Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Znaki specjalne Co i jak + brak przykładów.  Aby wstawić symbol lub znak specjalny należy na karcie Wstawianie w grupie Symbole kliknąć na przycisk Symbol.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Znaki specjalne Co i jak + brak przykładów.  Aby wstawić symbol lub znak specjalny należy na karcie Wstawianie w grupie Symbole kliknąć na przycisk Symbol."— Zapis prezentacji:

1 Znaki specjalne Co i jak + brak przykładów

2  Aby wstawić symbol lub znak specjalny należy na karcie Wstawianie w grupie Symbole kliknąć na przycisk Symbol.  Typy dostępnych symboli i znaków, które można wstawiać, zależą od wybranej czcionki.  Przy użyciu okna dialogowego Symbol można wstawiać rozmaite symbole, np. ∆ lub ≡ mod n  Aby uzyskać dostęp do większej ilości znaków i symboli należy wybrać opcję więcej symboli. Jej treść jest podzielona na dwie zakładki.

3  Pierwsza zakładka umożliwia wstawienie symboli dostępnych w zbiorze czcionek programu Word, określanie podzbioru, w którym dany symbol ma się znajdować oraz wyszukanie symbolu za pomocą kodu znaku z dostępnych zestawów znaków.  Symbole mogą posłużyć przy tworzeniu tekstu, w którym słowa klucze będą zastąpione przez dany znak, np. zdanie: „Jestem szczęśliwy bo w piątek algebra” można zapisać jako: „Jestem bo w piątek  ”

4  Druga zakładka umożliwia wykorzystanie jednego z podanych znaków specjalnych, takich jak ®(zastrzeżony znak towarowy), §(sekcja) czy ©(znak zastrzeżenia praw autorskich).  Znaki mogą mieć przypisane skróty klawiszowe w celu szybkiego wstawienia bez potrzeby wchodzenia w okienko z symbolami i znakami specjalnymi. Niektóre mają je przypisane domyślnie, lecz możliwe jest aby użytkownik przypisał je ręcznie do dowolnego symbolu.

5 Wzory matematyczne Co i jak + przykłady

6

7

8

9

10

11

12

13 Spis Treści Co i jak.

14 Spis treści w programie Microsoft Word można stworzyć automatycznie i w razie potrzeby zaktualizować go gdy numeracja stron lub sam spis ulegnie zmianie.  Spis treści tworzymy korzystając z domyślnych nagłówków dla poziomów 1 2 i 3 spisu treści w „Narzędziach głównych”  Po utworzeniu dokumentu z nagłówkami należy wejść w zakładkę „odwołania” a następnie wybrać spis treści.  Word rozpoznaje nagłówki i automatycznie utworzy z nich spis treści

15 AKTUALIZOWANIE SPISU I RĘCZNE DODAWANIE NAGŁÓWKÓW  Nagłówki i podrozdziały można stworzyć lub zamieniać na zwykły tekst zaznaczając dowolne zdanie czy fragment.  Po zaznaczeniu wchodzimy w zakładkę „Odwołania” i klikamy „Dodaj tekst” Po czym wybieramy poziom spisu treści  1 to Nagłówek/Rozdział  2 to Podrozdział  3 to pod podrozdział Gdy nasz dokument ulegnie zmianie (zmienią się Rozdziały itd.)  Wchodzimy w „odwołania” i klikamy „Aktualizuj spis”  Wybieramy czy chcemy zaktualizować numerację jeśli przenosiliśmy rozdziały na inne strony lub cały spis gdy zmieniona jest treść nagłówków.


Pobierz ppt "Znaki specjalne Co i jak + brak przykładów.  Aby wstawić symbol lub znak specjalny należy na karcie Wstawianie w grupie Symbole kliknąć na przycisk Symbol."

Podobne prezentacje


Reklamy Google