Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

1 Jak skutecznie podnieść sprzedaż w 97 dni? Grant z Programu Rozwoju Sprzedaży Projekt i realizacja dr Mariusz Salamon Edycja 2015 Mistrzowie Sprzedaży.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "1 Jak skutecznie podnieść sprzedaż w 97 dni? Grant z Programu Rozwoju Sprzedaży Projekt i realizacja dr Mariusz Salamon Edycja 2015 Mistrzowie Sprzedaży."— Zapis prezentacji:

1 1 Jak skutecznie podnieść sprzedaż w 97 dni? Grant z Programu Rozwoju Sprzedaży Projekt i realizacja dr Mariusz Salamon Edycja 2015 Mistrzowie Sprzedaży edycja III

2 Całą sztuką w tym projekcie jest zamiana energii negatywnej narzekań, krytyki, niezadowolenia, oceniania innych oraz usprawiedliwiania siebie w potężną siłę zmian Mało kto sobie uświadamia, że napędem życia jest wyłącznie stres. Działamy, bo się czegoś boimy, a niekiedy z pasji, które są formą uzależnienia od źródła stresu (tak działa np. zakochanie!). Czy potrafisz wykorzystać siłę stresu, jako najsilniejszy motywator do własnego działania i pracy całego zespołu? 2 Wykorzystujemy znany w neuropsychologii mechanizm, który mówi, że prawdziwym motorem, motywatorem we wszelkich ludzkich poczynaniach jest tak naprawdę stres, a dokładniej hormony stresu takie jak kortyzol czy adrenalina. Czy naprawdę zamierzasz coś zmienić po szkoleniu?!

3 Odpowiedz – czego naprawdę dziś jesteś gotów się nauczyć podejmując trud zmian? 3 Zmiana nawyków to 700 powtórzeń, a uczenie się to głównie ból i rzyganie!

4 Od czego zaczynamy pracę? Najważniejsze to znaleźć wąskie gardła Twojego procesu sprzedaży Każdy proces je ma i dotyczy to firmy jako całości oraz każdego handlowca z osobna. Z reguły jest to jeden, dwa, rzadziej trzy czasem aż pięć powiązanych elementów. Do ich identyfikacji używaliśmy w Polsce ankiet, audytów i testów. W każdej firmie wyniki są inne, ale występują też pewne podobieństwa. 4

5 Skoro Twoja firma, Twoje produkty i Ty czymś się naprawdę wyróżniacie, to czas pokazać to od samego początku 5 Czym konkretnie zaskakujesz swojego rozmówcę od samego początku kontaktu? Jakie są Twoje 3 najlepsze początki, pokazujące odmienność, wzbudzające ciekawość i zaskoczenie? Samo gadanie to za mało! Przestań być nudziarzem! Zacznij dbać o to by było ciekawie od początku. Tracimy klientów tylko z dwóch powodów: nudy i egocentryzmu!

6 Gdy już dobrze zaczniesz, jak przekonasz klienta, nawet stałego, żeby wybrał to, co Ty oferujesz, mimo iż sprzedajesz drożej od innych? Co gorsza, bywa, że sprzedajesz to samo, co inni, ale zdecydowanie drożej! 6

7 Czy potrafisz dobrze zamykać, Kontraktować kontakty z klientami? 7

8 Jak to dokładnie robić, by sprzedaż była naprawdę skuteczna i łatwiejsza niż dziś? Czym się zajmiemy? 1. Organizacja priorytetów i właściwe przygotowanie do kontaktów z klientami. 2. Neuropsychologia i neuromarketing w efektywnym procesie Twojej sprzedaży. 8 Blok 1.

9 Jak skuteczniej różnicować klientów, by ich specyficzne problemy stały się dźwignią Twojej sprzedaży? Czym się zajmiemy? 1. Czym kupujesz czas Twojego klienta? 2. Skuteczne różnicowanie klientów, czyli jaki problem komu sprzedaje? 3. Czym Ty się wyróżniasz? Jak to udowodnisz? 9 Blok 2.

10 Jak najskuteczniej zaczynać, by klient od razu był zainteresowany? Technika 7 pytań w praktyce. Czym się zajmiemy? 1. Jak zaczynasz, by Cię klient nie spławił! 2. Jak pytania typu PPP zamienić w SPS (Sekwencyjne Pytania Sprzedające)? 3. Jak działa sztuka przekonywania skutecznymi przykładami / anegdotami? 10 Blok 3.

11 Jak skutecznie zbijać obiekcje, zwłaszcza cenowe? 15 wyjątkowych technik zbijania obiekcji. Magia skutecznego słuchania i efektywnego notowania. Czym się zajmiemy? 1. Jak wykorzystasz 15 technik zbijania obiekcji w praktyce? 2. Czy potrafisz tak słuchać, by inni chcieli od Ciebie kupić? 3. Jakie notatki naprawdę sprzedają? 11 Blok 4.

12 Jak skutecznie zarządzać zmianami ukierunkowanymi na efekt zwiększenia sprzedaży i marży w zespołach sprzedażowych? Czym się zajmiemy? 1. Odpowiemy na pytania, problemy i wątpliwości szefów i liderów zespołów. 2. Jakie problemy najczęściej gnębią polskie zespołu sprzedaży oraz jak im najprościej i najskuteczniej zaradzić? 12 Blok specjalny Tylko dla liderów

13 Jak wykorzystać technikę sekwencyjnych obrazów typu ZADEK jako formę efektywnego usuwania wątpliwości, zastrzeżeń i ataków klientów? Czym się zajmiemy? 1. Jak szybko potrafisz zbudować skuteczną ripostę na obiekcje cenowe sekwencją pytań typu ZADEK? 2. Jak to zrobić jeszcze lepiej? 13 Blok 5.

14 Jak skutecznie pokazać różnice na tle podobnej, ale tańszej oferty konkurencji? Czym się zajmiemy? 1. Co da się zrobić, gdy Twoja ofertę różni tylko cena? 2. Jakie siedem technik najlepiej demonstruje różnice? 3. Czy Twój ZADEK przekona innych? 14 Blok 6.

15 Jak skuteczniej zamykać transakcje w Twojej sprzedaży? Czym się zajmiemy? 1. Dlaczego najlepiej działa kontraktowanie przed ofertowaniem? 2. Skąd wiedzieć, że to już? 3. Jak to sprawdzić i efektywnie zakontraktować? 15 Blok 7.

16 16 Salamon Consulting: Szkolisz się tak skutecznie, że kochasz to, co robisz


Pobierz ppt "1 Jak skutecznie podnieść sprzedaż w 97 dni? Grant z Programu Rozwoju Sprzedaży Projekt i realizacja dr Mariusz Salamon Edycja 2015 Mistrzowie Sprzedaży."

Podobne prezentacje


Reklamy Google