiego modelu lekcji: stała współpraca dużej grupy nauczycieli w celu projektowania możliwie skutecznych lekcji, osadzonych w konkretnej."

Podobne prezentacje


Reklamy Google