Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pakiety PREMIUM w kategorii ROZRYWKA. Ogólnie o IDMnet Źródło - "Digital Influence Index" razem z Fleishmann - Hillard International Communications oraz.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Pakiety PREMIUM w kategorii ROZRYWKA. Ogólnie o IDMnet Źródło - "Digital Influence Index" razem z Fleishmann - Hillard International Communications oraz."— Zapis prezentacji:

1 Pakiety PREMIUM w kategorii ROZRYWKA

2 Ogólnie o IDMnet Źródło - "Digital Influence Index" razem z Fleishmann - Hillard International Communications oraz Harris Interactive. Internetowy Dom Mediowy (IDMnet) Zrzesza w swojej sieci niemal 300 witryn. Posiada najbardziej popularne witryny tematyczne, według rankingu Wirtualnych Mediów, m. in. strony „Wprost”, „Polityki”, „Przekroju” oraz tak znane portale jak: we-dwoje.pl, babyboom.pl, muratordom.pl, filmweb.pl, ePuls.pl, waluty.com, inwestycje.pl, dobreprogramy.pl Interaktywne produkty IDMnet pozwalają na: budowanie świadomości marki, umacnianie znajomości brandów realizowanie kampanii zasięgowych Firma rozwija produkty tematyczne wokół starannie wyselekcjonowanych witryn w ramach jednej kategorii wraz ze specjalnie dobranymi formami reklamowymi.

3 Spis treści Przewaga Internetu Informacje o pakietach Club&Music Film Gry Super20 VIP VIP Po Godzinach Formy reklamowe Dział Projektów Specjalnych Korzyści dla reklamodawcy

4 Konsumenci wskazują Internet jako medium mające największy wpływ na podejmowane przez nich decyzje. Wpływ Internetu na zachowania konsumentów jest 2 razy większy niż telewizji oraz 8 razy większy od komunikatów rozpowszechnianych za pomocą druku. Internet stał się obecnie najważniejszym medium w komunikacji biznesowej. Promocja on-line jest najdynamiczniej rozwijającą się gałęzią reklamy. Źródło - "Digital Influence Index" razem z Fleishmann - Hillard International Communications oraz Harris Interactive. Przewaga Internetu

5 Internet ma największy wpływ na decyzję zakupowe Internet świetnie buduje zaufanie do brand’u Internet jest nieodłącznym elementem kampanii sprzedażowej Grupa docelowa chce widzieć reklamowany produkt w Internecie Reklama w Internecie podwaja styczność user’a z kreacją gdy trwa kampania w innym medium reklamowym Wnioski

6 Nasza propozycja Pakiet Club&Music

7 IDMnet proponuje swoim klientom wyjątkowy pakiet – Club&Music. Pakiet tworzą najlepsze witryny w polskim Internecie odwiedzane przez osoby interesujące się muzyką, ze szczególnym uwzględnieniem nurtu klubowego. To strony poświęcone muzyce, zawierające wiele informacji dla jej miłośników. Dobór serwisów zapewnia perfekcyjne dotarcie do interesującej grupy docelowej. Pełna gama form reklamowych (banner, billboard, interstitial, formy rozwijane i pływające, etc.). Możliwość przygotowania niestandardowych rozwiązań sponsoringowych. Nasza propozycja – Pakiet Club&Music

8 Eska.pl Tematyka: Club&Music UU: ponad 896 tys. PV: ponad tys. Eska.pl znajdują się najważniejsze muzyczne informację z Polski i świata, w postaci faktów i plotek, informacje o imprezach i konkurach organizowanych przez radio, pliki muzyczne do ściągnięcia, gorące hity i płyt polecane przez radio. Dostępna jest także wyszukiwarka muzyczna. Serwis zawiera także bazę artystów i płyt. Aktivist.pl Tematyka: Rozrywka UU: ponad 76 tys. PV: ponad 336 tys. AKTIVIST.pl jest interaktywnym, lokalnym, miejskim medium poświęconym rozrywce, sposobom spędzania wolnego czasu i wydarzeniom kulturalnym. Soundrevolt.com Tematyka: Muzyka UU: 11 tys. PV: 123 tys. SoundRevolt.com jest serwisem internetowym promującym taneczną muzykę elektroniczną dla nieco bardziej wymagającego odbiory. Mp4.com.pl Tematyka: Muzyka UU: ponad 363 tys. PV: ponad tys. Mp4.com.pl to pierwszy w Polsce serwis muzyczny przeznaczony dla użytkowników posiadających szerokopasmowy dostęp do Internetu. Serwis Mp4.com.pl to również pierwsza w Polsce internetowa stacja muzyczna na życzenie. Informacje o witrynach w pakiecie Club&Music

9 Muzyka.pl Tematyka: Muzyka UU: ponad 57 tys. PV: ponad 335 tys. Muzyka.pl to portal poświęcony różny gatunkom muzyki, zawiera podział treści na gatunki muzyczne (rock, pop, metal, hip-hop). Cgm.pl Tematyka: Muzyka UU: ponad 70 tys. PV: ponad 326 tys. cgm.pl to: - gazeta muzyczna dbająca nie tylko o dźwięk, ale i o obraz - teledyski, pliki audio, recenzje, wywiady, galerie zdjęć - koncerty oraz wydarzenia muzyczne, recenzje, listy przebojów, sklep. Informacje o witrynach w pakiecie Club&Music PoGodzinach.pl Tematyka: Rozrywka UU: 37 tys. PV: 100 tys. Pogodzinach.pl to największy internetowy przewodnik po pubach, restauracjach, klubach, kawiarniach, dyskotekach i barach w największych miastach w Polsce. Clubtechno.pl Tematyka: Muzyka UU: 71 tys. PV: 327 tys. ClubTechno.pl czyli wortal muzyki elektronicznej powstał 10 września 2002r. Przez okres ponad 3 lat istnienia udało się stworzyć bardzo prężnie działający serwis, który skupia wokół siebie uwagę artystów, organizatorów i osób spragnionych informacji. W chwili obecnej jest to jeden z największych serwisów piszących o muzyce elektronicznej i clubbingu w Polsce.

10 Club&Music liczba unikalnych użytkowników (UU) liczba odsłon (PV) średni czas na użytkownika :16:16 Źródło: Megapanel PBI/Gemius, sierpień 2008 Statystyki pakietu Club&Music

11 Płeć ponad 50% użytkowników jest w wieku lata *kobiety 55,73% *mężczyźni 44,27% ponad 40% użytkowników to mieszkańcy miast powyżej 50 tys. Wiek Wielkość miejscowości * Źródło: Megapanel PBI/Gemius sierpień 2008 Club&Music – profil użytkownika

12 Staż w Internecie prawie 70% użytkowników to doświadczeni stażem internauci Częstotliwość prawie 80% użytkowników korzysta często z Internetu Club&Music – profil użytkownika * Źródło: Megapanel PBI/Gemius sierpień 2008

13 Cennik ilość odsłon Banner / Billboard Expand / Scroll billboard Double billboard 750x200 Toplayer / Brandmark z billboard Interstitial Kursor reklamowy Skyscrapper 120x600 Pop-up Rectangle Pop-under Scroller 800x30 Expand corner CPM Cena pakietu CPM Cena pakietu CPM Cena pakietu CPM Cena pakietu CPM Cena pakietu CPM Cena pakietu 38 zł 48 zł 57 zł 76 zł 114 zł 29 zł zł3 700 zł46 zł4 600 zł56 zł5 600 zł74 zł7 400 zł111 zł zł28 zł2 800 zł zł7 200 zł45 zł9 000 zł54 zł zł72 zł zł108 zł zł27 zł5 400 zł zł zł44 zł zł53 zł zł70 zł zł105 zł zł26 zł zł zł zł43 zł zł51 zł zł68 zł zł102 zł zł26 zł zł zł zł38 zł zł45 zł zł60 zł zł90 zł zł23 zł zł

14 Nasza propozycja Pakiet Film

15 IDMnet proponuje swoim klientom wyjątkowy pakiet – Film. Pakiet tworzą najlepsze witryny w polskim Internecie odwiedzane przez miłośników kina. To strony zawierające aktualności, recenzje, opinie oraz informacje premierach filmowych. Dobór serwisów zapewnia perfekcyjne dotarcie do interesującej grupy docelowej. Pełna gama form reklamowych (banner, billboard, interstitial, formy rozwijane i pływające, etc.). Możliwość przygotowania niestandardowych rozwiązań sponsoringowych. Nasza propozycja – Pakiet Film

16 Filmweb.pl Tematyka: Film UU: ponad 1 956tys. PV: ponad tys. FilmWEB.pl to największy i najczęściej odwiedzany polski portal filmowy. Od początku działalności oparł swoją strategię na budowaniu filmowej społeczności. Codziennie portal odwiedza ponad miłośników filmu, natomiast w całym miesiącu jest ich 1,2 milion i generują ponad 28 miliony odsłon! Dzięki zaangażowaniu swoich użytkowników FilmWEB.pl zbudował największą polskojęzyczną bazę filmową na świecie, na którą składa się już ponad 230 tysięcy filmów i ponad 510 tysięcy ludzi ze świata filmu. Infilm.pl Tematyka: Film UU: ponad 6 tys. PV: ponad 25 tys. InFilm.pl to internetowy serwis o filmach. Znajdziemy w nim przede wszystkim informacje o filmach. Recenzje premier filmowych oraz wiadomości o filmach które można zobaczyć w telewizji. Ciekawą częścią serwisu są ogłoszenie, znajdziemy wśród nich ogłoszenia o castingach do filmów i reklamówek. Talenty.pl Tematyka: Film UU: ponad 158 tys. PV: ponad 334 tys. Talenty.pl to pierwszy w Polsce serwis filmowy przeznaczony dla użytkowników posiadających szerokopasmowy dostęp do Internetu. Oprócz takich tradycyjnych działów, jak premiery i zapowiedzi kinowe czy codziennie aktualizowanych wieści ze świata filmu, użytkownicy mają do dyspozycji kilka tysięcy odnośników do miniatur filmowych, zapowiedzi kinowych, animacji, komercyjnych reklam, zwiastunów filmowych oraz parodii. Kino.pl Tematyka:Film UU: ponad 75 tys. PV: ponad 836tys. Kino.pl ogólnopolski portal filmowy zawiera informacje dotyczące szeroko rozumianej tematyki filmowej. W ramach serwisu można znaleźć zawsze aktualny repertuar z ponad 120 kin z całej Polski, bazę kilku tysięcy filmów wraz z opisami, bazę zwiastunów, galerie zdjęć oraz forum dyskusyjne. Dostępny jest także dział informacji filmowych, wraz z archiwum, zawierającym kilka tysięcy wiadomości. Informacje o witrynach w pakiecie Film

17 Film liczba unikalnych użytkowników (UU) liczba odsłon (PV) średni czas na użytkownika :25:30 * Źródło: Megapanel PBI/Gemius, sierpień 2008 Statystyki pakietu Film

18 50% użytkowników jest w wieku lata *kobiety 55,70% *mężczyźni 44,30% prawie 50% użytkowników to mieszkańcy miast powyżej 50 tys. * Źródło: Megapanel PBI/Gemius sierpień 2008 Film – profil użytkownika Płeć Wiek Wielkość miejscowości

19 ponad 70% użytkowników to doświadczeni stażem internauci ponad 90% użytkowników korzysta często z Internetu Film – profil użytkownika * Źródło: Megapanel PBI/Gemius sierpień 2008 Staż w Internecie Częstotliwość

20 Cennik ilość odsłon Banner / Billboard Expand / Scroll billboard Double billboard 750x200 Toplayer / Brandmark z billboard Interstitial Kursor reklamowy Skyscrapper 120x600 Pop-up Rectangle Pop-under Scroller 800x30 Expand corner CPM Cena pakietu CPM Cena pakietu CPM Cena pakietu CPM Cena pakietu CPM Cena pakietu CPM Cena pakietu 38 zł 48 zł 57 zł 76 zł 114 zł 29 zł zł3 700 zł46 zł4 600 zł56 zł5 600 zł74 zł7 400 zł111 zł zł28 zł2 800 zł zł7 200 zł45 zł9 000 zł54 zł zł72 zł zł108 zł zł27 zł5 400 zł zł zł44 zł zł53 zł zł70 zł zł105 zł zł26 zł zł zł zł43 zł zł51 zł zł68 zł zł102 zł zł26 zł zł zł zł38 zł zł45 zł zł60 zł zł90 zł zł23 zł zł

21 Nasza propozycja Pakiet Gry

22 IDMnet proponuje swoim klientom wyjątkowy pakiet – Gry. Pakiet tworzą najlepsze witryny w polskim Internecie poświęcone wirtualnej rozrywce. Odbiorcami serwisów w pakiecie są zwolennicy gier komputerowych. To strony zawierające aktualności, opinie, informacje o nowościach. Dobór serwisów zapewnia perfekcyjne dotarcie do interesującej grupy docelowej. Pełna gama form reklamowych (banner, billboard, interstitial, formy rozwijane i pływające, etc.). Możliwość przygotowania niestandardowych rozwiązań sponsoringowych. Nasza propozycja – Pakiet Gry

23 Miastogier.pl Tematyka: Gry komputerowe UU: ponad 328 tys. PV: ponad tys. MiastoGier.pl to strona podejmująca szeroko pojętą tematykę gier komputerowych. Portal zawiera rzetelne recenzje, bogatą encyklopedię gier, tysiące nowinek, dziesiątki tysięcy galerii oraz coraz bardziej popularny wśród internautów dział Video. Gryzonie.pl Tematyka: Gry komputerowe UU: ponad 161 tys. PV: ponad 563 tys. GRYzonie.pl to strona poświęcona tematyce gier komputerowych. Na szczególną uwagę zasługuje dział "gry online", w którym znajdują się gry własnej produkcji - to wyróżnia GRYzonie pośród innych stron o tej tematyce Otoloto.pl Tematyka: Gry UU: ponad 38 tys. PV: ponad tys. Otoloto.pl to atrakcyjna zabawa internetowa zapewniająca uczestnikom zarówno rozrywkę, jak i możliwość zdobycia nagrody pieniężnej Fx4.pl Tematyka: Rozrywka UU: ponad 93 tys. PV: ponad 175 tys. Fx4.pl istnieje od marca 2001 roku i jest autorskim produktem firmy DNA, dostawcą treści rozrywkowych m.in. dla portalu Gazet Wyborczej. Informacje o witrynach w pakiecie Gry

24 Gry-on-line.com Tematyka: Gry on-line UU: ponad 5 tys. PV: ponad18 tys. Gry-On-Line.com to serwis poświęcony w całości coraz popularniejszym grom online. Gry podzielone są na kilka kategorii, w tym na: zręcznościowe, logiczne, sportowe oraz przygodowe. Wszystkie dostępne są za darmo bez konieczności rejestracji. Jabler.pl Tematyka: Gry UU: ponad 21 tys. PV: ponad 58 tys. Jabler.pl to portal sprofilowany pod graczy komórkowych, zawierający najszerszą w Polsce bazę markowych gier i aplikacji dla telefonów komórkowych. Do dyspozycji użytkowników jest forum, dział newsów oraz możliwość oceniania i komentowania gier, wyrażania swojej opinii w sondach i uczestnictwa w konkursach Tawerna.rpg.pl Tematyka: Gry UU: ponad 19 tys. PV: ponad 62 tys. Tawerna RPG to witryna największego i najstarszego ogólnopolskiego zinu zajmującego się fantastyką i grami fantastycznymi. Znajdziesz u nas materiały do zarówno gier fabularnych, karcianych oraz komputerowych, jak i recenzje literackie i filmowe, opowiadania i sporą dawkę humoru. Informacje o witrynach w pakiecie Gry

25 „Gry ” liczba unikalnych użytkowników (UU) liczba odsłon (PV) średni czas na użytkownika :10:33 Źródło: Megapanel PBI/Gemius, sierpień 2008 Statystyki pakietu Gry

26 ponad 50% użytkowników jest w wieku 7-18 lata *kobiety 28,65% *mężczyźni 71,35% ponad 35% użytkowników to mieszkańcy miast powyżej 50 tys. * Źródło: Megapanel PBI/Gemius sierpień 2008 Gry – profil użytkownika Płeć Wiek Wielkość miejscowości

27 ponad 60% użytkowników to doświadczeni stażem internauci ponad 90% użytkowników korzysta często z Internetu Gry – profil użytkownika * Źródło: Megapanel PBI/Gemius sierpień 2008 Staż w Internecie Częstotliwość

28 Cennik ilość odsłon Banner / Billboard Expand / Scroll billboard Double billboard 750x200 Toplayer / Brandmark z billboard Interstitial Kursor reklamowy Skyscrapper 120x600 Pop-up Rectangle Pop-under Scroller 800x30 Expand corner CPM Cena pakietu CPM Cena pakietu CPM Cena pakietu CPM Cena pakietu CPM Cena pakietu CPM Cena pakietu 38 zł 48 zł 57 zł 76 zł 114 zł 29 zł zł3 700 zł46 zł4 600 zł56 zł5 600 zł74 zł7 400 zł111 zł zł28 zł2 800 zł zł7 200 zł45 zł9 000 zł54 zł zł72 zł zł108 zł zł27 zł5 400 zł zł zł44 zł zł53 zł zł70 zł zł105 zł zł26 zł zł zł zł43 zł zł51 zł zł68 zł zł102 zł zł26 zł zł zł zł38 zł zł45 zł zł60 zł zł90 zł zł23 zł zł

29 Nasza propozycja Pakiet Super20

30 IDMnet proponuje swoim klientom wyjątkowy pakiet – Super20. Pakiet tworzy 20 witryn skierowanych do użytkowników w wieku około 20 lat. To strony poświęcone rozrywce, muzyce, filmom, najnowszym trendom oraz serwisy społecznościowe. Dobór serwisów zapewnia perfekcyjne dotarcie do interesującej grupy docelowej. Pełna gama form reklamowych (banner, billboard, interstitial, formy rozwijane i pływające, etc.). Możliwość przygotowania niestandardowych rozwiązań sponsoringowych. Nasza propozycja – Pakiet Super20

31 Eska.pl Tematyka: Muzyka UU: ponad 896 tys. PV: ponad tys. Eska.pl znajdują się najważniejsze muzyczne informację z Polski i świata, w postaci faktów i plotek, informacje o imprezach i konkurach organizowanych przez radio, pliki muzyczne do ściągnięcia, gorące hity i płyt polecane przez radio. Dostępna jest także wyszukiwarka muzyczna. Serwis zawiera także bazę artystów i płyt. Aktivist.pl Tematyka: Rozrywka UU: ponad 76 tys. PV: ponad 336 tys. AKTIVIST.pl jest interaktywnym, lokalnym, miejskim medium poświęconym rozrywce, sposobom spędzania wolnego czasu i wydarzeniom kulturalnym. Epuls.pl Tematyka: Rozrywka UU: ponad 627 tys. PV: ponad tys. Eplus.pl jest portalem o charakterze rozrywkowym. Mp4.com.pl Tematyka: Muzyka UU: ponad 363 tys. PV: ponad tys. Mp4.com.pl to pierwszy w Polsce serwis muzyczny przeznaczony dla użytkowników posiadających szerokopasmowy dostęp do Internetu. Serwis Mp4.com.pl to również pierwsza w Polsce internetowa stacja muzyczna na życzenie. Informacje o witrynach w pakiecie Super20

32 Filmweb.pl Tematyka: Film UU: ponad tys. PV: ponad tys. FilmWEB.pl to największy i najczęściej odwiedzany polski portal filmowy. Od początku działalności oparł swoją strategię na budowaniu filmowej społeczności. Codziennie portal odwiedza ponad miłośników filmu, natomiast w całym miesiącu jest ich 1,2 milion i generują ponad 28 miliony odsłon! Dzięki zaangażowaniu swoich użytkowników FilmWEB.pl zbudował największą polskojęzyczną bazę filmową na świecie, na którą składa się już ponad 230 tysięcy filmów i ponad 510 tysięcy ludzi ze świata filmu. Gildia.pl Tematyka: Rozrywka UU: ponad 367tys. PV: ponad tys. Gildia.pl powstał w 2001 roku jako niezależny i autorski projekt skupiający fanów i profesjonalnych twórców związanych z szeroko rozumianą fantastyką. Esensja.pl Tematyka: Rozrywka UU: ponad 51 tys. PV: ponad 304 tys. Esensja.pl powstała w 2000 roku, jest jednym z największych i najbardziej znanych kulturalnych serwisów internetowych w Polsce, poświęconym szeroko pojętej kulturze popularnej i rozrywce. Jej filary to film, komiks, literatura, gry i muzyka, ale publikuje również teksty popularnonaukowe, materiały na temat teatru, wywiady z artystami, prezentacje prac graficznych. ‘ Kino.pl Tematyka: Film UU: ponad 75 tys. PV: ponad 836 tys. Kino.pl ogólnopolski portal filmowy zawiera informacje dotyczące szeroko rozumianej tematyki filmowej. W ramach serwisu można znaleźć zawsze aktualny repertuar z ponad 120 kin z całej Polski, bazę kilku tysięcy filmów wraz z opisami, bazę zwiastunów, galerie zdjęć oraz forum dyskusyjne. Dostępny jest także dział informacji filmowych, wraz z archiwum, zawierającym kilka tysięcy wiadomości. Informacje o witrynach w pakiecie Super20

33 Muzyka.pl Tematyka: Muzyka UU: ponad 57 tys. PV: ponad 335 tys. Muzyka.pl to serwis poświęcony różnym gatunkom muzycznym. Clubber.pl Tematyka: Muzyka UU: ponad 31 tys. PV: ponad 77 tys. Clubber.pl to jeden z największych polskojęzycznych serwisów o tematyce klubowej i muzycznej.. Informacje o witrynach w pakiecie Super20 Cgm.pl Tematyka: Muzyka UU: ponad 70 tys. PV: ponad 326 tys. Cgm.pl to: - gazeta muzyczna dbająca nie tylko o dźwięk, ale i o obraz - teledyski, pliki audio, recenzje, wywiady, galerie zdjęć - koncerty oraz wydarzenia muzyczne, recenzje, listy przebojów, sklep Elefanta.pl Tematyka: Rozrywka, społeczności UU: prawie 49 tys. PV: ponad 112 tys. Elefanta.pl to pierwsza polska linkowarka internetowa, serwis który umożliwia gromadzenie, wymianę i odkrywanie interesujących dla użytkownika stron: artykułów, blogów, plików filmowych etc.

34 Matura.pl Tematyka: Edukacja UU: ponad 39 tys. PV: ponad 93 tys. Matura.pl serwis przeznaczony jest dla maturzystów i osób zamierzających kontynuować naukę na wyższych uczelniach. Nauka.pl Tematyka: Edukacja UU: ponad 69tys. PV: ponad 246 tys. Nauka.pl, to dobrze rozwijający się serwis edukacyjno - lifestylowy Rower.com Tematyka: Turystyka UU: 70 tys. PV: 217 tys. Rower.com to strona pozycjonowana nie jako stricte sportowa, duży nacisk kładziony jest na turystykę i przygodę. Rower.com to także lifestyle. O.pl Tematyka: Kultura UU: ponad 6 tys. PV: ponad 8 tys. O.pl jest podstawowym źródłem informacji dla osób pragnących aktywnie korzystać z oferty kulturalnej i rozrywkowej Informacje o witrynach w pakiecie Super20

35 Bahu.com Tematyka: Społeczności UU: ponad 166 tys. PV: ponad tys. Bahu.com jest serwisem społecznościowym, wirtualnym miejscem spotkań młodych ludzi, których łączą wspólne pasje, zainteresowania, wspólni znajomi i podobne opinie. Sennik.org.pl Tematyka: Rozrywka UU: ponad 81 tys. PV: ponad 522tys. Sennik.org.pl dostarcza informacji na temat interpretacji snów Pogodzinach.pl Tematyka: Rozrywka UU: ponad 43 tys. PV: ponad 113 tys. Pogodzinach.pl to największy internetowy przewodnik po pubach, restauracjach, klubach, kawiarniach, dyskotekach i barach w największych miastach w Polsce. Zapoznanie.pl Tematyka: Rozrywka UU: ponad 128 tys. PV: ponad tys. Zapoznanie.pl serwisu randkowego, który jest najlepszym miejscem do zawarcia nowych znajomości! Tu możesz poznać ciekawych ludzi, znaleźć miłość swojego życia, umówić się na randkę, przeżyć niezapomniany romans albo poznać partnera na całe życie. Informacje o witrynach w pakiecie Super20

36 Super20 liczba unikalnych użytkowników (UU) liczba odsłon (PV) średni czas na użytkownika :38:23 Źródło: Megapanel PBI/Gemius, sierpień 2008 Statystyki pakietu Super20

37 prawie 50% użytkowników jest w wieku lata *kobiety 54,39% *mężczyźni 45,61% ponad 40% użytkowników to mieszkańcy miast powyżej 50 tys. * Źródło: Megapanel PBI/Gemius sierpień 2008 Super20 – profil użytkownika Płeć Wiek Wielkość miejscowości

38 ponad 70% użytkowników to doświadczeni stażem internauci ponad 90% użytkowników korzysta często z Internetu Super20 – profil użytkownika * Źródło: Megapanel PBI/Gemius sierpień 2008 Staż w Internecie Częstotliwość

39 Cennik ilość odsłon Banner / Billboard Expand / Scroll billboard Double billboard 750x200 Toplayer / Brandmark z billboard Interstitial Kursor reklamowy Skyscrapper 120x600 Pop-up Rectangle Pop-under Scroller 800x30 Expand corner CPM Cena pakietu CPM Cena pakietu CPM Cena pakietu CPM Cena pakietu CPM Cena pakietu CPM Cena pakietu 50 zł 63 zł 75 zł 100 zł 150 zł 38 zł zł4 900 zł61 zł6 100 zł74 zł7 400 zł98 zł9 800 zł147 zł zł37 zł3 700 zł zł9 600 zł60 zł zł72 zł zł96 zł zł144 zł zł36 zł7 200 zł zł zł58 zł zł69 zł zł92 zł zł138 zł zł35 zł zł zł zł56 zł zł68 zł zł90 zł zł135 zł zł34 zł zł zł zł50 zł zł60 zł zł80 zł zł120 zł zł30 zł zł

40 Nasza propozycja Pakiet VIP

41 IDMnet proponuje swoim klientom wyjątkowy pakiet – Vip. Pakiet tworzą najlepsze witryny skierowane do VIPów, poświęcone tematyce biznesowej, finansowej, witryny informacyjne i rozrywkowe. Dobór serwisów zapewnia perfekcyjne dotarcie do interesującej grupy docelowej. Pełna gama form reklamowych (banner, billboard, interstitial, formy rozwijane i pływające, etc.). Możliwość przygotowania niestandardowych rozwiązań sponsoringowych. Nasza propozycja – Pakiet VIP

42 Inwestycje.pl Tematyka: Biznes, finanse UU: ponad 235 tys. PV: ponad tys. Inwestycje.pl to portal skierowany do biznesmenów, managerów, specjalistów, kadry zarządzającej, inwestorów indywidualnych oraz wszystkich szukających pełnej wiedzy na temat możliwości inwestowania pieniędzy. Skionline.pl Tematyka: Turystyka UU: ponad 25 tys. PV: ponad 287 tys. Skionline.pl jest najpopularniejszym sportowym serwisem informacyjnym poświęconym tematyce narciarskiej. Pododzinach.pl Tematyka: Rozrywka UU: ponad 43 tys. PV: ponad 113 tys. Pogodzinach.pl to największy internetowy przewodnik po pubach, restauracjach, klubach, kawiarniach, dyskotekach i barach w największych miastach w Polsce. Skijumping.pl Tematyka: Turystyka UU: ponad 39 tys. PV: ponad tys. Skijumping.pl to najpopularniejszy w Polsce serwis poświęcony skokom narciarskim, istniejący od 2000 roku Informacje o witrynach w pakiecie VIP

43 147.pl Tematyka: Turystyka UU: ponad 13 tys. PV: ponad 156 tys. 147.pl to serwis snookerowy poświęcony w całości tej dyscyplinie. Sylwetki zawodników, opisy turniejów, rankingi, sędziowie, kluby snookerowe, przepisy. Terminarze rozgrywek oraz aktualne rankingi. Esquash.pl Tematyka: Rozrywka UU: ponad 5 tys. PV: ponad 36 tys. Esquash.pl zawiera informacje o wszystkim co jest zwiazane z tym wspaniałym sportem. Rozbudowany systemem newsow, kalendarz imprez, bogata galeria zdjęć oraz dyskusje na forum to tylko niektóre z ciekawszych propocyji esquash.pl. Fishing.pl Tematyka: Turystyka UU: ponad 59 tys. PV: ponad 506 tys. Fishing.pl jest prawdopodobnie największym w Europie portalem o tematyce wędkarsko – turystycznej. Golf24.pl Tematyka: Turystyka UU: ponad 4 tys. PV: ponad 44tys. Golf24.pl to serwis gdzie znajdziemy najświeższe informacje o polskim i światowym golfie. Informacje o witrynach w pakiecie VIP

44 Golfnews.pl Tematyka: Sport UU: ponad 1,5 tys. PV: ponad 12 tys. GolfNews.pl posiada na swoich stronach: galerie zdjęć z imprez i turniejów golfowych, forum dyskusyjne, terminarz turniejów i imprez golfowych. Waluty.com Tematyka: Biznes, finanse UU: ponad 94 tys. PV: ponad 693 tys. Portal kierowany jest do inwestorów rynku walutowego, a także wszystkich zainteresowanych codzienną informacją z rynku. Waluty.com informuje także o aktualnych kursach walut (NBP, ECB) oraz notowaniach polskich i światowych giełd. Badmintonnews.pl Tematyka: Sport UU: ponad 2,5 tys. PV: ponad 36 tys. BadmintonNews.pl jest portalem zajmującą się tematyką badmintona i racketlona. Przekazuje najświeższe wiadomości zarówno z aren międzynarodowych jak i polskiej. Polityka.pl Tematyka: Informacje UU: ponad 170 tys. PV: ponad tys. Polityka.pl to internetowe wydanie tygodnika, jednego z najbardziej prestiżowych i najchętniej czytanych polskich tygodników. Każdego dnia na stronach serwisu – niezależnie od cotygodniowego rytmu wydania papierowego – pojawiają się nowe informacje. Informacje o witrynach w pakiecie VIP

45 ArtBiznes.pl Tematyka: Sztuka UU: ponad 12 tys. PV: ponad 86 tys. Artbiznes.pl jest witryną tematyczną poświęconą sztuce dawnej i współczesnej, antykom i dobrom rzadkim. ArtInfo.pl Tematyka: Kultura UU: ponad 12 tys. PV: ponad 86 tys. Portal Artinfo.pl jest dobrze znanym i wysoko ocenianym portalem internetowym. Jest wiodącym przedsięwzięciem w sferze informacji o rynku sztuki i antyków w Polsce i nie ma porównywalnej konkurencji w polskim internecie. Press.pl Tematyka: Informacje UU: ponad 26 tys. PV: ponad 228 tys. Wortal press.pl to platforma internetowa, na której znajdują się najnowsze informacje z branży medialnej, marketingowej, reklamowej i public relations z kraju i ze świata, skierowana do osób zainteresowanych najświeższymi newsami branżowymi. SportBiznes.pl Tematyka: Biznes, sport UU: ponad 19 tys. PV: ponad 35 tys. Portal Rynku Sportowego SportBiznes.pl jest niezależnym serwisem informacyjnym. Skierowany jest do producentów, dystrybutorów, usługodawców i handlowców z branży sport i rekreacja; Informacje o witrynach w pakiecie VIP

46 VIP liczba unikalnych użytkownikó w (UU) liczba odsłon (PV) średni czas na użytkownika :12:15 Źródło: Megapanel PBI/Gemius, sierpień 2008 Statystyki pakietu

47 ponad 50% użytkowników jest w wieku lata *kobiety 51,72% *mężczyźni 48,28% ponad 45% użytkowników to mieszkańcy miast powyżej 50 tys. * Źródło: Megapanel PBI/Gemius sierpień 2008 VIP – profil użytkownika Płeć Wiek Wielkość miejscowości

48 ponad 80% użytkowników to doświadczeni stażem internauci ponad 90% użytkowników korzysta często z Internetu VIP – profil użytkownika * Źródło: Megapanel PBI/Gemius sierpień 2008 Staż w Internecie Częstotliwość

49 Cennik ilość odsłon Banner / Billboard Expand / Scroll billboard Double billboard 750x200 Toplayer / Brandmark z billboard Interstitial Kursor reklamowy Skyscrapper 120x600 Pop-up Rectangle Pop-under Scroller 800x30 Expand corner CPM Cena pakietu CPM Cena pakietu CPM Cena pakietu CPM Cena pakietu CPM Cena pakietu CPM Cena pakietu 75 zł 94 zł 113 zł 150 zł 225 zł 56 zł zł7 300 zł91 zł9 100 zł110 zł zł146 zł zł219 zł zł55 zł5 500 zł zł zł89 zł zł107 zł zł142 zł zł213 zł zł53 zł zł zł zł86 zł zł104 zł zł138 zł zł207 zł zł52 zł zł zł zł84 zł zł101 zł zł134 zł zł201 zł zł50 zł zł zł zł75 zł zł90 zł zł120 zł zł180 zł zł45 zł zł

50 Nasza propozycja Pakiet VIP PO GODZINACH

51 IDMnet proponuje swoim klientom wyjątkowy pakiet – Vip po godzinach. Pakiet tworzą najlepsze witryny skierowane do VIPów, poświęcone ich aktywności poza godzinami pracy. Dobór serwisów zapewnia perfekcyjne dotarcie do interesującej grupy docelowej. Pełna gama form reklamowych (banner, billboard, interstitial, formy rozwijane i pływające, etc.). Możliwość przygotowania niestandardowych rozwiązań sponsoringowych. Nasza propozycja – Pakiet VIP PO GODZINACH

52 Gastronauci.pl Tematyka: Turystyka UU: ponad 93tys. PV: ponad 488 tys. Gastronauci.pl to ogólnopolski przewodnik po restauracjach. Serwis współtworzony jest przez użytkowników, którzy mogą dodawać nowe lokale oraz recenzje dotyczące lokali już będących w bazie. Skionline.pl Tematyka: Sport UU: ponad 25 tys. PV: ponad 287 tys. Skionline.pl jest najpopularniejszym sportowym serwisem informacyjnym poświęconym tematyce narciarskiej. Pododzinach.pl Tematyka: Rozrywka UU: ponad 43 tys. PV: ponad 113 tys. Pogodzinach.pl to największy internetowy przewodnik po pubach, restauracjach, klubach, kawiarniach, dyskotekach i barach w największych miastach w Polsce. Skijumping.pl Tematyka: Turystyka UU: ponad 39 tys. PV: ponad tys. Skijumping.pl to najpopularniejszy w Polsce serwis poświęcony skokom narciarskim, istniejący od 2000 roku Informacje o witrynach w pakiecie VIP PO GODZINACH

53 147.pl Tematyka: Turystyka UU: ponad 13 tys. PV: ponad 156 tys. 147.pl to serwis snookerowy poświęcony w całości tej dyscyplinie. Sylwetki zawodników, opisy turniejów, rankingi, sędziowie, kluby snookerowe, przepisy. Terminarze rozgrywek oraz aktualne rankingi. Esquash.pl Tematyka: Rozrywka UU: ponad 5 tys. PV: ponad 36 tys. Esquash.pl zawiera informacje o wszystkim co jest zwiazane z tym wspaniałym sportem. Rozbudowany systemem newsow, kalendarz imprez, bogata galeria zdjęć oraz dyskusje na forum to tylko niektóre z ciekawszych propocyji esquash.pl. Fishing.pl Tematyka: Turystyka UU: ponad 59 tys. PV: ponad 506 tys. Fishing.pl jest prawdopodobnie największym w Europie portalem o tematyce wędkarsko – turystycznej. Golf24.pl Tematyka: Turystyka UU: ponad 4,5 tys. PV: ponad 44 tys. Golf24.pl to serwis gdzie znajdziemy najświeższe informacje o polskim i światowym golfie. Informacje o witrynach w pakiecie VIP PO GODZINACH

54 Golfnews.pl Tematyka: Turystyka UU: ponad 1,5 tys. PV: ponad 12 tys. GolfNews.pl jest serwisem informacyjnym o tematyce golfowej, działa od sierpnia 2004r. Serwis GolfNews.pl posiada na swoich stronach: galerie zdjęć z imprez i turniejów golfowych, forum dyskusyjne, terminarz turniejów i imprez golfowych, katalog stron golfowych w Internecie, pola i miejsca w Polsce gdzie można grać, a także listę szkół oraz trenerów, ogłoszenia i subskrypcja newslettera. Badmintonnews.pl Tematyka: Turystyka UU: ponad 2,5tys. PV: ponad 36 tys. BadmintonNews.pl jest portalem zajmującą się tematyką badmintona i racketlona. Przekazuje najświeższe wiadomości zarówno z aren międzynarodowych jak i polskiej. Regularnie publikuje artykuły i zdjęcia z imprez sportowych, a także z innych ważnych wydarzeń. Na stronie są adresy wszystkich klubów badmintona w Polsce, a także wiele sal amatorskich. Informacje o witrynach w pakiecie VIP PO GODZINACH

55 VIP PO GODZINACH liczba unikalnych użytkowników (UU) liczba odsłon (PV) średni czas na użytkownika :20:34 Źródło: Megapanel PBI/Gemius, sierpień 2008 Statystyki pakietu VIP PO GODZINACH

56 ponad 40% użytkowników jest w wieku lata *kobiety 53,79% *mężczyźni 46,21% prawie 60% użytkowników to mieszkańcy miast powyżej 50 tys. * Źródło: Megapanel PBI/Gemius sierpień 2008 VIP PO GODZINACH – profil użytkownika Płeć Wiek Wielkość miejscowości

57 ponad 75% użytkowników to doświadczeni stażem internauci ponad 95% użytkowników korzysta często z Internetu VIP PO GODZINACH – profil użytkownika * Źródło: Megapanel PBI/Gemius sierpień 2008 Staż w Internecie Częstotliwość

58 Cennik ilość odsłon Banner / Billboard Expand / Scroll billboard Double billboard 750x200 Toplayer / Brandmark z billboard Interstitial Kursor reklamowy Skyscrapper 120x600 Pop-up Rectangle Pop-under Scroller 800x30 Expand corner CPM Cena pakietu CPM Cena pakietu CPM Cena pakietu CPM Cena pakietu CPM Cena pakietu CPM Cena pakietu 75 zł 94 zł 113 zł 150 zł 225 zł 56 zł zł7 300 zł91 zł9 100 zł110 zł zł146 zł zł219 zł zł55 zł5 500 zł zł zł89 zł zł107 zł zł142 zł zł213 zł zł53 zł zł zł zł86 zł zł104 zł zł138 zł zł207 zł zł52 zł zł zł zł84 zł zł101 zł zł134 zł zł201 zł zł50 zł zł zł zł75 zł zł90 zł zł120 zł zł180 zł zł45 zł zł

59 TradycyjneNa Warstwie BannerScroller BillboardToplayer Double BillboardInterstitial Skyscraper Skyscraper Wide Button Rectangle Rectangle Large Artykuł sponsorowany Standardowe formy reklamowe

60 Surround Session Foot Scroller Branding działów tematycznych: Billboard/Double Billboard Wallpaper/Watermark (Tło) Foot scroller Niestandardowe formy reklamowe

61 mini serwisy www produkcja i promocja gier Java oferty crossmediowe z radiem Eska działania w całym Internecie, nie tylko w ramach sieci IDMnet reklamy na pudełkach od pizzy reklamy „latające” na sterowcach reklamy w centrach handlowych reklamy bluetooth w kinach Dział Projektów Specjalnych Projekty specjalne – kompleksowa obsługa wymyślamy, realizujemy, kupujemy, monitorujemy.

62 Co zyska Reklamodawca jeśli kupi pakiet Dotarcie do atrakcyjnej i precyzyjnie dobranej grupy docelowej Zaprezentowanie produktu grupie lojalnych użytkowników witryn – częsty i długotrwały kontakt z reklamą Duże możliwości reklamowe Wysoka wiarygodność merytoryczna prezentowanych materiałów Korzyści dla Reklamodawcy

63 IDMnet ul. Jubilerska Warszawa KRS NIP REGON Zapraszamy do współpracy


Pobierz ppt "Pakiety PREMIUM w kategorii ROZRYWKA. Ogólnie o IDMnet Źródło - "Digital Influence Index" razem z Fleishmann - Hillard International Communications oraz."

Podobne prezentacje


Reklamy Google