Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

WEIBEL DOPPLER RADARS MSPO 2012 F1 Weibel Scientific A/S.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "WEIBEL DOPPLER RADARS MSPO 2012 F1 Weibel Scientific A/S."— Zapis prezentacji:

1 WEIBEL DOPPLER RADARS MSPO 2012 F1 Weibel Scientific A/S

2 WEIBEL DOPPLER RADARS MSPO 2012 F2 Weibel Scientific A/S Jest prywatną firmą z główną siedzibą w „Fort Weibel” w Allerød, Dania, odległym o 30 minut jazdy z lotniska w Kopenhadze i 5 minut od Centrum Testowego Weibel Firma Weibel jest obecna w testowaniu od ponad 70 lat Posiada 25 lat doświadczeń w badaniach, projektowaniu, testowaniu i produkcji najnowocześniejszych systemów radarowych Dopplera pracujących na fali ciągłej (CW) Firma Weibel dostarczyła na cały świat ponad 2000 radarów śledzących Dopplera Weibel dostarczył także na cały świat ponad 90 systemów śledzących Radary śledzące MFTR są zainstalowane i użytkowane od ponad 8 lat na okrętach US Navy oraz na obiektach NASA Centrum Testowe „Fort Weibel” Radar MFTR-2100i/46 gotowy do pracy Radar MFTR-2100/40 MVRS-700SC na Paladin MFTR-2100/43 na okręcie US Navy Mikrofale Elektronika i oprogramowanie Pierwszy radar śledzący dostarczony do Armii USA w 1988

3 WEIBEL DOPPLER RADARS MSPO-2012 F3 JjjjjjjjJjjj Radary dopplerowskie Weibel  Systemy radarowe do pomiaru prędkości wylotowej  Radarowy system aktywnej ochrony  Systemy radarowe Dopplera  Radarowe Systemy Śledzące  Wieloczęstotliwościowe radarowe systemy śledzące (MFTR)  Ruchome radary TSPI / do śledzenia fragmentów obiektów  Radar odległościowy do instalowania na dowolnych platformach Company Presentation

4 WEIBEL DOPPLER RADARS MSPO 2012 F 4 Weibel Scientific A/S

5 WEIBEL DOPPLER RADARS MSPO 2012 F 5 Start rakiety Delta II/Messenger 3 sierpień 2004

6 WEIBEL DOPPLER RADARS MSPO 2012 F 6 Oddzielenie silnika podstawowego

7 WEIBEL DOPPLER RADARS MSPO 2012 F 7 Zapłon silnika powietrznego i odpadnięcie silnika głównego Velocity points Silnik podstawowy – 1. zestaw Silnik podstawowy – 2-gi zestaw Odpady po zapłonie silników powietrznych Pozostałości paliwa ?

8 WEIBEL DOPPLER RADARS MSPO 2012 F 8 Oddzielenie silnika dodatkowego

9 WEIBEL DOPPLER RADARS MSPO 2012 F 9 3 silniki dodatkowe powietrzne Odpadnięcie silników powietrznych

10 WEIBEL DOPPLER RADARS MSPO 2012 F 10 Powrót wahadłowca do lotu – 26 lipca 2005

11 WEIBEL DOPPLER RADARS MSPO 2012 F 11 Nocny start rakiety STS 116 –

12 WEIBEL DOPPLER RADARS MSPO 2012 F 12 Ambasador USA Cain z wizytą w Weibel

13 WEIBEL DOPPLER RADARS MSPO 2012 F 13 System aktywnej ochrony Fire comp. Radar wykrywczo-kierującyUrządzenie przechwytujące

14 WEIBEL DOPPLER RADARS MSPO 2012 F 14 Przechwytywanie wideo

15 WEIBEL DOPPLER RADARS APRS-2100 MSPO 2012 F 15

16 WEIBEL DOPPLER RADARS Platforma wielosensorowa nowej generacji MSPO 2012 F 16 MSP-2100

17 WEIBEL DOPPLER RADARS Otwieranie obudowy MSPO 2012 F 17

18 WEIBEL DOPPLER RADARS Otwieranie obudowy MSPO 2012 F 18

19 WEIBEL DOPPLER RADARS Otwieranie obudowy MSPO 2012 F 19

20 WEIBEL DOPPLER RADARS Otwieranie obudowy MSPO 2012 F 20

21 WEIBEL DOPPLER RADARS Otwieranie obudowy MSPO 2012 F 21

22 WEIBEL DOPPLER RADARS Otwieranie obudowy MSPO 2012 F 22

23 WEIBEL DOPPLER RADARS Otwieranie obudowy MSPO 2012 F 23

24 WEIBEL DOPPLER RADARS Otwieranie obudowy MSPO 2012 F 24

25 WEIBEL DOPPLER RADARS Otwieranie obudowy MSPO 2012 F 25

26 WEIBEL DOPPLER RADARS Otwieranie obudowy MSPO 2012 F 26

27 WEIBEL DOPPLER RADARS Otwieranie obudowy MSPO 2012 F 27

28 WEIBEL DOPPLER RADARS Otwieranie obudowy MSPO 2012 F 28

29 WEIBEL DOPPLER RADARS Otwieranie obudowy MSPO 2012 F 29

30 WEIBEL DOPPLER RADARS Otwieranie obudowy MSPO 2012 F 30

31 WEIBEL DOPPLER RADARS Otwieranie obudowy MSPO 2012 F 31

32 WEIBEL DOPPLER RADARS Otwieranie obudowy MSPO 2012 F 32

33 WEIBEL DOPPLER RADARS Otwieranie obudowy MSPO 2012 F 33

34 WEIBEL DOPPLER RADARS Otwieranie obudowy MSPO 2012 F 34

35 WEIBEL DOPPLER RADARS Otwieranie obudowy MSPO 2012 F 35

36 WEIBEL DOPPLER RADARS Otwieranie obudowy MSPO 2012 F 36

37 WEIBEL DOPPLER RADARS Otwieranie obudowy MSPO 2012 F 37

38 WEIBEL DOPPLER RADARS Otwieranie obudowy MSPO 2012 F 38

39 WEIBEL DOPPLER RADARS Otwieranie obudowy MSPO 2012 F 39

40 WEIBEL DOPPLER RADARS Otwieranie obudowy MSPO 2012 F 40

41 WEIBEL DOPPLER RADARS Cechy systemu Instalacja –Montaż na naczepie –Montaż stacjonarny –Montaż na okręcie Mobilność –Transport drogami lądowymi na naczepie –Przenoszony między miejscami pracy jako jeden zespół Zdalne sterowanie –Otwieranie/zamykanie obudowy –Ustawianie platformy –Przegląd platfomy –Poziomowanie platformy –Diagnostyka –Konfiguracja –Praca w czasie rzeczywistym MSPO 2012 F 41

42 WEIBEL DOPPLER RADARS Platforma wielosensorowa nowej generacji Sensory zamontowane na piedestale –Antena MFDR-2100/40, MFDR-2100/43 lub MFDR-2100/45 –Kamera z obiektywem o zmiennej ogniskowej –Kamera szybka o wysokiej rozdzielczości –Kamera termowizyjna –Kamera gromadząca dane –System kompensacji ruchu MCS-2100 –Instalacja sensorów tak zaprojektowana, aby wszystkie sensory można łatwo wymieniać między platformami Piedestał –System silników: o napędzie bezpośrednim –Dokładność: < mrad –Zmiana azymutu: ciągła –Zmiana elewacji: -10˚ do – 190˚ –Prędkość kątowa: > 50 ˚/sec –Przyśpieszenie kątowe: > 50 ˚/sec 2 MSPO 2012 F 42 System Sagem Sigma 40 do pomiaru ruchów platformy


Pobierz ppt "WEIBEL DOPPLER RADARS MSPO 2012 F1 Weibel Scientific A/S."

Podobne prezentacje


Reklamy Google