Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Plan Prezentacji Agenda Prezentacja Grupy Generali w Polsce Oferta

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Plan Prezentacji Agenda Prezentacja Grupy Generali w Polsce Oferta"— Zapis prezentacji:

0 Prezentacja Grupowego Ubezpieczenie na Życie dla Zawodowych Kuratorów Sądowych

1 Plan Prezentacji Agenda Prezentacja Grupy Generali w Polsce Oferta
Wdrożenie programu ubezpieczenia Nowoczesne rozwiązania systemowe Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych

2 Historia Generali Assicurazioni Generali powstało 26 grudnia1831 roku w Trieście. Możemy pochwalić się już przeszło 180 letnią tradycją. Na rynku polskim działamy od 1999 roku. Ale pierwszy nasz oddział na ziemiach polskich otwarto już w 1837 roku. Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych

3 Oferta Generali w Polsce
Generali – kompleksowy ubezpieczyciel rodzin i przedsiębiorstw Generali oferuje klientom pełną ochronę ubezpieczeniową życia, zdrowia i majątku. Produkty Generali dopasowane są do potrzeb indywidualnego klienta w różnych fazach i sytuacjach jego życia. Oferta Generali w Polsce Ubezpieczenia na życie Ubezpieczenia majątkowe Ubezpieczenia osobowe Otwarte Fundusze Emerytalne Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych

4 Dodatkowe korzyści Każdy Pracownik/ Członek Rodziny przystępujący do ubezpieczenia grupowego w Generali nabywa automatycznie prawo do zniżek przy zakupie indywidualnych ubezpieczeń majątkowych: 10% zniżka przy zakupie Ubezpieczeń Podróżnych Ubezpieczeń Mieszkań i Budynków Mieszkalnych Ubezpieczeń Budynków 5% zniżka przy zakupie Ubezpieczeń komunikacyjnych (OC, AC) NNW kierowcy i pasażera pojazdu mechanicznego Assistance ubezpieczenia ochrony prawnej w ruchu drogowym Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych

5 Oferta Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych

6 Oferta Elementy wyróżniające ofertę dedykowaną wyłącznie Zawodowym Kuratorom Sądowym: Wysokie sumy ubezpieczenia w przypadku śmierci spowodowanej przestępczym działaniem osób trzecich • Zapewnienie realnej ochrony ubezpieczeniowej z tytułu uszkodzeń ciała spowodowanych przestępczym działaniem osób trzecich • Ochrona ubezpieczeniowa obejmuje powstanie trwałej i całkowitej niezdolności do wykonywania pracy zgodnej z wykształceniem i przyuczeniem i doświadczeniem Dodatkowo oferujemy rozwiązania, które zapewniające szeroką i realną ochronę ubezpieczeniową Dla Zawodowego Kuratora Sądowego przy jednoczesnym zindywidualizowaniu oferty: • 4 warianty ubezpieczenia z wąskim lub bardzo szerokim zakresem ochrony – dzięki temu każdy może wybrać wariant najbardziej odpowiadający swoim potrzebom • Oddzielny, dedykowany wariant dla członków rodziny (współmałżonków oraz pełnoletnich dzieci) • Wysokie świadczenie związane z pobytem w szpitalu wynikającym z wypadku, niezależnie od przyczyny • Wypłata z tytułu pobytu w szpitalu jeśli pobyt trwał co najmniej 3 dni – maksymalnie do 180 dni • Wysokie świadczenie z tytułu wystąpienia poważnego zachorowania u osoby ubezpieczonej (obejmującego katalog chorób, do których należą m.in.: gruźlica, sepsa, borelioza, zawał, udar, nowotwór, HIV) • Wprowadzenie innych świadczeń związanych ze zdrowiem osoby ubezpieczonej oraz członków rodziny, takich jak: operacje chirurgiczne, leczenie specjalistyczne (chemioterapia, radioterapia i inne), poważne zachorowanie dziecka lub współmałżonka. Przystąpienie do ubezpieczenia w ciągu pierwszych 4 miesięcy od uruchomienia programu nie będzie wiązać się z czasowymi ograniczeniami ochrony ubezpieczeniowej (brak karencji – pełny zakres ochrony od początku ubezpieczenia). Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych

7 Wdrożenie programu ubezpieczenia
Przygotowanie i przesłanie profesjonalnych materiałów informacyjnych Ulotki Plakaty Broszury Komunikacja mailowa do Pracowników Co daje Serwis sprzedażowy Serwis posprzedażowy Ubezpieczenie Wdrożenie Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych

8 Wdrożenie programu ubezpieczenia
Dystrybucja deklaracji przystąpienia Drogą mailową do wszystkich Na spotkaniach z Pracownikami Przesyłka materiałów drukowanych do określonych lokalizacji Co daje Serwis sprzedażowy Serwis posprzedażowy Ubezpieczenie Wdrożenie Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych

9 Wdrożenie programu ubezpieczenia
Spotkania / dyżury / prezentacje Proponujemy spotkania w określonych, wybranych lokalizacjach Prezentacje oferty ubezpieczenia Przyjmowanie deklaracji Odpowiedzi na pytania podczas dyżurów Co daje Serwis sprzedażowy Serwis posprzedażowy Ubezpieczenie Wdrożenie Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych

10 Wdrożenie programu ubezpieczenia
Przykładowe lokalizacje Co daje Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych

11 Wdrożenie programu ubezpieczenia
Opiekun ze strony Departamentu: Sprzedaży Obsługi Roszczeń Co daje Serwis sprzedażowy Serwis posprzedażowy Ubezpieczenie Wdrożenie Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych

12 Wdrożenie programu ubezpieczenia
Obsługa posprzedażowa: Administracja Roszczenia Co daje Serwis sprzedażowy Serwis posprzedażowy Ubezpieczenie Wdrożenie Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych

13 Nowoczesne rozwiązania systemowe
1_2_3_4 – pięcioletnia Strategia Grupy Generali Polska, na lata , zakłada zmiany w Generali, ale zawsze z myślą o potrzebach naszych Klientów Nasze plany obejmują m. in. jeszcze szersze wykorzystanie nowych technologii: stworzenie jednego Konta Klienta umożliwiającego pełen dostęp do wszystkich ubezpieczeń w Generali zarówno życiowych jak i majątkowych otwarcie na nowe możliwości komunikacji z Klientami również w obszarze likwidacji roszczeń (aplikacje mobilne) w pełni elektroniczny proces sprzedaży – odejście wszędzie tam gdzie to możliwe od konieczności dostarczania dokumentów papierowych Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych

14 Nowoczesne rozwiązania systemowe
Portal dla Partnera (Klienta) – nieograniczony dostęp do polisy, narzędzie do obsługi polisą Konto Klienta (Pracownika) – nieograniczony dostęp do indywidulanych warunków ubezpieczenia Elektroniczny system zgłaszania roszczeń Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych

15 Nowoczesne rozwiązania systemowe
Portal dla Partnera - Administratora produktów grupowych Dostęp do Portala daje kontrolę nad procesem obsługowym poprzez: możliwość zarządzania on-line dokumentacją ubezpieczeniową (aktualizowanie stanu osobowego grupy, zmiana danych osobowych ubezpieczonych i uposażonych, wydruk potwierdzenia ubezpieczenia) możliwość komunikowania się z odpowiednimi Departamentami w Towarzystwie dostęp do aktualnych warunków umowy grupowego ubezpieczenia na życie Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych

16 Nowoczesne rozwiązania systemowe
Dostęp do aktualnych warunków umowy ubezpieczenia Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych

17 Nowoczesne rozwiązania systemowe – Portal dla Partnera
Możliwość zarządzania on-line dokumentacją ubezpieczeniową aktualizowanie stanu osobowego grupy zmiana danych osobowych ubezpieczonych i uposażonych wydruk potwierdzenia ubezpieczenia Wbudowane oknienka wyboru pozwalaja na filtrowanie danych i ich eksport do pliku Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych

18 Nowoczesne rozwiązania systemowe – Portal dla Partnera
Możliwość komunikowania się z odpowiednimi Departamentami w Towarzystwie Roszczenia Obsługa polisy Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych

19 Podstawowe funkcjonalności:
Nowoczesne rozwiązania systemowe – Konto Klienta Podstawowe funkcjonalności: zarządzanie ubezpieczeniem przez 24h na dobę, kompleksowa informacja o ubezpieczeniu, możliwość zmiany danych osobowych i uposażonych Po zalogowaniu Ubezpieczony ma bezpośredni dostęp do: informacji o zakresie i sumach ubezpieczenia, pełnej informacji o parametrach certyfikatu (uposażeni, adres etc.) Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych

20 Nowoczesne rozwiązania systemowe – Konto Klienta
Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych

21 Nowoczesne rozwiązania systemowe – Konto Klienta
Możliwość samodzielnego wydruku certyfikat potwierdzającego warunki ochrony Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych

22 Elektroniczny system zgłaszania roszczeń
Aplikacja Generali Pocztą elektroniczną (skany) Procedura 48 godzin Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych

23 Elektroniczny system zgłaszania roszczeń
Aplikacja mobilna Generali Prosty formularz pozwala przesłać za pomocą aplikacji mobilnej zainstalowanej w telefonie wszystkie niezbędne dane, potrzebne do zgłoszenie roszczenia dot. śmierci Rodziców, śmierci Teściów, Urodzenia Dziecka. Wypłata należnych świadczeń już w ciągu 24 godzin od zgłoszenia. Aplikacja, jest dostępna na stronie Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych

24 Elektroniczny system zgłaszania roszczeń
Zgłoszenie roszczenia pocztą elektroniczną Skany wymaganych dokumentów dla danego roszczenia należy przesłać em, wpisując w tytule maila: „Zgłoszenie roszczenia/ Nazwę firmy/ Imię i nazwisko osoby ubezpieczonej„ 1. Rezygnacja z przesyłania dokumentów w formie papierowej 2. Rezygnacja z potwierdzania dokumentacji roszczeniowej za zgodność z oryginałem 3. Rezygnacja z potwierdzania formularzy roszczeniowych przez Pracodawcę 3. Komunikacja z klientem (sms, ) 4. Uproszczona procedura likwidacji Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych

25 Dziękujemy za uwagę. Zapraszamy do współpracy z Generali.
Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych


Pobierz ppt "Plan Prezentacji Agenda Prezentacja Grupy Generali w Polsce Oferta"

Podobne prezentacje


Reklamy Google