Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pakiety PREMIUM w kategorii Turystyka. Ogólnie o IDMnet Źródło - "Digital Influence Index" razem z Fleishmann - Hillard International Communications oraz.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Pakiety PREMIUM w kategorii Turystyka. Ogólnie o IDMnet Źródło - "Digital Influence Index" razem z Fleishmann - Hillard International Communications oraz."— Zapis prezentacji:

1 Pakiety PREMIUM w kategorii Turystyka

2 Ogólnie o IDMnet Źródło - "Digital Influence Index" razem z Fleishmann - Hillard International Communications oraz Harris Interactive. Internetowy Dom Mediowy (IDMnet) Zrzesza w swojej sieci niemal 300 witryn. Posiada najbardziej popularne witryny tematyczne, według rankingu Wirtualnych Mediów, m. in. strony „Wprost”, „Polityki”, „Przekroju” oraz tak znane portale jak: we-dwoje.pl, babyboom.pl, muratordom.pl, filmweb.pl, ePuls.pl, waluty.com, inwestycje.pl, dobreprogramy.pl Interaktywne produkty IDMnet pozwalają na: budowanie świadomości marki, umacnianie znajomości brandów realizowanie kampanii zasięgowych Firma rozwija produkty tematyczne wokół starannie wyselekcjonowanych witryn w ramach jednej kategorii wraz ze specjalnie dobranymi formami reklamowymi.

3 Spis treści Przewaga Internetu Informacje o pakietach Na Narty Podróże Travel Equipment Formy reklamowe Dział Projektów Specjalnych Cennik Korzyści dla reklamodawcy

4 Konsumenci wskazują Internet jako medium mające największy wpływ na podejmowane przez nich decyzje. Wpływ Internetu na zachowania konsumentów jest 2 razy większy niż telewizji oraz 8 razy większy od komunikatów rozpowszechnianych za pomocą druku. Internet stał się obecnie najważniejszym medium w komunikacji biznesowej. Promocja on-line jest najdynamiczniej rozwijającą się gałęzią reklamy. Źródło - "Digital Influence Index" razem z Fleishmann - Hillard International Communications oraz Harris Interactive. Przewaga Internetu

5 Internet ma największy wpływ na decyzję zakupowe Internet świetnie buduje zaufanie do brand’u Internet jest nieodłącznym elementem kampanii sprzedażowej Grupa docelowa chce widzieć reklamowany produkt w Internecie Reklama w Internecie podwaja styczność user’a z kreacją gdy trwa kampania w innym medium reklamowym Wnioski

6 Nasza propozycja Pakiet „Na Narty”

7 IDMnet proponuje swoim klientom wyjątkowy pakiet – Na Narty. Pakiet tworzą najlepsze witryny odwiedzane przez miłośników białego szaleństwa. To strony poświęcone sportom zimowym, użytkownikami tych serwisów są osoby aktywnie uprawiające sport i zainteresowane informacjami związanymi z narciarstwem. Dobór serwisów zapewnia perfekcyjne dotarcie do interesującej grupy docelowej. Pełna gama form reklamowych (banner, billboard, interstitial, formy rozwijane i pływające, etc.). Możliwość przygotowania niestandardowych rozwiązań sponsoringowych. Nasza propozycja – Pakiet „Na Narty”

8 Pogodynka.pl Tematyka: Turystyka UU: ponad 351 tys. PV: ponad tys. Pogodynka.pl - jest pogodowym serwisem, dostarczającym informację z Polski jak i ze Świata. Skijumping.pl Tematyka: Turystyka UU: 39 tys. PV: tys. Skijumping.pl - to najpopularniejszy w Polsce serwis poświęcony skokom narciarskim, istniejący od 2000 roku. Skionline.pl Tematyka: Turystyka UU: ponad 25 tys. PV: ponad 287 tys. Skionline.pl - jest najpopularniejszym sportowym serwisem informacyjnym poświęconym tematyce narciarskiej. Mojewakacje.pl Tematyka: Turystyka UU: ponad 44 tys. PV: ponad 128 tys. MojeWakacje.pl - jest jednym z najbardziej popularnych wortali tematycznych poświęconych turystyce. Skierowany jest do osób korzystających z różnych form wypoczynku – od aktywnego po turystykę krajoznawczą. Informacje o witrynach w pakiecie „Na Narty”

9 Wierchy.pl Tematyka: Turystyka UU: ponad 2 tys. PV: ponad 8 tys. Wierchy.pl – jest serwisem informacyjnym dla narciarzy. Mojenarty.pl Tematyka: Turystyka UU: 338 PV: 896 MojeNarty.pl - to jeden z najbardziej popularnych portali tematycznych poświęconych sportom zimowym. Skierowany jest do osób korzystających z aktywnego wypoczynku i uprawiających najbardziej popularne zimowe sporty – snowboard i narciarstwo. Informacje o witrynach w pakiecie „Na Narty” Skimag.pl Tematyka: Turystyka UU: prawie 4 tys. PV: prawie 8 tys. Skimag.pl – to sieciowa emanacja magazynu narciarskiego.

10 Na Narty liczba unikalnych użytkowników (UU) liczba odsłon (PV) średni czas na użytkownika :23:04 * źródło: Megapanel PBI/Gemius, lipiec 2008 Statystyki pakietu „Na Narty”

11 Płeć » prawie 50% użytkowników jest w wieku lata *kobiety 50,89% *mężczyźni 49,11% » ponad 40% użytkowników to mieszkańcy miast powyżej 50 tys. Wiek Wielkość miejscowości źródło: Megapanel PBI/Gemius sierpień 2008 „Na Narty” - profil użytkownika

12 Staż w Internecie » ponad 40% użytkowników to doświadczeni stażem internauci Częstotliwość » ponad 70% użytkowników korzysta często z Internetu „Na Narty” - profil użytkownika źródło: Megapanel PBI/Gemius sierpień 2008

13 Nasza propozycja Pakiet „Podróże”

14 IDMnet proponuje swoim klientom wyjątkowy pakiet – Podróże. Pakiet tworzą najlepsze witryny w polskim Internecie odwiedzane przez osoby planujące wyjazd. Odbiorcami serwisów w pakiecie są miłośnicy turystyki poszukujący fachowej informacji. Dobór serwisów zapewnia perfekcyjne dotarcie do interesującej grupy docelowej. Pełna gama form reklamowych (banner, billboard, interstitial, formy rozwijane i pływające, etc.). Możliwość przygotowania niestandardowych rozwiązań sponsoringowych. Nasza propozycja – Pakiet „Podróże”

15 Podroze.pl Tematyka: Turystyka UU: ponad 40 tys. PV: ponad 187tys. Podroze.pl - to nowoczesny serwis podróżniczy z wyszukiwarką lotów oraz rezerwacją wycieczek Wm.pl Tematyka: Turystyka UU: ponad 189 tys. PV: ponad 4 567tys. Wm.pl - jest serwisem informacyjnym, posiadającym bazę ogłoszeniową z regionu Warmia i Mazury Fajnewczasy.pl Tematyka: Turystyka UU: ponad 234 tys. PV: ponad 3 833tys. Fajnewczasy.pl - to serwis poświęcony turystyce, posiadający obszerna baza noclegów oraz miejsc wypoczynkowych w całej Polsce. 4hotele.pl Tematyka: Turystyka UU: ponad 33 tys. PV: ponad 129 tys. 4hotele.pl - to profesjonalne i efektywne narzędzie dla turystów, biznesmenów i innych osób potrzebujących aktualnej i rzetelnej informacji o noclegach w Polsce. Informacje o witrynach w pakiecie „Podróże”

16 Globtroter.pl Tematyka: Turystyka UU: ponad 47 tys. PV: ponad 259 tys. Globtroter.pl - jest serwisem skierowanym do osób samodzielnie organizujących i planujących swoje wakacje. Nadmorze.pl Tematyka: Turystyka UU: ponad 49 tys. PV: ponad 985 tys. Nadmorze.pl - internetowa nadmorska baza informacji turystycznej prezentuje informacje dotyczące pobytu w nadmorskich kurortach Wybrzeża Bałtyku. Pogodynka.pl Tematyka: Turystyka UU: ponad 351 tys. PV: ponad 7 295tys. Pogodynka.pl - jest pogodowym serwisem, dostarczającym informacje z Polski jaki i ze Świata. Informacje o witrynach w pakiecie „Podróże”

17 Podróże liczba unikalnych użytkowników (UU) liczba odsłon (PV) średni czas na użytkownika :16:23 * źródło: Megapanel PBI/Gemius, lipiec 2008 Statystyki pakietu „Podróże”

18 Płeć » prawie 80% użytkowników jest w wieku lata *kobiety 58,03% *mężczyźni 41,97% » 40% użytkowników to mieszkańcy miast powyżej 50 tys. Wiek Wielkość miejscowości źródło: Megapanel PBI/Gemius sierpień 2008 „Podróże” - profil użytkownika

19 Staż w Internecie » ponad 70% użytkowników to doświadczeni stażem internauci Częstotliwość » ponad 90% użytkowników korzysta często z Internetu „Podróże” - profil użytkownika źródło: Megapanel PBI/Gemius sierpień 2008

20 Nasza propozycja Pakiet „Travel EQUIPMENT”

21 IDMnet proponuje swoim klientom wyjątkowy pakiet – Travel EQUIPMENT. Pakiet tworzą witryny, które prezentują sprzęt turystyczny – zawierają porady, opinie i informacje o dostępności i funkcjonalności produktów. Odbiorcami serwisów w pakiecie są osoby aktywne, często podróżujące i zainteresowane nowinkami branży. Dobór serwisów zapewnia perfekcyjne dotarcie do interesującej grupy docelowej. Pełna gama form reklamowych (banner, billboard, interstitial, formy rozwijane i pływające, etc.). Możliwość przygotowania niestandardowych rozwiązań sponsoringowych. Nasza propozycja – Pakiet „Travel EQUIPMENT”

22 Skionline.pl Tematyka: Turystyka UU: ponad 25 tys. PV: ponad 287 tys. Skionline.pl - jest najpopularniejszym sportowym serwisem informacyjnym poświęconym tematyce narciarskiej. Skijumping.pl Tematyka: Turystyka UU: ponad 39 tys. PV: ponad tys. Skijumping.pl - to najpopularniejszy w Polsce serwis poświęcony skokom narciarskim, istniejący od 2000 roku. Travel4u.pl Tematyka: Turystyka UU: ponad 43tys. PV: ponad 151 tys. Travel4u.pl - portal gdzie każdy może zaplanować swoje wakacje – począwszy od zebrania potrzebnych informacji na temat miejsca, gdzie chce jechać, poprzez rezerwację najlepszego noclegu czy biletu lotniczego, aż do wybrania najbardziej korzystnych ofert zaufanych biur podróży. Podroze.pl Tematyka: Turystyka UU: ponad 40 tys. PV: ponad 187 tys. Podroze.pl - to nowoczesny serwis podróżniczy z wyszukiwarką lotów oraz rezerwacją wycieczek Informacje o witrynach w pakiecie „Travel EQUIPMENT”

23 Zagle.com.pl Tematyka: Turystyka UU: ponad 32 PV: ponad 132 Zagle.com.pl - serwis o tematyce żeglarskiej zawierający przegląd wydarzeń z kraju i ze świata. Rower.com Tematyka: Turystyka UU: ponad 70 tys. PV: ponad 217 tys. Rower.com - to serwis sportowy prezentujący opisy i nowości sprzętu, artykuły podróżnicze, informacje o imprezach Informacje o witrynach w pakiecie „Travel EQUIPMENT”

24 „Travel EQUIPMENT” liczba unikalnych użytkowników (UU) liczba odsłon (PV) średni czas na użytkownika :19:59 źródło: Megapanel PBI/Gemius, lipiec 2008 Statystyki pakietu „Travel EQUIPMENT”

25 Płeć » 60% użytkowników jest w wieku lata *kobiety 49,59% *mężczyźni 50,41% » prawie 70% użytkowników to mieszkańcy miast powyżej 50 tys. Wiek Wielkość miejscowości źródło: Megapanel PBI/Gemius sierpień 2008 „Travel EQUIPMENT” - profil użytkownika

26 Staż w Internecie » prawie 90% użytkowników to doświadczeni stażem internauci Częstotliwość » ponad 90% użytkowników korzysta często z Internetu „Travel EQUIPMENT” - profil użytkownika źródło: Megapanel PBI/Gemius lipiec 2008

27 TradycyjneNa Warstwie BannerScroller BillboardToplayer Double BillboardInterstitial Skyscraper Skyscraper Wide Button Rectangle Rectangle Large Artykuł sponsorowany Standardowe formy reklamowe

28 Surround Session Foot Scroller Branding działów tematycznych: Billboard/Double Billboard Wallpaper/Watermark (Tło) Foot scroller Niestandardowe formy reklamowe

29 mini serwisy www produkcja i promocja gier Java oferty crossmediowe z radiem Eska działania w całym Internecie, nie tylko w ramach sieci IDMnet reklamy na pudełkach od pizzy reklamy „latające” na sterowcach reklamy w centrach handlowych reklamy bluetooth w kinach Dział Projektów Specjalnych Projekty specjalne – kompleksowa obsługa wymyślamy, realizujemy, kupujemy, monitorujemy.

30 Cennik ilość odsłon Banner / Billboard Expand / Scroll billboard Double billboard 750x200 Toplayer / Brandmark z billboard Interstitial Kursor reklamowy Skyscrapper 120x600 Pop-up Rectangle Pop-under Scroller 800x30 Expand corner CPM Cena pakietu CPM Cena pakietu CPM Cena pakietu CPM Cena pakietu CPM Cena pakietu CPM Cena pakietu 50 zł 63 zł 75 zł 100 zł 150 zł 38 zł zł4 900 zł61 zł6 100 zł74 zł7 400 zł98 zł9 800 zł147 zł zł37 zł3 700 zł zł9 600 zł60 zł zł72 zł zł96 zł zł144 zł zł36 zł7 200 zł zł zł58 zł zł69 zł zł92 zł zł138 zł zł35 zł zł zł zł56 zł zł68 zł zł90 zł zł135 zł zł34 zł zł zł zł50 zł zł60 zł zł80 zł zł120 zł zł30 zł zł

31 Co zyska Reklamodawca jeśli kupi pakiet? Dotarcie do atrakcyjnej i precyzyjnie dobranej grupy docelowej Zaprezentowanie produktu grupie lojalnych użytkowników witryn – częsty i długotrwały kontakt z reklamą Duże możliwości reklamowe Wysoka wiarygodność merytoryczna prezentowanych materiałów Korzyści dla reklamodawcy

32 IDMnet ul. Jubilerska Warszawa Dział Sprzedaży Agencyjnej tel.: faks: Zapraszamy do współpracy


Pobierz ppt "Pakiety PREMIUM w kategorii Turystyka. Ogólnie o IDMnet Źródło - "Digital Influence Index" razem z Fleishmann - Hillard International Communications oraz."

Podobne prezentacje


Reklamy Google