Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pole zarezerwowane dla paska brandingowego Poradnik młodego inwestora – czyli jak kryzys to uciekaj do przodu. Poradnik młodego inwestora.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Pole zarezerwowane dla paska brandingowego Poradnik młodego inwestora – czyli jak kryzys to uciekaj do przodu. Poradnik młodego inwestora."— Zapis prezentacji:

1 Pole zarezerwowane dla paska brandingowego Poradnik młodego inwestora – czyli jak kryzys to uciekaj do przodu. Poradnik młodego inwestora

2 Pole zarezerwowane dla paska brandingowego Orange RGB= 255,102,000 Light blue RGB= 180,195,225 Dark blue RGB= 000,000,102 Grey RGB= 150,150,150 ING opis kolorów Seminarium Menedżerów ING KRYZYS!!! KRYZYS !!! KRYZYS!!! 2

3 Pole zarezerwowane dla paska brandingowego Orange RGB= 255,102,000 Light blue RGB= 180,195,225 Dark blue RGB= 000,000,102 Grey RGB= 150,150,150 ING opis kolorów Seminarium Menedżerów ING Jak kryzys to uciekaj do przodu!!! 3

4 Pole zarezerwowane dla paska brandingowego Orange RGB= 255,102,000 Light blue RGB= 180,195,225 Dark blue RGB= 000,000,102 Grey RGB= 150,150,150 ING opis kolorów Seminarium Menedżerów ING Typy przychodów - Istnieją trzy rodzaje przychodów: 1. PRZYCHÓD Z PRACY NAJEMNEJ Przychód z tytułu umowy o pracę lub innej formy zatrudnienia. Najczęściej jest to po prostu pensja. Ten rodzaj przychodu jest najwyżej opodatkowanym, a więc przy jego pomocy najtrudniej jest się wzbogacić. Gdy mówisz dziecku: „Znajdź dobrą pracę”, doradzasz, aby pracowało na przychód z pracy najemnej. 2. PRZYCHÓD PASYWNY Przychód, którego źródłem są zazwyczaj nieruchomości. Można do niego zaliczyć także wpływy z tytułu udzielonych licencji lub z patentów. W około 80% przypadków przychód pasywny generowany jest jednak z nieruchomości. Z inwestowaniem w nieruchomości związanych jest wiele ulg podatkowych. 3. PRZYCHÓD Z PORTFELA INWESTYCJI Przychód osiągany z papierów wartościowych, m.in. takich jak akcje, obligacje i certyfikaty inwestycyjne, polisy. Papiery wartościowe są bardzo popularną formą inwestycji, ponieważ łatwiej nimi zarządzać niż innymi inwestycjami. 4

5 Pole zarezerwowane dla paska brandingowego Orange RGB= 255,102,000 Light blue RGB= 180,195,225 Dark blue RGB= 000,000,102 Grey RGB= 150,150,150 ING opis kolorów Seminarium Menedżerów ING Strategie inwestycyjne 1. Inwestuj systematycznie i dywersyfikuj 2.Eliminuj najsłabszych 3.Uciekaj gdy akcje spadają 4.Im bliżej do końca tym bezpieczniej 5

6 Pole zarezerwowane dla paska brandingowego Orange RGB= 255,102,000 Light blue RGB= 180,195,225 Dark blue RGB= 000,000,102 Grey RGB= 150,150,150 ING opis kolorów Seminarium Menedżerów ING A gdy przychodzi bessa to niestety tracimy pieniądze zobacz przykład 6

7 Pole zarezerwowane dla paska brandingowego Orange RGB= 255,102,000 Light blue RGB= 180,195,225 Dark blue RGB= 000,000,102 Grey RGB= 150,150,150 ING opis kolorów Seminarium Menedżerów ING Pamiętacie marzec 2000 do marzec STRATA

8 Pole zarezerwowane dla paska brandingowego Orange RGB= 255,102,000 Light blue RGB= 180,195,225 Dark blue RGB= 000,000,102 Grey RGB= 150,150,150 ING opis kolorów Seminarium Menedżerów ING Chyba że….. 8

9 Pole zarezerwowane dla paska brandingowego Orange RGB= 255,102,000 Light blue RGB= 180,195,225 Dark blue RGB= 000,000,102 Grey RGB= 150,150,150 ING opis kolorów Seminarium Menedżerów ING Systematyczne wpłaty – Zainwestowane 7000 PLN Wykup 8330 PLN ZYSK 1330 PLN

10 Pole zarezerwowane dla paska brandingowego Orange RGB= 255,102,000 Light blue RGB= 180,195,225 Dark blue RGB= 000,000,102 Grey RGB= 150,150,150 ING opis kolorów Seminarium Menedżerów ING A teraz porównaj do do Czyż nie jest podobnie? A przecież przeżyliśmy to nawet nieźle

11 Pole zarezerwowane dla paska brandingowego Dziękujemy za uwagę Poradnik młodego inwestora


Pobierz ppt "Pole zarezerwowane dla paska brandingowego Poradnik młodego inwestora – czyli jak kryzys to uciekaj do przodu. Poradnik młodego inwestora."

Podobne prezentacje


Reklamy Google