Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Potęga trzech opinii: Wprost, Przekrój, Polityka w sieci reklamowej IDMnet S.A.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Potęga trzech opinii: Wprost, Przekrój, Polityka w sieci reklamowej IDMnet S.A."— Zapis prezentacji:

1 Potęga trzech opinii: Wprost, Przekrój, Polityka w sieci reklamowej IDMnet S.A.

2 Informacje o witrynach Wprost24.pl to dynamiczny, nowoczesny i na bieżąco aktualizowany serwis, z którego korzysta silna grupa biznesowa. Przekroj.pl to internetowe wydanie tygodnika "Przekrój" – żywa i bogato ilustrowana strona tworzona przez osobowości świata kultury i uznanych dziennikarzy tworzących redakcję tygodnika. Polityka.pl to internetowe wydanie tygodnika, jednego z najbardziej prestiżowych i najchętniej czytanych polskich tygodników. Każdego dnia na stronach serwisu – niezależnie od cotygodniowego rytmu wydania papierowego – pojawiają się nowe informacje.

3 Statystyki – Wprost, Polityka, Przekrój UUPVPV/UU ,89 źródło: Megapanel PBI/Gemius na Marzec 2008 RUPVPV/UU ,06 źródło: Gemius Traffic za Maj 2008 Współoglądalność 0,77% Nie dublujemy użytkowników – docieramy do trzech oddzielnych grup!

4 źródło: Megapanel PBI/Gemius na Marzec 2008 Profil użytkowników Ponad 62,5% użytkowników to Internauci w wieku ponad 24 lata

5 Ponad 75% użytkowników to doświadczeni, świadomi Internauci którzy wiedzą gdzie szukać wartościowych informacji Profil użytkowników źródło: Megapanel PBI/Gemius na Marzec 2008

6 Ponad 69% użytkowników to mieszkańcy miast* *wszystkie miasta powyżej 2 tys. mieszkańców Profil użytkowników źródło: Megapanel PBI/Gemius na Marzec 2008

7 Co 4 użytkownik należy do grupy Top Management Każdy użytkownik wykonuje minimum 9 odsłon, spędzając na witrynach średnio ponad 8 minut Dopasowanie Średnia liczba odsłon na UU Średni czas na UU 23,46%9,100:08:05 Profil użytkowników – Top Management

8 Ambitne Wykształcone Aktywne zawodowo Świadomie zarządzające swoim kapitałem czasowym i finansowym Spragnione świeżych i wiarygodnych informacji z kraju i ze świata Należące do grupy Top Management lub aspirujące do stanowisk menadżerskich Chętnie korzystające z zasobów Internetu (zakupy, produkty finansowe, e-banking, szkolenia itd.) Użytkownicy witryn Wprost, Polityka, Przekrój to osoby:

9 Wprost24.pl to porcja najświeższych i najbardziej wiarygodnych newsów ukazujących się niezależnie od wersji drukowanej tygodnika Przekroj.pl to żywa i bogato ilustrowana strona tworzona przez osobowości świata kultury i uznanych dziennikarzy. Polityka.pl to internetowe wydanie POLITYKI, jednego z najbardziej prestiżowych i najchętniej czytanych polskich tygodników. Liderzy wśród tytułów opiniotwórczych: Wprost24.pl, Polityka.pl i Przekrój.pl

10 TradycyjneNa Warstwie BannerScroller BillboardToplayer Double BillboardInterstitial Skyscraper Skyscraper Wide Button Rectangle Rectangle Large Artykuł sponsorowany Standardowe formy reklamowe

11 Banner Billboard D. Billboard Skyscraper Skyscraper Wide Button 1 i 2 Rectangle Large Rectangle Medium Placement

12 Surround Session Foot Scroller Branding działów tematycznych: Billboard/Double Billboard Wallpaper/Watermark (Tło) Foot scroller Niestandardowe formy reklamowe

13 Możliwość rozszerzenia interakcji reklamowej z użytkownikiem Do 5 różnych kreacji reklamowych (liniowo) pokazujących się w odpowiedniej kolejności jednemu użytkownikowi, który zwiedza witrynę Duża styczność z reklamą Duża atrakcyjność przekazu Surround Session 1 2 3

14 Ruchoma belka na dole strony Powtarzalne, przewijane logo Tekst reklamowy między boksami z logo Foot Scroller

15 Billboard/Double Billboard Foot scroller Watermark Obrandowanie całego działu tematycznego na witrynach wprost24.pl, przekroj.pl lub polityka.pl Branding działów tematycznych

16 3-krotnie większa siła przebicia 3-krotnie większy zasięg 3-krotnie bardziej atrakcyjna grupa docelowa Duże możliwości reklamowe Niski koszt dotarcia do użytkownika Dotarcie do lojalnych użytkowników witryn – częsty i długotrwały kontakt z reklamą Dotarcie do wszystkich użytkowników kategorii „Opinie” w polskim Internecie – Elita Internetu Korzyści dla reklamodawcy

17 Wprost24.pl Polityka.pl Przekroj.pl Idealne miejsce do budowania pozytywnego i wiarygodnego wizerunku Twojej firmy!

18 IDMnet ul. Jubilerska Warszawa KRS NIP REGON Zapraszamy do współpracy


Pobierz ppt "Potęga trzech opinii: Wprost, Przekrój, Polityka w sieci reklamowej IDMnet S.A."

Podobne prezentacje


Reklamy Google