Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Platforma Avaya IP Office™ Limango Wrocław

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Platforma Avaya IP Office™ Limango Wrocław"— Zapis prezentacji:

1 Platforma Avaya IP Office™ Limango Wrocław
Purpose: Overview of how Avaya IP Office lowers TCO, simplifies management and drives greater productivity Audience: Midsize businesses – IT Managers and/or CIOs Maciej Domaszewski © 2011 Avaya Inc. All rights reserved.

2 Jak Avaya sprawia że firmy są bardziej skuteczne
Agenda Co dzieje się na rynku Przegląd ofert Jak Avaya sprawia że firmy są bardziej skuteczne Kilka słów o Avaya IP Office Uwagi Końcowe Agenda © 2011 Avaya Inc. All rights reserved.

3 Ewolucja Avaya IP Office Ścieżka ciągłego poprawiania oferty
Cloud/ Hosted Cloud/ Hosted Cloud/ Hosted Cloud/ Hosted ??? Contact Center Contact Center Contact Center Contact Center Virtualization Virtualization Virtualization Virtualization 2000 Branch Branch Branch Branch Video Video Video Video 1000 Security Security Security Security Connectivity Connectivity Connectivity Connectivity Management Management Management Management 384 Desktop Integration Desktop Integration Desktop Integration Desktop Integration 8.0 8.1 9.0 Beyond 9.0

4 Rynkowe trendy technologiczne Wsparcie struktur rozproszonych oraz pracowników mobilnych
87% kierowników uważa że współpraca poprawia wydajność 40% pracowników „informacyjnych” pracuje zdalnie Własne urządzenia pracownicze są standardowym wyposażeniem wykorzystywanym w firmach dla firm Pracownicy Bezpieczne BYOD Wirtualizacja / Optymalizacja infrastruktury Trendy IT Limitowany personel IT Mimimalizacja ryzyk Unikania złożoności w aplikacjach i operacjach Wsparcie IT Two out of five US information workers work outside of the office regularly or occasionally. (Forrsights Workforce Employee Survey, Q2 2012) These workers need to be enabled with communications that are portable, transparent and fully featured or worker efficiency and corporate collaboration are greatly diminished. Arguably, it is only the availability of high-quality mobile devices and UC that has allowed companies to operate on such a virtual basis. The second major driver for the extension of UC is the widespread adoption of smartphones, tablets and other mobile devices in the workplace. These are rapidly becoming standard business equipment. Research has shown that there is very little difference in the desire to enhance and extend mobile infrastructure and capabilities across firm sizes. Ponad 40% firm wyrożnia 4 prorytety: rozszerzenie wewnętrznego systemu do urządzen mobilnych poprawa lub wprowadzenie bezpieczeństwa mobilnych, support smartphonów, support dla tabletów Over 40% of both enterprise and SMB organizations shared the top four priorities, to extend internal systems for mobile access, to implement or improve mobile security, to support more connected mobile handheld devices or smartphones, and to support touchscreen tablets or slates.

5 Trendy rynkowe Gdzie konkurenci planują wydać pieniądze
Priorytety klientów W następnych 18 miesiącach Third-party analysts are in resounding agreement that buyers are focused on solutions first, technologies second. This goes hand-in-hand with a trend in which LOB controls more and more of IT spend, presently controlling over 60% directly. The biggest markets are in Networking, Support and Services, but the buyers are focused on Contact Centers, Telephony, UC, Mobility and Conferencing. Those are the solutions that will drive purchase decisions over the next 18 months, and those are Avaya’s core market strengths. In particular, some 45% of firms of 1,000 to 1499 are evaluating CC solutions now or in the next 18 months. Some 20% of firms from 500 to 999 are doing the same. Firms focused on these solutions are not only the best chance for sales of those products, but also present the best chance to pull through revenue from Networking, Support and Services, which will come along as needed to support the Buyer’s goals. Avaya TBP Midmarket Survey, 2014; IDC”s Business Technology Spending Study, June 2013; Avaya Internal Projections February 2014

6 Liczby mogą opowiedzieć historię
56.35 375,000+ Wynik rankingu Liczba sprzedanych systemów NPS jest metodą miary lojalności klientów. NPS który jest większy od 0 uważa się za dobry NPS który jest większy od 50 uważa się za doskonały Klienci nagradzali nas ponad kupując nasz system

7 Kompletne rozwiązanie dla firm SMB Oparty na sprawdzonej platformie IP Office
Contact Center Współpraca UC, Mobility and Voice Bezpieczeństwo Networking

8 Rozwiązania wspierające współpracę
Unified Communications Video Najszersze wsparcie terminali Najbardziej elastyczne wdrożenia Bogaty zestaw UC Zestawy dla sal, na biurka, dla komputerów, dla urządzeń mobilnych Wsparcie dla urządzeń 3rd arty Prosty, niedrogi Bezpieczeństwo Networking Ochrona trunków SIP Bezpieczne łączenie terminali Aktywna inspekcja pakietów Automatyczny provisioning Bogaty zestaw funkcji 50% niższe TCO

9 Avaya IP Office Unified Communications oraz Współpraca
Proste, efektywne rozwiązanie dla unified communications oraz współpracy Elastyczne wdrożenia Sprawdzony, wygrywający nagrody Do 2,000 użytkowników; do 32 lokalizacji Niższe ogólne TCO Outlook / Lync Integracja Zintegrowany Conferencing Jednolita obsługa przez głos, video oraz mobilność

10 Przykłady wykorzystania
Customer mobile, social, always connected, very informed. Loyal to brands and spend money with that add personal value, help them get what they want, when they want it, the way they want it. Vocal about experiences with friends, family, social networks Company Disjointed, high effort, impersonal interactions result in frustration, dissatisfaction, attrition, bad PR and word of mouth, lower sales Rapid, accelerating adoption of mobile, web, and social media have customer expectations and competition They are challenged to stay relevant, deliver more value, better sell, service, support customers than alternatives and competitors. And do it profitably Outcomes Businesses need ways to simplify customer engagement. They need solutions that help them Be more proactive Deliver value Personal Easier for customer Simpler to manage Easier to change Sytuacja: Praca poza biurem Oczekiwania: Zdolność do komunikacji z osobami które są poza biureml Rzeczywistość: Obecnie pracownicy muszą polegać na komunikacji przeprowadzanej nie w czasie rzeczywistym Sytuacja: Praca z domu lub hotelu Oczekiwanie: Pracownicy w domu, hotelu czy innych miejscach mogą prowadzić działalność tak, jakby byli w biurze Rzeczywistość: Zazwyczaj polega na użyciu telefonu komórkowego i by porozmawiać z biurem. Rozmowy z klientem są jeszcze trudniejsze Sytuacja: Sprzedawca w podróży Oczekiwanie: Klienci nie muszą wiedzieć, gdzie jesteś, aby wiedzieć, jak się z tobą skontaktować Rzeczywistość: Najczęściej polegają na użyciu telefon komórkowego i stacjonarnego w zależności od dnia. Osiągnięcie ekspertów jest więc trudne. Dynamic Markets Consumer Research, 12/13, Computerworld, 1/23/14

11 Włączony pracownik biurowy

12 Włączenie pracownika biurowego Wpływ na biznes i statystyki
Czy wiesz że… 69% osób które nie dzwonią odłożą słuchawkę ale nie nagrają wiadomości 40-50% połączeń z telefonami komórkowymi odbywa się wtedy kiedy odbiorca jest w biurze lub zasięgu WiFi 60% urządzeń jest wykorzystywanych do celów służbowych i prywatnych Recepcjonistka może łatwo przełączyć klientów do zdalnych działów sprzedaży Pozostanie w kontakcie z biurkiem, w innym biurze lub magazynie Wstaw komunikację w aplikacjach które już masz 1 (Web Wise Business, BT Research) 2 (AMI-Partners)

13 Zabierz komunikację na inny poziom Bardziej efektywne biuro
Tylko dlatego, że jesteś w biurze, nie oznacza, że ​​masz mieć mniej wymagań potrzeb komunikacyjnych. Klienci docierają do odpowiedniej osoby w pierwszej próbie Pracownicy spędzają mniej czasu na szukaniu numeru Sala konferencyjna staje się bardziej wydajna Włączony pracownik biurowy

14 Włączony pracownik biurowy typowe scenariusze
Dział recepcji Manager Łączący ludzi Buduje lepsze zespoły Coco Life Cocolife’s contact centre is open from 8:00am to 5:00pm, five days per week. However, the company needs to be able to field calls around the clock. Consequently, Cocolife adopted Avaya IP Office’s ‘follow me’ feature, which enables these customers to talk to specially assigned employees over the phone outside of normal contact center opening hours. Thomas Electronics The organization also rolled out the Avaya one-X Portal and Avaya IP Office Softphone tools that enable mobile staff to make and receive calls using their laptops when they are on the road. Sprzedawca Pokój konferencji Konsultacja z ekspertem Lepsze podejmowanie decyzji

15 Jak pracuje włączony Pracownik Biurowy
Wstaw komunikację w programie Outlook, Lync Recepcja obsługuje więcej połączeń Technologia OmniSound™ dostarcza optymalną jakość dźwięku The browser-based applications included in the IP Office user solutions for Office Worker, Tele-worker and Power User enable any staff member with it to work from home as if in the office. Think of all the unavoidable hurdles employees face in their everyday lives that prevent them from physically getting to the office … sick child or parent, inclimate weather, car trouble, home issues, etc. Now imagine a scenario where they don’t have to be stressed to get to the office and can instead turn up their browser and be connected as if in the office. The browser allows them to turn their home or cell phone to their office phone, access the corporate directory, set up conference calls, get voic – even record calls. They don’t get stressed or lose time – you don’t lose the productivity. (Note: Assuming a worker is paid $40k annual salary – one day of enablement will pay for the license. On average, most employees have 3 or more unexpected absences per year.) Click on the You Tube video for an animated scenario of the Office Worker solution. Szybko skonfigurowana konferencja kontrolowana za pomocą przeglądarki Jak pracuje włączony Pracownik Biurowy

16 Biuro z dala od biura

17 Biuro z dala od biura Wpływ na biznes i statystyki
Czy wiesz że… Średnio, 37% of pracy menadżerowie spędzają z dala od swojego pierwotnego miejsca pracy. 40% amerykańskich pracowników „informacyjnych” pracuje stale lub okazjonalnie poza biurem 59% firm zmniejszyło lub planuje zmniejszyć powierzchnię biurową ponieważ elastyczni pracownicy potrzebują mniej przestrzeni Użycie biurowego numeru zamiast numeru osobistego Łatwe prowadzenie rozmów konferencyjnych z kliknięciem myszki Brak wymagań instalacji dodatkowego sprzętu

18 Działaj jakbyś był w biurze
Twoje biuro - Gdziekolwiek Twoja lokalizacja nie zwalnia biznesu– włącz iPad, PC, telefon komórkowy lub domowy jako rozszerzenie biura Utrzymuje pracowników z dala od niebezpieczeństw podróży Eliminuje czasy dojazdów – podnosi efektywność Odzyskaj dni straconej wydajności A simple thing like ENABLING staff to work from home can make all the difference in the world. Your people are likely your biggest investment and with a very small investment you can ensure that you get the maximum in productivity from them. Whether it’s whether related or a sick child, sick parent or just some personal emergency, every employee will have several days each year when they cannot physically make it to the office. When that happens you lose productivity and results are impacted. By enabling them to work anywhere as if in the office, you eliminate a large part of that risk. Our own study showed that this costs small businesses between $20k and $50k per year in lost productivity. Biuro z dala od biura

19 Biuro z dala od biura Typowe scenariusze
Pracownik z wiedzą Rodzice w czasie opieki Odbierz rozmowy w domu Pozstający przy dzieciach Coco Life Cocolife’s contact centre is open from 8:00am to 5:00pm, five days per week. However, the company needs to be able to field calls around the clock. Consequently, Cocolife adopted Avaya IP Office’s ‘follow me’ feature, which enables these customers to talk to specially assigned employees over the phone outside of normal contact center opening hours. Thomas Electronics The organization also rolled out the Avaya one-X Portal and Avaya IP Office Softphone tools that enable mobile staff to make and receive calls using their laptops when they are on the road. Manager Podróżujący Expert Połączony z dowolnej lokalizacji Pozostań blisko projektu

20 Łatwy dostęp do nagrań poczty głosowej za pomocą przeglądarki
Korzystaj z przeglądarki, aby przekształcić dowolny telefon w telefon biurowy Zobacz, kto jest dostępny na czacie lub porozmawiaj - nawet jeżeli są osoby są tylko mobilne Za pomocą kliknięcia, można konfigurować i kontrolować połączenia konferencyjne The browser-based applications included in the IP Office user solutions for Office Worker, Tele-worker and Power User enable any staff member with it to work from home as if in the office. Think of all the unavoidable hurdles employees face in their everyday lives that prevent them from physically getting to the office … sick child or parent, inclimate weather, car trouble, home issues, etc. Now imagine a scenario where they don’t have to be stressed to get to the office and can instead turn up their browser and be connected as if in the office. The browser allows them to turn their home or cell phone to their office phone, access the corporate directory, set up conference calls, get voic – even record calls. They don’t get stressed or lose time – you don’t lose the productivity. (Note: Assuming a worker is paid $40k annual salary – one day of enablement will pay for the license. On average, most employees have 3 or more unexpected absences per year.) Click on the You Tube video for an animated scenario of the Office Worker solution. Łatwy dostęp do nagrań poczty głosowej za pomocą przeglądarki Jak pracuje Biuro z dala od biura

21 Biuro w Drodze

22 Biuro „w drodze” Wpływ na biznes i prognozy
Czy wiesz że… 60% urządzeń jest wykorzystywanych do celów służbowych i prywatnych 52% wszystkich pracowników „informacyjnych” używa dwóch lub więcej urządzeń do pracy 40% identyfikuje telefon komórkowy jako podstawowe urządzenie do komunikacji biznesowej Kontrolujesz jakość obsługi klienta Sprzedawcy mogą kontrolować sytuację sprzedaży Twoja firma kontroluje liczbę rozmów z klientami

23 Głos, IM, status, konferencja „w drodze”
Twoje mobilne biuro Nie musisz być przywiązany do biurka, aby pozostać w kontakcie i być dostepnym Połączenie z ekspertami w biurze Wiedza gdzie i kiedy koledzy są dostępni Szybkość podejmowania decyzji w konferencji A simple thing like ENABLING staff to work from home can make all the difference in the world. Your people are likely your biggest investment and with a very small investment you can ensure that you get the maximum in productivity from them. Whether it’s whether related or a sick child, sick parent or just some personal emergency, every employee will have several days each year when they cannot physically make it to the office. When that happens you lose productivity and results are impacted. By enabling them to work anywhere as if in the office, you eliminate a large part of that risk. Our own study showed that this costs small businesses between $20k and $50k per year in lost productivity. Biuro w Drodze

24 Biuro „ w drodze” Typowe scenariusze
Zarządzający sprzedażą Manager wsparcia Wzrost sprzedaży Bardziej dostępny dla klientów Sprzedaż uniwersalna Mobilni technicy Konsultacja z ekspertem Znajdź najbliższego technika

25 Jak pracuje Biuro w Drodze
Twoje biuro dzwoni na telefon komórkowy za pomocą komórek, 3G/4G lub sieci WiFi Stuknij w kontaktach aby zadzwonić lub przynieść do konferencji Dostęp do katalogu firmy w dłoni Your company directory in the palm of your hand. Bring your company directory everywhere for instant access to all your contacts. Call, , IM and check presence for more meaningful collaboration. Set up, manage conference calls. Take full control of conference calls. Tap to add, mute or disconnect callers to manage conferences as easily as if you were at your desk. Take your phone extension with you. Calls to your office ring on any designated device, so you never miss a call. Log on to any IP desk phone in your network and it becomes your phone; get calls, messages, speed dials and more. Map and track mobile workers. Need to get a service tech to a client quickly? With geo-presence, you can track the location of sales or service people right from your smartphone. Use Presence to find and reach the right people. Tap your smartphone to let everyone know you’re available, on the phone, or in a meeting. Automatically get notified when colleagues’ Presence status changes for speedier collaboration. Easily escalate an IM to a call. When that yes or no answer suddenly becomes a full blown conversation, it’s easy to convert the next response to a call. Wykorzystanie IM i statusu na znalezienie i dotarcie do odpowiednich ludzi, czy to w biurze, poza nim lub w trasie Jak pracuje Biuro w Drodze

26 IP Office

27 Avaya IP Office Proste, wydajne rozwiązania komunikacyjne
Zwirtualizowane oprogramowanie, lub dedykowany serwer Wsparcie największej liczby terminali

28 Topics for IP Office Growth and Scale Resiliency Phones Management Flexible Deployment Options Integrations Services

29 Czy wiesz że IP Office ma…
Aż do 512 portów konferencji audio również w trybie meet-me Zintegrowany conferencing video Zintegrowane nagrywanie rozmów Praca z domu z jednym numerem, IM, książką oraz konferencją zarządzaną przez przeglądarkę Pełna odporność lokalizacji na awarie bez dodatkowych licencji Aż do 2000 użytkowników Zarządzanie poprzez przeglądarkę Aż do 32 lokalizacji Mobilny dostęp poprzez PSTN lub VoIP (3G / 4G / WiFi) Wirtualizacja

30 Wybór bazujący na potrzebach biznesowych
Linux-based UC Server Edition Zawiera wszystkie funkcje Preferred Edition plus:: Obsługa do użytkowników w jednej lokalizacji lub w 32 lokalizacjach Zcentralizowane zarządzanie oraz repozytorium licencji Oparty na Linux Unified Communication (UC) Preferred Edition Bezpieczna konferencja “Meet Me” audio conferencing (z hasłami użytkowników) Avaya one-X® Mobile Preferred* Nagrywanie rozmów Profile uzytkowników Nielimitowany system automatycznych zapowiedzi IPT + Mobility Essential Edition Funkcje IP PBX Avaya one-X® Mobile Essential (dla wszystlkich) Podstawowa kontrola rozmów na telefonach komórkowych Mostek konferencyjny 128-party ad hoc Avaya Flare® Communicator dla Apple iPad Telefonia Basic Edition System podstawowy z kluczowymi funkcjami telefonicznymi i pocztą głosową Jedna lokalizacja Mostek konferencyjny 64-party ad-hoc Each IP Office Edition adds to the features of the previous Edition. Simply build on to what you have to cost-effectively enhance your communications capabilities as you need them. (Note that Advanced Edition is not available as an add-on for Server Edition.) *Optional with Power User and Mobile Worker licenses. Edycje Avaya IP Office

31 Avaya IP Office - Profile użytkowników
Wybór bazujący na funkcjach pracowników Dostępne również: Receptionist Customer Service Agent Customer Service Supervisor Power User - The ultimate in communications accessibility for busy executives. Office Worker - Desktop integration helps employees quickly convey critical information throughout your business. Mobile Worker - For staff working out of the office without a laptop. Teleworker - Enable home and remote workers to be as accessible as employees in the office. Receptionist - Manage calls via easy-to-use PC interface. One receptionist can handle multiple offices. Customer Service Agent - Intelligent call routing helps agents deliver highly personalized service. Customer Service Supervisor - Real-time call status and customizable reports help create efficient and productive call centers. Avaya IP Office - Profile użytkowników All user solutions, except for Receptionist, require Preferred Edition software. Customer service agent and supervisor require Advanced Edition.

32 Avaya IP Office terminale Największy wybór
Najważniejsze , Flagowe Hybrydy Rozwiązania nisko budżetowe Telefony cyfrowe 14 & 95 Telefony IP 1600 4, 8, oraz 16 przycisków Niskie wymagania energetyczne Użyteczność identyczna jak w aparatach IP Kluczowe operacje 3, 8, lub 16-przycisków H.323 Telefony IP z serii 9600 Bezprzewodowe Terminale konferencyjne Gigabit Ethernet z wbudowanym przełącznikiem 3-przyciski, 8-przycisków, oraz ekrany dotykowe Kolorowe wyświetlacze H.323 lub SIP B100 Series Phones Technologia Avaya OmniSound Szerokopasmowy dźwięk Analog lub IP Dla małych i dużych sal konferencyjnych DECT & Wi-Fi Sets Dla małych i dużych obszarów (do 128 stacji) Telefony biurowe lub przemysłowe

33 Avaya IP Office Endpoints Reuse your phones and save!!!
Merlin Magix BCM PARTNER® Integral Merlin Legend Norstar ® For customers with (Nortel) BCM: Popular third party UC apps and SIP trunking providers with BCM are compliant with IP Office Easy to move your information (i.e. Phone extensions, users, greetings, voic ) Integration and reuse of existing Avaya/Nortel phone sets Deployment technology choices that reduce or eliminate rewiring costs Investment protection as you—and Avaya—innovate for the future *Reusing the phones from your existing Avaya system (Note: May be branded Lucent, Nortel, Tenovis or other) when you move to a new Avaya IP Office can save you up to 60% off the price of the new IP Office components. Reuse existing desk phones. Up to 60%* Savings

34 Avaya IP Office Deployment Options The flexible choices for your environment
Primary Exchange SQL APP “N” Secondary Exchange SQL APP “N” IP Office Server Edition Primary IP Office Server Edition Secondary Virtualize primary server Virtualize secondary server Add a second server for scale / resiliency Add a server for scale LAN/WAN Retain appliance as a gateway, for legacy phone support IP Office 500 v2 IP Office can be deployed on an appliance, dedicated server(s), inside a virtual machine, or any combination of these. IP Office 500 v2

35 Zintegrowany conferencing
Widok listy uczestników Selektywne wyciszanie uczestników Dodawani i usuwanie uczestników Dostęp przez przeglądarkę lub smartphone.

36 Integracja z aplikacjami
Wsparcie dla popularnych aplikacji Lync Outlook Salesforce.com Niezbędne usługi IM/Presence1 Click-to Call Integracja z książką Współpraca z innymi aplikacjami Avaya 1. uwaga: IM/Presence wspierany na platformach Outlook oraz Lync

37 Avaya IP Office Integtracja 3rd Party Zintegrowane aplikacje dostarczane z IPO
172 DevConnect partners – Off the shelf applications for all industries All DevConnect Partner solutions certified with IP Office IP Office industry standard ‘TAPI’ interface – customizable to almost any desktop application supporting TAPI IP Office CTI-link, IVR, VB Scripting for ‘deeper’ customized integration You are probably aware of the DevConnect program within Avaya, currently numbering over 170 certified with IP Office. Each offers unique value to IP Office, and can open new market opportunities for you. By embracing our Devconnect partners, and focusing on a vertical market, we, and you, can differentiate from ours and your competition. With knowledge of the vertical and IP Office, sales cycles will be shorter and your ability to generate revenue will be faster. By employing applications tailored to a business requirements It will most certainly put them above their competition. 37

38 Zarządzanie Avaya IP Office Intuicyjny i elastyczny
IP Office provides you with a central command post to manage your network. It’s designed to be intuitive with many elements web based. It is also easy to manage across sites due to its centralized licensing and management structure. Lastly, it makes management worry-free by virtue of the automatic failover built into the product software. Intuitive, Point & Click Central Management Central Licensing Twoje centralne zarządzanie

39 Zaprojektowany dla uproszczenia zarządzania
Wdrażanie mobilności za pomocą jednego kliknięcia Administracja przez przeglądarkę Kontekstowa pomoc redukuje czas poszukiwania

40 Highly-Resilient Architecture
Avaya IP Office Odporność na awarie Wysoka dostępność bez złożoności i wysokich kosztów Każda lokalizacja ma automatyczny backup Aktywne rozmowy są połączone Nie wymaga dodatkowego sprzętu Nie wymaga specjalnych licencji Secondary Server Location 2 Primary Server Headquarters With IP Office Server Edition, resiliency is centralized at the headquarters location. With the addition of a secondary server, any phones that are registered to the primary will automatically fail over to the secondary. IP Phones on expansion systems, at various locations, can failover to either the Primary or Secondary server. The primary and secondary server can each support up to 1000 users in resilient mode. Note: The primary and secondary servers can be co-located or can be located at separate locations for Geo-Redundancy. Location 3 Location 4 Highly-Resilient Architecture

41 Avaya IP Office - nagrywanie Elastyczne, zintegrowane i bezpieczne
Dostęp do rekordów przez przeglądarkę Efektywne filtry Różne scenariusze nagrywania Idealne dla treningu i rozwiązywania konfliktów

42 Usługi

43 IP Office Support Services Maksimum czasu pracy oraz aktualizacje
Zawiera aktualizacje oprogramowania No additional charge for software Elastyczne opcje 8-5, 24x7, Parts replacement Proste przygotowanie ofert Utrzymanie prostych rzeczy Wydajność zdalnego dostępu IP Office Support Services builds upon a model of Simplicity, and offers excellent value – position IP Office as a solution-based sale, by selling IPOSS with the IP Office at the Point of Sale IPOSS Features: Simplified, server-based price structure, which includes Remote Technical Support for HW and Software, and also includes IP Office product upgrade licenses Flexible coverage options; optional Parts Replacement coverage Partners are leveraging the Remote Access capability to reduce their truck rolls IPOSS was launched with Introductory pricing: Wholesale delivery pricing is changing August 5, however, Co-Delivery pricing will remain at existing levels Co-Delivery qualification criteria requires ACSS certification, or of course SME-Expert Look to the IPOSS Portal Page for Best Practices Tips, including automated customer Sold-To/FL procurement and linkage. Contact Stacey Gallanis for further information on IPOSS. A new Gift Card concept is currently under development for IPOSS. This concept will enable streamlined, real-time ordering of Service, with the option to “stock” service for future redemption. Note on Services for IPO configurations: IPOSS is the service offer for all IP Office, including Non-Centralized Branch Support Advantage is the service offer for IP Office in a Centralized Branch configuration If Radvision is in the IPO configuration, the AVSS service can be added to the above service for the RV component. Ensure your system is properly protected from the unknown

44 Podsumowując To wszystko jest dla ciebie!!!
IP Office jest odporną platformą która utrzymuje komunikacje IP Office jest skalowalny i rośnie z firmą Avaya może się integrować z infrastrukturą Avaya ma właściwe rozwiązania dla twoich potrzeb

45

46 Work From Another Location Real Customer Examples
Federated presence with MS Exchange, MS OCS, & GoogleTalk contacts Mute button for active calls MS Exchange calendar mining Escalate IM to voice conversation One-X Portal for IP Office has also received some enhancements with release 8.0. Avaya one-X® Portal for IP Office in Release 8.0 introduces a Presence and Instant Messaging Service. It shows presence (including free/busy, on-hook/off-hook, and others) for any of the people added in Directory+ gadget in the one-X Portal. The presence status is also published to buddies using Microsoft OCS/Lync and those which are part of the Google Talk network Each one-X Portal user by default has a "MyBuddy" entry in his/her IM/Presence roster. MyBuddy is a virtual person that responds to commands entered by the user in his/her chat window by invoking a command MyBuddy also works with other popular XMPP-based external instant messaging services and clients (i.e., GoogleTalk and Jabber)—allowing you to communicate with all your contacts in one instant messaging interface and on a wide variety of devices. Avaya one-X® Portal for IP Office in Release 8.0 enables a user to add 3rd party gadgets from Google, Zoho, and other to the one-X Portal. This allows users to combine their Unified Communication workspace with their personal workspace. Release 8.0 also exposes APIs to allow IP Office to be easily integrated into popular sales force automation and customer relationship management applications used by SMEs. Simple URLs MyBuddy Gadget tabs & more! Easy 3rd party gadget integration e.g. iGoogle 2010 Avaya Inc. All rights reserved.

47 Avaya one-X® Mobile Preferred A richer mobile experience
IM/Presence Rich conference controls: click-to-conference, entry/exit notifications, moderator control Advanced user presence: geo-location, calendar, on- the-phone, follow user presence / availability Wi-Fi, 3G/4G Connectivity Visual Voice Mail Geo-Presence Conference Controls Callback Follow a user With Avaya, mobile workers can locate peers anywhere, anytime to make decisions in real time

48 Simplify, Enhance IP Office Enhanced Avaya Flare Experience Snapshot

49 Simplify, Enhance IP Office Enhanced Avaya Flare Experience Snapshot

50 Win With the Midmarket Solution Construct!
AVAYA Breakout 4x3 v Win With the Midmarket Solution Construct! Proven Solution – over 375,000 systems deployed A rich, work from anywhere, experience Affordable video collaboration solution Virtualized environment Strong remote endpoint & network security Proven Solution! Over 350,000 systems deployed and 12 million lines served Over 109 new features in 9.0 including virtualization Rich work from anywhere experience Painless any network integration Strong remote endpoint and network security Affordable video collaboration Customers get more for their money – full collaboration solution with best TCO

51 Avaya IP Office Management Intuitive and Flexible
Web-based administration Multiple sites with single one- time login Error free configuration Fast, easy upgrades IP Office Management is accomplished by using the IP Office Manager application. Manager is Windows-based, easy to use, intuitive interface to operate and can be used either locally or remotely.

52 Avaya IP Office Management Mobility rollout is as easy as 1-2-3
Administrator clicks a box to enable mobility IP Office sends an to the user Click a link in an to install and configure Reduced administration Fewer helpdesk calls Less end-user frustration * Android client will require one click, however the iPhone client will require two separate lines, one to download the client and one to configure the client

53 Avaya IP Office 3rd Party Integration Microsoft Lync
Seamless for end users Click-to-call Escalate from IM to Avaya phone call Share telephony presence Conference calls Lync sign-in, simple install Leverages the IP Office Server No Lync voice licenses required Voice traffic goes through IP Office desk phone On-premise Lync & Office 365 options

54 Avaya IP Office 3rd Party Integration Microsoft Outlook
Click to call, IM, or conference Federate presence with corporate, MS OCS/Lync, & GoogleTalk contacts Visual voic Calendar mining Easy to install – no additional servers required intuitive for your customers to use Increase consideration with Microsoft SMEs Prime contacts always on display – no search required!

55 Avaya IP Office 3rd Party Integration Salesforce.com
Make and receive calls Consultative or blind transfers “Out of the box” integration with IP Office Simple plug-in appears in side bar of every SFDC page Enable your customers to personalize their service Instant access to customer information Place calls on / off hold

56 IP Office Supports Virtualized Deployment Under VMware vSphere 4.x / 5.x
Leverages VMware investment Makes collaboration more resilient and easy to manage Consolidates voice, messaging, and mobility in a single vApp Turnkey install with pre-configured OVA file Lowers costs – no hardware to buy; shared licensing Add resiliency with second physical server or virtual image

57


Pobierz ppt "Platforma Avaya IP Office™ Limango Wrocław"

Podobne prezentacje


Reklamy Google