Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Maciej Domaszewski Platforma Avaya IP Office™ Limango Wrocław.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Maciej Domaszewski Platforma Avaya IP Office™ Limango Wrocław."— Zapis prezentacji:

1 Maciej Domaszewski Platforma Avaya IP Office™ Limango Wrocław

2 © 2013 Avaya Inc. All rights reserved. 22 Agenda  Co dzieje się na rynku  Przegląd ofert  Jak Avaya sprawia że firmy są bardziej skuteczne  Kilka słów o Avaya IP Office  Uwagi Końcowe

3 © 2013 Avaya Inc. All rights reserved. 3 Ewolucja Avaya IP Office Ścieżka ciągłego poprawiania oferty Contact Center Virtualization Video Security Connectivity Beyond 9.0 Cloud/ Hosted Management Desktop Integration Contact Center Virtualization Cloud/ Hosted Video Security Connectivity Management Desktop Integration Desktop Integration Contact Center Cloud/ Hosted Virtualization Video Security Connectivity Management Desktop Integration Desktop Integration Cloud/ Hosted ??? Branch Contact Center Virtualization Branch Video Security Connectivity Management DesktopIntegration

4 © 2013 Avaya Inc. All rights reserved. 4 Rynkowe trendy technologiczne Wsparcie struktur rozproszonych oraz pracowników mobilnych  87% kierowników uważa że współpraca poprawia wydajność  40% pracowników „informacyjnych” pracuje zdalnie  Własne urządzenia pracownicze są standardowym wyposażeniem wykorzystywanym w firmach dla firm PracownicyPracownicy  Bezpieczne BYOD  Wirtualizacja / Optymalizacja infrastruktury Trendy IT  Limitowany personel IT  Mimimalizacja ryzyk  Unikania złożoności w aplikacjach i operacjach Wsparcie IT

5 © 2013 Avaya Inc. All rights reserved. 5 Trendy rynkowe Gdzie konkurenci planują wydać pieniądze Avaya TBP Midmarket Survey, 2014; IDC”s Business Technology Spending Study, June 2013; Avaya Internal Projections February 2014 Priorytety klientów W następnych 18 miesiącach Priorytety klientów W następnych 18 miesiącach

6 © 2013 Avaya Inc. All rights reserved. 66 Liczby mogą opowiedzieć historię 375,000+ Liczba sprzedanych systemów Wynik rankingu NPS jest metodą miary lojalności klientów. NPS który jest większy od 0 uważa się za dobry NPS który jest większy od 50 uważa się za doskonały Klienci nagradzali nas ponad kupując nasz system

7 © 2013 Avaya Inc. All rights reserved. 7 Contact Center Współpraca BezpieczeństwoNetworking UC, Mobility and Voice Kompletne rozwiązanie dla firm SMB Oparty na sprawdzonej platformie IP Office

8 © 2013 Avaya Inc. All rights reserved. 8 Rozwiązania wspierające współpracę  Najszersze wsparcie terminali  Najbardziej elastyczne wdrożenia  Bogaty zestaw UC Unified Communications  Zestawy dla sal, na biurka, dla komputerów, dla urządzeń mobilnych  Wsparcie dla urządzeń 3rd arty  Prosty, niedrogi VideoVideo  Ochrona trunków SIP  Bezpieczne łączenie terminali  Aktywna inspekcja pakietów BezpieczeństwoBezpieczeństwo  Automatyczny provisioning  Bogaty zestaw funkcji  50% niższe TCO NetworkingNetworking

9 © 2013 Avaya Inc. All rights reserved. 99 Avaya IP Office Unified Communications oraz Współpraca Niższe ogólne TCO Sprawdzony, wygrywający nagrody Do 2,000 użytkowników; do 32 lokalizacji Elastyczne wdrożenia Jednolita obsługa przez głos, video oraz mobilność Proste, efektywne rozwiązanie dla unified communications oraz współpracy Outlook / Lync IntegracjaZintegrowany Conferencing

10 © 2013 Avaya Inc. All rights reserved. 10 Przykłady wykorzystania Dynamic Markets Consumer Research, 12/13, Computerworld, 1/23/14  Sytuacja: Praca z domu lub hotelu  Oczekiwanie: Pracownicy w domu, hotelu czy innych miejscach mogą prowadzić działalność tak, jakby byli w biurze  Rzeczywistość: Zazwyczaj polega na użyciu telefonu komórkowego i by porozmawiać z biurem. Rozmowy z klientem są jeszcze trudniejsze  Sytuacja: Praca poza biurem  Oczekiwania: Zdolność do komunikacji z osobami które są poza biureml  Rzeczywistość: Obecnie pracownicy muszą polegać na komunikacji przeprowadzanej nie w czasie rzeczywistym  Sytuacja: Sprzedawca w podróży  Oczekiwanie: Klienci nie muszą wiedzieć, gdzie jesteś, aby wiedzieć, jak się z tobą skontaktować  Rzeczywistość: Najczęściej polegają na użyciu telefon komórkowego i stacjonarnego w zależności od dnia. Osiągnięcie ekspertów jest więc trudne.

11 © 2013 Avaya Inc. All rights reserved. 11 Włączony pracownik biurowy

12 © 2013 Avaya Inc. All rights reserved. 12 Włączenie pracownika biurowego Wpływ na biznes i statystyki  Recepcjonistka może łatwo przełączyć klientów do zdalnych działów sprzedaży  Pozostanie w kontakcie z biurkiem, w innym biurze lub magazynie  Wstaw komunikację w aplikacjach które już masz Czy wiesz że…  69% osób które nie dzwonią odłożą słuchawkę ale nie nagrają wiadomości  40-50% połączeń z telefonami komórkowymi odbywa się wtedy kiedy odbiorca jest w biurze lub zasięgu WiFi  60% urządzeń jest wykorzystywanych do celów służbowych i prywatnych Czy wiesz że…  69% osób które nie dzwonią odłożą słuchawkę ale nie nagrają wiadomości  40-50% połączeń z telefonami komórkowymi odbywa się wtedy kiedy odbiorca jest w biurze lub zasięgu WiFi  60% urządzeń jest wykorzystywanych do celów służbowych i prywatnych

13 © 2013 Avaya Inc. All rights reserved. 13 Bardziej efektywne biuro Tylko dlatego, że jesteś w biurze, nie oznacza, że ​​ masz mieć mniej wymagań potrzeb komunikacyjnych. Bardziej efektywne biuro Tylko dlatego, że jesteś w biurze, nie oznacza, że ​​ masz mieć mniej wymagań potrzeb komunikacyjnych. Klienci docierają do odpowiedniej osoby w pierwszej próbie Pracownicy spędzają mniej czasu na szukaniu numeru Sala konferencyjna staje się bardziej wydajna Zabierz komunikację na inny poziom Włączony pracownik biurowy

14 © 2013 Avaya Inc. All rights reserved. 14 Włączony pracownik biurowy typowe scenariusze Dział recepcji Manager Manager Sprzedawca Lepsze podejmowanie decyzji Pokój konferencji Łączący ludzi Buduje lepsze zespoły Konsultacja z ekspertem

15 © 2013 Avaya Inc. All rights reserved. 15 Recepcja obsługuje więcej połączeń Technologia OmniSound™ dostarcza optymalną jakość dźwięku Szybko skonfigurowana konferencja kontrolowana za pomocą przeglądarki Wstaw komunikację w programie Outlook, Lync Jak pracuje włączony Pracownik Biurowy

16 © 2013 Avaya Inc. All rights reserved. 16 Biuro z dala od biura

17 © 2013 Avaya Inc. All rights reserved. 17 Biuro z dala od biura Wpływ na biznes i statystyki  Użycie biurowego numeru zamiast numeru osobistego  Łatwe prowadzenie rozmów konferencyjnych z kliknięciem myszki  Brak wymagań instalacji dodatkowego sprzętu Czy wiesz że…  Średnio, 37% of pracy menadżerowie spędzają z dala od swojego pierwotnego miejsca pracy.  40% amerykańskich pracowników „informacyjnych” pracuje stale lub okazjonalnie poza biurem  59% firm zmniejszyło lub planuje zmniejszyć powierzchnię biurową ponieważ elastyczni pracownicy potrzebują mniej przestrzeni Czy wiesz że…  Średnio, 37% of pracy menadżerowie spędzają z dala od swojego pierwotnego miejsca pracy.  40% amerykańskich pracowników „informacyjnych” pracuje stale lub okazjonalnie poza biurem  59% firm zmniejszyło lub planuje zmniejszyć powierzchnię biurową ponieważ elastyczni pracownicy potrzebują mniej przestrzeni

18 © 2013 Avaya Inc. All rights reserved. 18 Twoje biuro -Gdziekolwiek Twoja lokalizacja nie zwalnia biznesu– włącz iPad, PC, telefon komórkowy lub domowy jako rozszerzenie biura Twoje biuro -Gdziekolwiek Twoja lokalizacja nie zwalnia biznesu– włącz iPad, PC, telefon komórkowy lub domowy jako rozszerzenie biura Utrzymuje pracowników z dala od niebezpieczeństw podróży Eliminuje czasy dojazdów – podnosi efektywność Odzyskaj dni straconej wydajności Działaj jakbyś był w biurze Biuro z dala od biura

19 © 2013 Avaya Inc. All rights reserved. 19 Biuro z dala od biura Typowe scenariusze Pracownik z wiedzą Rodzice w czasie opieki Manager Pozostań blisko projektu Podróżujący Expert Odbierz rozmowy w domu Pozstający przy dzieciach Połączony z dowolnej lokalizacji

20 © 2013 Avaya Inc. All rights reserved. 20 Korzystaj z przeglądarki, aby przekształcić dowolny telefon w telefon biurowy Zobacz, kto jest dostępny na czacie lub porozmawiaj - nawet jeżeli są osoby są tylko mobilne Za pomocą kliknięcia, można konfigurować i kontrolować połączenia konferencyjne Łatwy dostęp do nagrań poczty głosowej za pomocą przeglądarki Jak pracuje Biuro z dala od biura

21 © 2013 Avaya Inc. All rights reserved. 21 Biuro w Drodze

22 © 2013 Avaya Inc. All rights reserved. 22 Biuro „w drodze” Wpływ na biznes i prognozy  Kontrolujesz jakość obsługi klienta  Sprzedawcy mogą kontrolować sytuację sprzedaży  Twoja firma kontroluje liczbę rozmów z klientami Czy wiesz że…  60% urządzeń jest wykorzystywanych do celów służbowych i prywatnych  52% wszystkich pracowników „informacyjnych” używa dwóch lub więcej urządzeń do pracy  40% identyfikuje telefon komórkowy jako podstawowe urządzenie do komunikacji biznesowej Czy wiesz że…  60% urządzeń jest wykorzystywanych do celów służbowych i prywatnych  52% wszystkich pracowników „informacyjnych” używa dwóch lub więcej urządzeń do pracy  40% identyfikuje telefon komórkowy jako podstawowe urządzenie do komunikacji biznesowej

23 © 2013 Avaya Inc. All rights reserved. 23 Twoje mobilne biuro Nie musisz być przywiązany do biurka, aby pozostać w kontakcie i być dostepnym Twoje mobilne biuro Nie musisz być przywiązany do biurka, aby pozostać w kontakcie i być dostepnym Połączenie z ekspertami w biurze Wiedza gdzie i kiedy koledzy są dostępni Szybkość podejmowania decyzji w konferencji Głos, IM, status, konferencja „w drodze” Biuro w Drodze

24 © 2013 Avaya Inc. All rights reserved. 24 Biuro „ w drodze” Typowe scenariusze Zarządzający sprzedażą Manager wsparcia Sprzedaż uniwersalna Znajdź najbliższego technika Mobilni technicy Wzrost sprzedaży Bardziej dostępny dla klientów Konsultacja z ekspertem

25 © 2013 Avaya Inc. All rights reserved. 25 Dostęp do katalogu firmy w dłoni Stuknij w kontaktach aby zadzwonić lub przynieść do konferencji Twoje biuro dzwoni na telefon komórkowy za pomocą komórek, 3G/4G lub sieci WiFi Wykorzystanie IM i statusu na znalezienie i dotarcie do odpowiednich ludzi, czy to w biurze, poza nim lub w trasie Jak pracuje Biuro w Drodze

26 © 2013 Avaya Inc. All rights reserved. 26 IP Office

27 © 2013 Avaya Inc. All rights reserved. 27 Avaya IP Office Proste, wydajne rozwiązania komunikacyjne Zwirtualizowane oprogramowanie, lub dedykowany serwer Wsparcie największej liczby terminali

28 © 2013 Avaya Inc. All rights reserved. 28 Topics for IP Office  Growth and Scale  Resiliency  Phones  Management  Flexible Deployment Options  Integrations  Services

29 © 2013 Avaya Inc. All rights reserved. 29 Czy wiesz że IP Office ma… Praca z domu z jednym numerem, IM, książką oraz konferencją zarządzaną przez przeglądarkę Wirtualizacja Zintegrowany conferencing video Zarządzanie poprzez przeglądarkę Pełna odporność lokalizacji na awarie bez dodatkowych licencji Aż do 2000 użytkowników Zintegrowane nagrywanie rozmów Mobilny dostęp poprzez PSTN lub VoIP (3G / 4G / WiFi) Aż do 32 lokalizacji Aż do 512 portów konferencji audio również w trybie meet-me

30 © 2013 Avaya Inc. All rights reserved. 30 Basic Edition  System podstawowy z kluczowymi funkcjami telefonicznymi i pocztą głosową  Jedna lokalizacja  Mostek konferencyjny 64-party ad-hoc Basic Edition  System podstawowy z kluczowymi funkcjami telefonicznymi i pocztą głosową  Jedna lokalizacja  Mostek konferencyjny 64-party ad-hoc Telefonia Essential Edition  Funkcje IP PBX  Avaya one-X® Mobile Essential (dla wszystlkich)  Podstawowa kontrola rozmów na telefonach komórkowych  Mostek konferencyjny 128-party ad hoc  Avaya Flare® Communicator dla Apple iPad Essential Edition  Funkcje IP PBX  Avaya one-X® Mobile Essential (dla wszystlkich)  Podstawowa kontrola rozmów na telefonach komórkowych  Mostek konferencyjny 128-party ad hoc  Avaya Flare® Communicator dla Apple iPad IPT + Mobility Preferred Edition  Bezpieczna konferencja “Meet Me” audio conferencing (z hasłami użytkowników)  Avaya one-X® Mobile Preferred*  Nagrywanie rozmów  Profile uzytkowników  Nielimitowany system automatycznych zapowiedzi Preferred Edition  Bezpieczna konferencja “Meet Me” audio conferencing (z hasłami użytkowników)  Avaya one-X® Mobile Preferred*  Nagrywanie rozmów  Profile uzytkowników  Nielimitowany system automatycznych zapowiedzi Unified Communication (UC) Server Edition  Zawiera wszystkie funkcje Preferred Edition plus::  Obsługa do 2000 użytkowników w jednej lokalizacji lub w 32 lokalizacjach  Zcentralizowane zarządzanie oraz repozytorium licencji  Oparty na Linux Server Edition  Zawiera wszystkie funkcje Preferred Edition plus::  Obsługa do 2000 użytkowników w jednej lokalizacji lub w 32 lokalizacjach  Zcentralizowane zarządzanie oraz repozytorium licencji  Oparty na Linux Linux-based UC Wybór bazujący na potrzebach biznesowych Edycje Avaya IP Office

31 © 2013 Avaya Inc. All rights reserved. 31 Wybór bazujący na funkcjach pracowników All user solutions, except for Receptionist, require Preferred Edition software. Customer service agent and supervisor require Advanced Edition. Dostępne również: Receptionist Customer Service Agent Customer Service Supervisor Receptionist Customer Service Agent Customer Service Supervisor Avaya IP Office - Profile użytkowników

32 © 2013 Avaya Inc. All rights reserved. 32 Rozwiązania nisko budżetowe HybrydyHybrydy Najważniejsze, Flagowe Avaya IP Office terminale Największy wybór Terminale konferencyjne BezprzewodoweBezprzewodowe B100 Series Phones  Gigabit Ethernet z wbudowanym przełącznikiem  3-przyciski, 8-przycisków, oraz ekrany dotykowe  Kolorowe wyświetlacze  H.323 lub SIP Telefony IP z serii 9600  Technologia Avaya OmniSound  Szerokopasmowy dźwięk  Analog lub IP  Dla małych i dużych sal konferencyjnych DECT & Wi-Fi Sets  Dla małych i dużych obszarów (do 128 stacji)  Telefony biurowe lub przemysłowe Telefony IP 1600  Kluczowe operacje  3, 8, lub 16-przycisków  H.323 Telefony cyfrowe 14 & 95  4, 8, oraz 16 przycisków  Niskie wymagania energetyczne  Użyteczność identyczna jak w aparatach IP

33 © 2013 Avaya Inc. All rights reserved. 33 Reuse existing desk phones. Merlin Magix Merlin Legend PARTNER ® Norstar ® Integral BCM For customers with (Nortel) BCM:  Popular third party UC apps and SIP trunking providers with BCM are compliant with IP Office  Easy to move your information (i.e. Phone extensions, users, greetings, voic ) For customers with (Nortel) BCM:  Popular third party UC apps and SIP trunking providers with BCM are compliant with IP Office  Easy to move your information (i.e. Phone extensions, users, greetings, voic ) Avaya IP Office Endpoints Reuse your phones and save!!! Up to 60%* Savings

34 © 2013 Avaya Inc. All rights reserved. 34 Add a server for scale Add a second server for scale / resiliency Avaya IP Office Deployment Options The flexible choices for your environment IP Office can be deployed on an appliance, dedicated server(s), inside a virtual machine, or any combination of these. LAN/WANLAN/WAN Retain appliance as a gateway, for legacy phone support Virtualize primary server Virtualize secondary server PrimaryPrimaryExchangeExchangeSQLSQL APP “N” SecondarySecondaryExchangeExchangeSQLSQL

35 © 2013 Avaya Inc. All rights reserved. 35 Zintegrowany conferencing  Widok listy uczestników  Selektywne wyciszanie uczestników  Dodawani i usuwanie uczestników  Dostęp przez przeglądarkę lub smartphone.

36 © 2013 Avaya Inc. All rights reserved. 36 Integracja z aplikacjami  Wsparcie dla popularnych aplikacji –Lync –Outlook –Salesforce.com  Niezbędne usługi –IM/Presence 1 –Click-to Call –Integracja z książką  Współpraca z innymi aplikacjami Avaya 1. uwaga: IM/Presence wspierany na platformach Outlook oraz Lync

37 © 2013 Avaya Inc. All rights reserved. 37 Avaya IP Office Integtracja 3 rd Party Zintegrowane aplikacje dostarczane z IPO  172 DevConnect partners – Off the shelf applications for all industries  All DevConnect Partner solutions certified with IP Office  IP Office industry standard ‘TAPI’ interface – customizable to almost any desktop application supporting TAPI  IP Office CTI-link, IVR, VB Scripting for ‘deeper’ customized integration

38 © 2013 Avaya Inc. All rights reserved. 38 Intuitive, Point & Click Central Management Zarządzanie Avaya IP Office Intuicyjny i elastyczny Central Licensing Twoje centralne zarządzanie

39 © 2013 Avaya Inc. All rights reserved. 39 Zaprojektowany dla uproszczenia zarządzania  Wdrażanie mobilności za pomocą jednego kliknięcia  Administracja przez przeglądarkę  Kontekstowa pomoc redukuje czas poszukiwania

40 © 2013 Avaya Inc. All rights reserved. 40 Location 2 Location 3 Location 4 Primary Server Secondary Server Headquarters Avaya IP Office Odporność na awarie Wysoka dostępność bez złożoności i wysokich kosztów  Każda lokalizacja ma automatyczny backup  Aktywne rozmowy są połączone  Nie wymaga dodatkowego sprzętu  Nie wymaga specjalnych licencji Highly-Resilient Architecture

41 © 2013 Avaya Inc. All rights reserved. 41 Avaya IP Office - nagrywanie Elastyczne, zintegrowane i bezpieczne  Dostęp do rekordów przez przeglądarkę  Efektywne filtry  Różne scenariusze nagrywania  Dostęp do rekordów przez przeglądarkę  Efektywne filtry  Różne scenariusze nagrywania Idealne dla treningu i rozwiązywania konfliktów

42 © 2013 Avaya Inc. All rights reserved. 42 Usługi

43 © 2013 Avaya Inc. All rights reserved. 43 IP Office Support Services Maksimum czasu pracy oraz aktualizacje  Zawiera aktualizacje oprogramowania –No additional charge for software  Elastyczne opcje –8-5, 24x7, Parts replacement  Proste przygotowanie ofert –Utrzymanie prostych rzeczy  Wydajność zdalnego dostępu Ensure your system is properly protected from the unknown

44 © 2013 Avaya Inc. All rights reserved. 44 Podsumowując To wszystko jest dla ciebie!!!  IP Office jest odporną platformą która utrzymuje komunikacje  IP Office jest skalowalny i rośnie z firmą  Avaya może się integrować z infrastrukturą  Avaya ma właściwe rozwiązania dla twoich potrzeb

45

46 © 2013 Avaya Inc. All rights reserved. 46 Mute button for active calls Federated presence with MS Exchange, MS OCS, & GoogleTalk contacts Easy 3 rd party gadget integration e.g. iGoogle Easy 3 rd party gadget integration e.g. iGoogle Escalate IM to voice conversation MS Exchange calendar mining Work From Another Location Real Customer Examples  Simple URLs  MyBuddy  Gadget tabs  & more!  Simple URLs  MyBuddy  Gadget tabs  & more!

47 © 2013 Avaya Inc. All rights reserved. 47 Visual Voice Mail Wi-Fi, 3G/4G Connectivity ✓ ✓ IM/Presence Geo-Presence Conference Controls Callback Follow a user ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ With Avaya, mobile workers can locate peers anywhere, anytime to make decisions in real time  Rich conference controls: click-to-conference, entry/exit notifications, moderator control  Advanced user presence: geo-location, calendar, on- the-phone, follow user presence / availability Avaya one-X® Mobile Preferred A richer mobile experience

48 © 2013 Avaya Inc. All rights reserved. 48 Simplify, Enhance IP Office Enhanced Avaya Flare Experience Snapshot

49 © 2013 Avaya Inc. All rights reserved. 49 Simplify, Enhance IP Office Enhanced Avaya Flare Experience Snapshot

50 © 2013 Avaya Inc. All rights reserved. 50 Win With the Midmarket Solution Construct!  Proven Solution – over 375,000 systems deployed  A rich, work from anywhere, experience  Affordable video collaboration solution  Virtualized environment  Strong remote endpoint & network security

51 © 2013 Avaya Inc. All rights reserved. 51  Web-based administration  Multiple sites with single one- time login  Error free configuration  Fast, easy upgrades  Web-based administration  Multiple sites with single one- time login  Error free configuration  Fast, easy upgrades Avaya IP Office Management Intuitive and Flexible

52 © 2013 Avaya Inc. All rights reserved. 52 Avaya IP Office Management Mobility rollout is as easy as Administrator clicks a box to enable mobility IP Office sends an to the user Click a link in an to install and configure

53 © 2013 Avaya Inc. All rights reserved. 53 Avaya IP Office 3 rd Party Integration Microsoft Lync Seamless for end users  Click-to-call  Escalate from IM to Avaya phone call  Share telephony presence  Conference calls  Lync sign-in, simple install Leverages the IP Office Server  No Lync voice licenses required  Voice traffic goes through IP Office desk phone  On-premise Lync & Office 365 options

54 © 2013 Avaya Inc. All rights reserved. 54 Visual voic Prime contacts always on display – no search required! Click to call, IM, or conference Calendar mining Avaya IP Office 3 rd Party Integration Microsoft Outlook  Easy to install – no additional servers required  intuitive for your customers to use  Increase consideration with Microsoft SMEs  Easy to install – no additional servers required  intuitive for your customers to use  Increase consideration with Microsoft SMEs Federate presence with corporate, MS OCS/Lync, & GoogleTalk contacts

55 © 2013 Avaya Inc. All rights reserved. 55 Make and receive calls Place calls on / off hold Consultative or blind transfers “Out of the box” integration with IP Office  Simple plug-in appears in side bar of every SFDC page  Enable your customers to personalize their service  Instant access to customer information Avaya IP Office 3 rd Party Integration Salesforce.com

56 © 2013 Avaya Inc. All rights reserved. 56 IP Office Supports Virtualized Deployment Under VMware vSphere 4.x / 5.x

57


Pobierz ppt "Maciej Domaszewski Platforma Avaya IP Office™ Limango Wrocław."

Podobne prezentacje


Reklamy Google