Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Swiat młodych ludzi wieku 15-25 lat Koncepcji promocji marki w internecie Pomysły na rolę SKITTLES na imprezach SKITTLES i samorealizacja młodzieży Zyski.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Swiat młodych ludzi wieku 15-25 lat Koncepcji promocji marki w internecie Pomysły na rolę SKITTLES na imprezach SKITTLES i samorealizacja młodzieży Zyski."— Zapis prezentacji:

1

2 Swiat młodych ludzi wieku 15-25 lat Koncepcji promocji marki w internecie Pomysły na rolę SKITTLES na imprezach SKITTLES i samorealizacja młodzieży Zyski od relizacji zaproponowanych koncepcji

3 Swiat młodych ludzi wieku 15-25 lat Pragnienia rozwijać się nadal rośną wśród ludzi 15-25 lat,bardzo popularne są wolontariuszy, inicjatywy młodzieżowe, międzynarodowe programy wymiany,strony muzyczne. Dlatego dla reklamy pasują wszystkie strony internetowe związane z nowymi możliwociami, praktykami, szkoleniami, sportem, muzyką.

4 Moim zdaniem, reklama na Facebooku, ma być w formie konkursów na fan-page SKITTLES. Naprzykład: konkurs na najlepszą inspirację od skittles „najlepsze danie ze skittles” „najlepsza niespodzianka ze skittles” konkurs „kolorowe graffiti skittles”

5 celem udziału Skittles w imprezach młodzieżowych - zrobić tak, że by skittles kojarzyło się z radością, zabawą, spełnieniem pragnień, wakacjami, niezapomnianym nastrójem. Naprzykład: - balony z emblemą Skittles i opakowania skittles w prezent jeśli na imprezie z okazji urodzin zebrało się więcej niż 10 osób -kolorowe taneczne flash moby od tanecznych szkół miasta w stylu skittles. główną nagrodę - 1 dzień w fabryce skittles.


Pobierz ppt "Swiat młodych ludzi wieku 15-25 lat Koncepcji promocji marki w internecie Pomysły na rolę SKITTLES na imprezach SKITTLES i samorealizacja młodzieży Zyski."

Podobne prezentacje


Reklamy Google