Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Polskie Konsorcjum NATURE. Elastyczny model licencji NPG Wybór tytułów wg preferencji użytkowników Dowolny termin rozpoczęcia prenumeraty Cena ustalana.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Polskie Konsorcjum NATURE. Elastyczny model licencji NPG Wybór tytułów wg preferencji użytkowników Dowolny termin rozpoczęcia prenumeraty Cena ustalana."— Zapis prezentacji:

1 Polskie Konsorcjum NATURE

2 Elastyczny model licencji NPG Wybór tytułów wg preferencji użytkowników Dowolny termin rozpoczęcia prenumeraty Cena ustalana w zależności od wielkości instytucji Możliwość administrowania własnym kontem Statystyki wg standardów COUNTER Prawa archiwizacji: przy podpisaniu lub odnowieniu licencji przed końcem roku 2006 – dostęp do zawartości od roku 2000

3 Prawa Archiwizacji Zawartość objęta licencją w roku 2007 oraz latach następnych Okres prenumeraty Niedostępna zawartość Zawartość objęta licencją w roku 2006 Zawartość dostępna po wygaśnięciu prenumeraty Archiwa, dostępne w trakcie prenumeraty

4 wiodący tygodnik naukowy Impact factor: *  No. 1 Najlepsze recenzowane artykuły dotyczące wszystkich dyscyplin nauki najnowsze wiadomości o nadchodzących trendach oraz interpretacje bieżących badań w ramach licencji - archiwa od stycznia 1997 r. dodatkowo dostępne archiwa od 1950 r. *ISI, USA Nature -

5 Kolekcja Nature Research 8 podstawowych czasopism naukowych Najbardziej wartościowe recenzowane artykuły Unikalny przegląd najnowszych osiągnięć oraz zastosowania wyników badań naukowych w międzynarodowym środowisku naukowym oraz w przemyśle Dodatki tematyczne – specjalne wydania uzupełniające w wersji drukowanej i elektronicznej Archiwa od pierwszego numeru

6 Kolekcja Nature Reviews 7 renomowanych czasopism recenzyjnych Artykuły czołowych naukowców z każdej dziedziny Obszerny zakres recenzji – pełny przegląd omawianych dyscyplin naukowych Znakomite narzędzie dla nauczania - kolorowe diagramy, prezentacje w slajdach, animacje, odnośniki internetowe do uzupełniających informacji na omawiany temat oraz do baz danych Doskonałe opcje narzędzi dla użytkownika - ułatwiona nawigacja stron oraz możliwość szybkiego przeglądu terminologii naukowej Wysokie współczynniki Impact Factor Reviews są świetnym uzupełnieniem dla czasopism z kolekcji Nature Research, omawiających główne kierunki badań naukowych \

7 Nowość! Kolekcja Physical Science Pierwszy numer ukaże się w październiku 2006 Obejmuje wszystkie zagadnienia Nanotechnologii Ukazuje się od czerwca 2005 Obejmuje wspólny zakres dyscyplin Chemii i Biologii Graficzne przedstawienie informacji Ukazuje się od września 2002 Najnowsze badania Impact factor: Ukazuje się od października 2005 Obejmuje całe spektrum fizyki Pierwszy numer ukaże się w styczniu 2007 Najnowsze badania w szybko rozwijającej się dziedzinie Zróżnicowana zawartość

8 Nowość! Kolekcja Nature Clinical Practice Journals NPG rozpoczyna publikacje tytułów, skupiających się na badaniach klinicznych. Jedyna kolekcja, która omawia wpływ artykułów badawczych na rozwój praktyki klinicznej.

9 Kolekcja czasopism akademickich oraz redagowanych przez stowarzyszenia naukowe 33 czasopism o wysokim współczynniku impact factor Dogłębne omówienie specjalistycznych dziedzin Zespół redakcyjny gwarantujący wysoką jakość Łatwa integracja z pozostałymi źródłami NPG Elastyczność – możliwość wyboru tytułów według własnych potrzeb

10 Portal internetowy Nature Protocols  Protokoły badań laboratoryjnych dostępne wyłącznie w wersji online  Interaktywne forum pozwalające na zamieszczanie własnych protokołów oraz komentowania i oceniania protokołów udostępnionych przez innych uczonych  Blisko 400 protokołów udostępnionych już w 2006 r.  Otwarcie serwisu 22 czerwca 2006 r. Opis badań laboratoryjnych krok po kroku krytyczne ogniwa, zalecane przerwy, przestrogi, wskazówki na wypadek problemów


Pobierz ppt "Polskie Konsorcjum NATURE. Elastyczny model licencji NPG Wybór tytułów wg preferencji użytkowników Dowolny termin rozpoczęcia prenumeraty Cena ustalana."

Podobne prezentacje


Reklamy Google