Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Prezentacja Grupowego Ubezpieczenie na Życie dla Zawodowych Kuratorów Sądowych.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Prezentacja Grupowego Ubezpieczenie na Życie dla Zawodowych Kuratorów Sądowych."— Zapis prezentacji:

1 Prezentacja Grupowego Ubezpieczenie na Życie dla Zawodowych Kuratorów Sądowych

2 Plan Prezentacji Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych 1 Agenda Prezentacja Grupy Generali w Polsce Oferta Wdrożenie programu ubezpieczenia Nowoczesne rozwiązania systemowe

3 Historia Generali Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych 2 Assicurazioni Generali powstało 26 grudnia1831 roku w Trieście. Możemy pochwalić się już przeszło 180 letnią tradycją. Na rynku polskim działamy od 1999 roku. Ale pierwszy nasz oddział na ziemiach polskich otwarto już w 1837 roku.

4 Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych 3 Generali – kompleksowy ubezpieczyciel rodzin i przedsiębiorstw Generali oferuje klientom pełną ochronę ubezpieczeniową życia, zdrowia i majątku. Produkty Generali dopasowane są do potrzeb indywidualnego klienta w różnych fazach i sytuacjach jego życia. Ubezpieczenia na życie Oferta Generali w Polsce Ubezpieczenia majątkowe Ubezpieczenia osobowe Otwarte Fundusze Emerytalne Generali w Polsce

5 Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych 4 Każdy Pracownik/ Członek Rodziny przystępujący do ubezpieczenia grupowego w Generali nabywa automatycznie prawo do zniżek przy zakupie indywidualnych ubezpieczeń majątkowych: 10% zniżka przy zakupie Ubezpieczeń Podróżnych Ubezpieczeń Mieszkań i Budynków Mieszkalnych Ubezpieczeń Budynków 5% zniżka przy zakupie Ubezpieczeń komunikacyjnych (OC, AC) NNW kierowcy i pasażera pojazdu mechanicznego Assistance ubezpieczenia ochrony prawnej w ruchu drogowym Dodatkowe korzyści

6 Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych 5 Oferta

7 Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych 6 Oferta Elementy wyróżniające ofertę dedykowaną wyłącznie Zawodowym Kuratorom Sądowym: Wysokie sumy ubezpieczenia w przypadku śmierci spowodowanej przestępczym działaniem osób trzecich Zapewnienie realnej ochrony ubezpieczeniowej z tytułu uszkodzeń ciała spowodowanych przestępczym działaniem osób trzecich Ochrona ubezpieczeniowa obejmuje powstanie trwałej i całkowitej niezdolności do wykonywania pracy zgodnej z wykształceniem i przyuczeniem i doświadczeniem Dodatkowo oferujemy rozwiązania, które zapewniające szeroką i realną ochronę ubezpieczeniową Dla Zawodowego Kuratora Sądowego przy jednoczesnym zindywidualizowaniu oferty: 4 warianty ubezpieczenia z wąskim lub bardzo szerokim zakresem ochrony – dzięki temu każdy może wybrać wariant najbardziej odpowiadający swoim potrzebom Oddzielny, dedykowany wariant dla członków rodziny (współmałżonków oraz pełnoletnich dzieci) Wysokie świadczenie związane z pobytem w szpitalu wynikającym z wypadku, niezależnie od przyczyny Wypłata z tytułu pobytu w szpitalu jeśli pobyt trwał co najmniej 3 dni – maksymalnie do 180 dni Wysokie świadczenie z tytułu wystąpienia poważnego zachorowania u osoby ubezpieczonej (obejmującego katalog chorób, do których należą m.in.: gruźlica, sepsa, borelioza, zawał, udar, nowotwór, HIV) Wprowadzenie innych świadczeń związanych ze zdrowiem osoby ubezpieczonej oraz członków rodziny, takich jak: operacje chirurgiczne, leczenie specjalistyczne (chemioterapia, radioterapia i inne), poważne zachorowanie dziecka lub współmałżonka. Przystąpienie do ubezpieczenia w ciągu pierwszych 4 miesięcy od uruchomienia programu nie będzie wiązać się z czasowymi ograniczeniami ochrony ubezpieczeniowej (brak karencji – pełny zakres ochrony od początku ubezpieczenia).

8 Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych 7 Wdrożenie programu ubezpieczenia Co daje  Przygotowanie i przesłanie profesjonalnych materiałów informacyjnych Ulotki Plakaty Broszury Komunikacja mailowa do Pracowników UbezpieczenieWdrożenie Serwis sprzedażowy Serwis posprzedażowy

9 Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych 8 Wdrożenie programu ubezpieczenia Co daje  Dystrybucja deklaracji przystąpienia Drogą mailową do wszystkich Na spotkaniach z Pracownikami Przesyłka materiałów drukowanych do określonych lokalizacji UbezpieczenieWdrożenie Serwis sprzedażowy Serwis posprzedażowy

10 Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych 9 Wdrożenie programu ubezpieczenia Co daje  Spotkania / dyżury / prezentacje Proponujemy spotkania w określonych, wybranych lokalizacjach  Prezentacje oferty ubezpieczenia  Przyjmowanie deklaracji  Odpowiedzi na pytania podczas dyżurów UbezpieczenieWdrożenie Serwis sprzedażowy Serwis posprzedażowy

11 Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych 10 Wdrożenie programu ubezpieczenia Co daje Przykładowe lokalizacje

12 Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych 11 Wdrożenie programu ubezpieczenia Co daje  Opiekun ze strony Departamentu:  Sprzedaży  Obsługi  Roszczeń UbezpieczenieWdrożenie Serwis sprzedażowy Serwis posprzedażowy

13 Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych 12 Wdrożenie programu ubezpieczenia Co daje  Obsługa posprzedażowa:  Administracja  Roszczenia UbezpieczenieWdrożenie Serwis sprzedażowy Serwis posprzedażowy

14 Nowoczesne rozwiązania systemowe Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych 13 1_2_3_4 – pięcioletnia Strategia Grupy Generali Polska, na lata , zakłada zmiany w Generali, ale zawsze z myślą o potrzebach naszych Klientów Nasze plany obejmują m. in. jeszcze szersze wykorzystanie nowych technologii: stworzenie jednego Konta Klienta umożliwiającego pełen dostęp do wszystkich ubezpieczeń w Generali zarówno życiowych jak i majątkowych otwarcie na nowe możliwości komunikacji z Klientami również w obszarze likwidacji roszczeń (aplikacje mobilne) w pełni elektroniczny proces sprzedaży – odejście wszędzie tam gdzie to możliwe od konieczności dostarczania dokumentów papierowych

15 Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych14 Nowoczesne rozwiązania systemowe Portal dla Partnera (Klienta) – nieograniczony dostęp do polisy, narzędzie do obsługi polisą Konto Klienta (Pracownika) – nieograniczony dostęp do indywidulanych warunków ubezpieczenia Elektroniczny system zgłaszania roszczeń

16 Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych 15 Nowoczesne rozwiązania systemowe Portal dla Partnera - Portal dla Partnera - Administratora produktów grupowych Dostęp do Portala daje kontrolę nad procesem obsługowym poprzez: możliwość zarządzania on-line dokumentacją ubezpieczeniową (aktualizowanie stanu osobowego grupy, zmiana danych osobowych ubezpieczonych i uposażonych, wydruk potwierdzenia ubezpieczenia) możliwość komunikowania się z odpowiednimi Departamentami w Towarzystwie dostęp do aktualnych warunków umowy grupowego ubezpieczenia na życie

17 Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych 16 Dostęp do aktualnych warunków umowy ubezpieczenia Nowoczesne rozwiązania systemowe

18 Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych 17 Możliwość zarządzania on-line dokumentacją ubezpieczeniową aktualizowanie stanu osobowego grupy zmiana danych osobowych ubezpieczonych i uposażonych wydruk potwierdzenia ubezpieczenia Wbudowane oknienka wyboru pozwalaja na filtrowanie danych i ich eksport do pliku Nowoczesne rozwiązania systemowe – Portal dla Partnera

19 Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych 18 Możliwość komunikowania się z odpowiednimi Departamentami w Towarzystwie Roszczenia Obsługa polisy Nowoczesne rozwiązania systemowe – Portal dla Partnera

20 Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych 19  zarządzanie ubezpieczeniem przez 24h na dobę,  kompleksowa informacja o ubezpieczeniu,  możliwość zmiany danych osobowych i uposażonych  informacji o zakresie i sumach ubezpieczenia,  pełnej informacji o parametrach certyfikatu (uposażeni, adres etc.) Po zalogowaniu Ubezpieczony ma bezpośredni dostęp do: Podstawowe funkcjonalności: Nowoczesne rozwiązania systemowe – Konto Klienta

21 Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych 20 Nowoczesne rozwiązania systemowe – Konto Klienta

22 Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych 21 Nowoczesne rozwiązania systemowe – Konto Klienta Możliwość samodzielnego wydruku certyfikat potwierdzającego warunki ochrony

23 Elektroniczny system zgłaszania roszczeń Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych 22 Aplikacja Generali Pocztą elektroniczną (skany) Procedura 48 godzin

24 Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych 23 Prosty formularz pozwala przesłać za pomocą aplikacji mobilnej zainstalowanej w telefonie wszystkie niezbędne dane, potrzebne do zgłoszenie roszczenia dot. śmierci Rodziców, śmierci Teściów, Urodzenia Dziecka. Wypłata należnych świadczeń już w ciągu 24 godzin od zgłoszenia. Aplikacja, jest dostępna na stronie Elektroniczny system zgłaszania roszczeń

25 Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych 24 Skany wymaganych dokumentów dla danego roszczenia należy przesłać em, wpisując w tytule maila: „Zgłoszenie roszczenia/ Nazwę firmy/ Imię i nazwisko osoby ubezpieczonej„ 1. Rezygnacja z przesyłania dokumentów w formie papierowej 2. Rezygnacja z potwierdzania dokumentacji roszczeniowej za zgodność z oryginałem 3. Rezygnacja z potwierdzania formularzy roszczeniowych przez Pracodawcę 3. Komunikacja z klientem (sms, ) 4. Uproszczona procedura likwidacji Elektroniczny system zgłaszania roszczeń

26 Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych 25 Dziękujemy za uwagę. Zapraszamy do współpracy z Generali.


Pobierz ppt "Prezentacja Grupowego Ubezpieczenie na Życie dla Zawodowych Kuratorów Sądowych."

Podobne prezentacje


Reklamy Google