Prezentacja na temat: "4 czerwca wszyscy uczniowie kl. II i III przyszli na zbiórkę. Nie było ani jednej spóźnionej osoby. Ze szkoły odjechaliśmy z dobrymi humorami. I tak rozpoczęła."— Zapis prezentacji:

1 4 czerwca wszyscy uczniowie kl. II i III przyszli na zbiórkę. Nie było ani jednej spóźnionej osoby. Ze szkoły odjechaliśmy z dobrymi humorami. I tak rozpoczęła się nasza wycieczka…

2 Ze względu na deszcz Ojcowski Park Narodowy podziwialiśmy z okien autokaru. Zobaczyliśmy: Maczugę Herkulesa, małą drewnianą kapliczkę i zamek w Pieskowej Skale. mała drewniana kapliczka Maczuga Herkulesa

3 Następnie zwiedziliśmy kopalnię soli w Bochni. Było tam bardzo dużo soli. Najbardziej podobało mi się boisko i mały plac zabaw. Zakupiłam też kilka pamiątek. sól wapienna mały ołtarzyk

4 Wieczorem przyjechaliśmy do Myślenic. Następnie zostaliśmy przydzieleni do pokojów. Ja dostałam pokój nr.0 razem z: Olą W, Olą J, Wiktorią i Kamilą. Bardzo byłam zadowolona z tego towarzystwa. Nasz pokój Tu spałam

5 I przyszedł czas na zwiedzanie Krakowa. Tu zobaczyłam: kopiec Kościuszki, Kościół Mariacki, Wawel, Sukiennice i Barbakan. Spacerowałam też ulicą Floriańską.

6 Następnego dnia odwiedziliśmy miasto w którym urodził się papież Jan Paweł II.

7 W tej miejscowości oglądaliśmy wszystkie zabytki Europy w miniaturze. Najbardziej podobał mi się Stadion Narodowy, który oglądałam w Warszawie, w ubiegłe wakacje. Stadion Narodowy

8 W czwartek wieczorem wróciliśmy do Łodzi. Przed szkołą czekało na nas wielu rodziców, a na mnie rodzice i Martyna. Brakowało tylko Pusi, Pimpka i Nikusia- moich zwierzątek. Wrażenia z wycieczki i własne zdjęcia przedstawiła Milena Borko

Pobierz ppt "4 czerwca wszyscy uczniowie kl. II i III przyszli na zbiórkę. Nie było ani jednej spóźnionej osoby. Ze szkoły odjechaliśmy z dobrymi humorami. I tak rozpoczęła."