Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Założenia Oferty Handlowej TVP POZNAŃ na 2015. Płynne wejście w nowy rok Oferta na 2015 obowiązuje od 1 LUTEGO 2015 Styczeń w całości jest sprzedawany.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Założenia Oferty Handlowej TVP POZNAŃ na 2015. Płynne wejście w nowy rok Oferta na 2015 obowiązuje od 1 LUTEGO 2015 Styczeń w całości jest sprzedawany."— Zapis prezentacji:

1 Założenia Oferty Handlowej TVP POZNAŃ na 2015

2 Płynne wejście w nowy rok Oferta na 2015 obowiązuje od 1 LUTEGO 2015 Styczeń w całości jest sprzedawany według zasad 2014

3 Progi budżetowe – jasna sytuacja Porządkowanie warunków, sprzyjające transparentności na rynku. W ramach poszczególnych przedziałów warunki będą ustalane na bazie m.in. poziomu wydatków, sposobu zakupu, wielkości zaangażowania budżetowego i historii współpracy. Powyżej 50 tyś – według wytycznych negocjacyjnych TVP Poznań. PrógWartość wydatków Maksymalny Opust Podstawowy 1do 15 tys.18% 215 – 20 tys.20% 320 – 30 tys.25% 430 – 40 tys.30% 540 – 50 tys.35%

4 W deklaracji na 2015r uwzględniamy wszystkie inwestycje klienta 1.sponsoring programów emitowanych bądź produkowanych w Telewizji Poznań, 2.lokowanie produktu w programach na antenie TVP Poznań 3.emisje reklam na antenach Telewizji Poznań lub innych w TVP S.A. 4.produkcję filmów reklamowych. Liczymy realnie wydane pieniądze. Każdy konkretny klient z osobna ma swoją deklarację i swoje warunki. Progi budżetowe do 50 tys. zł są jawne – każdy może zweryfikować swoje koszty. Obliczanie deklaracji – transparentność przede wszystkim

5 Przypisanie warunków z odpowiedniego progu na podstawie potwierdzonej formalnie deklaracji kontrahenta: – Nie ma i nie było deklaracji – warunki dla pierwszego (najniższego) progu. – Zwiększenie deklaracji w czasie roku – od momentu nowej deklaracji, bez przeliczania wstecz. – Nowe warunki dopiero po złożeniu formalnej deklaracji, nie automatycznie od samego wykonania. Brak wykonania deklaracji – przeliczanie wstecz od początku obowiązywania oferty. Konstrukcja ta mocno premiuje składanie rzeczywistych deklaracji na początku roku. Wykonanie deklaracji – premia dla zdecydowanych

6 radykalne urealnienie cennika: – Średnia cena cennikowa w dół średniorocznie o ok. 22%. – Średni opust cennikowy spada ok 20%. Przy wszystkich formach rezygnujemy z opustu „za współpracę”, jednak całość jest tak zbilansowana, by efekt był neutralny. Będzie czytelniej: przejrzysty cennik i proste rabaty

7 Indeksy miesięczne : IIIIIIIVVVIVIIVIIIIXXXI XII 0,680,70,850,900,950,900,750,650,901,00,901,0 Prostsze indeksy sezonowe

8 Upraszczamy kwestię wielu logotypów w jednym spocie – zamiast wyliczania, ilu to może być reklamodawców, jedna, prosta i niewielka dopłata 5%. W 2015 wszystkie opłaty specjalne i anulacyjne będzie można konwertować na większe inwestycje w sponsorowanie, Telegazetę i Internet. Uproszczenie zasad dodatkowych usług emisyjnych

9 Nowość: pakiety w sponsorowaniu! Sponsorowanie będzie dostępne (także) w pakietach. Będą one tworzone w oparciu zarówno o grupy widzów, jak i kontent. Ich rozliczenie nastąpi na podstawie liczby wyemitowanych wskazań sponsorskich. PROGNOZA POGODY na antenie TVP Poznań cztery wydania dziennie : 17:35, 18:46, 20:15, 22:15 billboard 8-sekundowy przed i po prognozie pogody pakiety tygodniowe: Pasmo 17:35 koszt za emisję 14 wskazań sponsorskich: zł netto+ 23% VAT Pasmo 18:50 koszt za emisję 14 wskazań sponsorskich: zł netto+ 23% VAT Pasmo 20:15 koszt za emisję 14 wskazań sponsorskich: zł netto+ 23% VAT Pasmo 22:05 koszt za emisję 14 wskazań sponsorskich: zł netto+ 23% VAT SPORT WIADOMOŚCI jedno wydanie dziennie, od poniedziałku do soboty pasmo 22:25 billboard 8-sekundowy przed i po programie koszt za emisję pakietu tygodniowego 12 wskazań sponsorskich: zł netto+ 23% VAT

10 Dziękujemy za uwagę


Pobierz ppt "Założenia Oferty Handlowej TVP POZNAŃ na 2015. Płynne wejście w nowy rok Oferta na 2015 obowiązuje od 1 LUTEGO 2015 Styczeń w całości jest sprzedawany."

Podobne prezentacje


Reklamy Google