Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Warszawa 2015. Wędkarski Świat Wędkarstwo jest to największa grupa hobbystyczna w Polsce. Wędkarze stanowią 6,4 % populacji 15+ czyli jest to: 1 934 581.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Warszawa 2015. Wędkarski Świat Wędkarstwo jest to największa grupa hobbystyczna w Polsce. Wędkarze stanowią 6,4 % populacji 15+ czyli jest to: 1 934 581."— Zapis prezentacji:

1 Warszawa 2015

2 Wędkarski Świat Wędkarstwo jest to największa grupa hobbystyczna w Polsce. Wędkarze stanowią 6,4 % populacji 15+ czyli jest to: 1 934 581 osób

3 Wędkarski Świat Nasz średni nakład wynosi 45000 egz., jest kontrolowany przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP). Pod względem sprzedaży egzemplarzowej zajmujemy drugą pozycję po Wiadomościach Wędkarskich. Każdy nasz numer jest czytany średnio przez 5-6 osób.

4 Wędkarski Świat Jesteśmy dynamicznym pismem poruszającym sprawy wędkarstwa, turystyki i ekologii. Współpracujemy z najlepszymi autorami z branży. Prezentujemy największy wybór zdjęć wędkarskich i przyrodniczych Walczymy o zachowanie środowiska naturalnego i ochronę polskiej przyrody

5 Wędkarski Świat Jesteśmy najlepszym pismem pod względem merytorycznym. Prezentujemy najnowsze trendy w wędkarstwie spinningowym, spławikowym, gruntowym i morskim. Prezentujemy łowiska Polski oraz najciekawsze łowiska Europy. Przedstawiamy nowości sprzętowe. Jako jedyni robimy tematyczne zestawienia sprzętowe. Edukujemy młode pokolenia wędkarzy.

6 Wędkarski Świat Sprzedażą miesięcznika zajmują się najwięksi kolporterzy w Polsce: Ruch SA Kolporter SA Polperfect Garmond oraz sklepy i hurtownie prowadzące sprzedaż sprzętu wędkarskiego. Za pośrednictwem ww. kolporterów nasz miesięcznik dociera do 19 000 punktów sprzedaży detalicznej

7 Wędkarski Świat Średnia sprzedaż wg województw w 2014 r. Miesiące% 1. dolnośląskie (02)7,98% 2. kujawsko-pomorskie (04)4,52% 3. lubelskie (06)3,68% 4. lubuskie (08)3,33% 5. łódzkie (10)3,91% 6. małopolskie (12)3,50% 7. mazowieckie (14)16,50% 8. opolskie (16)1,68% 9. podkarpackie (18)2,24% 10. podlaskie (20)2,53% 11. pomorskie (22)5,31% 12. śląskie (24)6,98% 13. świętokrzyskie (26)1,90% 14. warmińsko-mazurskie (28)3,33% 15. wielkopolskie (30)9,68% 16. zachodniopomorskie (32)7,45% 17. eksport0,26% 18. Nieustalone wg województw– głównie prenumerata15,23% Suma100,00%

8 Wędkarski Świat 66,7% naszych czytelników korzysta przy zakupach z publikowanych w naszym miesięczniku reklam.

9 Wędkarski Świat nasze referencje (firmy z poza branży wędkarskiej): Mercedes; JEEP; Chrystler; Honda Motor; Knorr; Canal +; NTT; Nokia; Yamaha; HONDA MARINE;TOHATSU; Bayer; Johnson; Novartis; Sportis; WWF;Lowrance, Eagle; Cannon Cosmetics, Browary Tyskie, Renault- Dacia, Piwo Żubr, E.Leclerc.


Pobierz ppt "Warszawa 2015. Wędkarski Świat Wędkarstwo jest to największa grupa hobbystyczna w Polsce. Wędkarze stanowią 6,4 % populacji 15+ czyli jest to: 1 934 581."

Podobne prezentacje


Reklamy Google