Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

10 witryn w sieci reklamowej IDMnet S.A. Oferta Moto.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "10 witryn w sieci reklamowej IDMnet S.A. Oferta Moto."— Zapis prezentacji:

1 10 witryn w sieci reklamowej IDMnet S.A. Oferta Moto

2 Przewaga Internetu Internet ma największy spośród wszystkich mediów wpływ na decyzje i zachowania konsumentów. Konsumenci wskazują Internet jako medium mające największy wpływ na podejmowane przez nich decyzje. Różnice w skuteczności sieci względem innych mediów są znaczne. Wpływ Internetu na zachowania konsumentów jest 2 razy silniejszy niż telewizji oraz 8 razy większy od komunikatów rozpowszechnianych za pomocą druku. Internet stał się obecnie najważniejszym medium biznesowym. Promocja on-line jest najdynamiczniej rozwijającą się gałęzią reklamy. Źródło - "Digital Influence Index" razem z Fleishmann - Hillard International Communications oraz Harris Interactive.

3 Do poszukiwań informacji o reklamowanym produkcie w Internecie motywuje: reklama w magazynie - 47,2 proc. reklama w gazetach codziennych - 42,3 proc. reklama w artykułach sponsorowanych - 43,7 proc. Źródło: BIGResearch

4 Wnioski Internet ma największy wpływ na decyzję zakupu Internet świetnie buduje zaufanie do brand’u Internet jest nieodłącznym elementem kampanii sprzedażowej Grupa docelowa chce widzieć reklamowany produkt w Internecie Reklama w Internecie podwaja styczność user’a z kreacją gdy trwa kampania w innym medium reklamowym Internet = nieograniczony dostęp do informacji

5 Nasza propozycja 1. Unikalny na rynku pakiet zbudowany z topowych witryn internetowych 2. Prestiż uznanych tytułów prasowych w tym Wprost, Polityka, Przekrój, Murator, Żagle 3. Gwarancja dotarcia do ludzi o ponadprzeciętnych zarobkach, których stać na kupno samochodu

6 Informacje o witrynach Wprost24.pl to dynamiczny, nowoczesny i na bieżąco aktualizowany serwis, z którego korzysta silna grupa biznesowa. Przekroj.pl to internetowe wydanie tygodnika "Przekrój" - żywa i bogato ilustrowana strona tworzona przez osobowości świata kultury i uznanych dziennikarzy tworzących redakcję tygodnika. Polityka.pl to internetowe wydanie tygodnika, jednego z najbardziej prestiżowych i najchętniej czytanych polskich tygodników. Każdego dnia na stronach serwisu - niezależnie od cotygodniowego rytmu wydania papierowego - pojawiają się nowe informacje.

7 Informacje o witrynach TygodnikForum.pl To swoisty przewodnik polityczny, gospodarczy i społeczno-kulturalny po współczesnym świecie. FORUM nie jest polską imitacją zagranicznych magazynów, nie zastępuje również krajowych pism opinii. Jest oryginalnym źródłowym dokumentem współczesnego świata. Puls Biznesu to wszechstronny serwis finansowo-gospodarczy dziennika "Puls Biznesu" wydawnictwa Bonnier Business. Strony adresowane do przedsiębiorców i inwestorów oferują szeroki zakres najnowszych i archiwalnych informacji gospodarczych z kraju i ze świata.

8 Informacje o witrynach Murator.com.pl jest to serwis się w tematyce związanej z budownictwem, architekturą, urządzaniem mieszkania. Zaprezentowana jest tu zawartość miesięczników i kwartalników Wydawnictwa. Zagle.com.pl to serwis o tematyce żeglarskiej, zawiera najświeższe informacje o żeglarstwie zarówno z kraju jak i ze świata. Podroze.pl powstał z myślą o osobach, które mają różne oczekiwania i potrzeby związane z podróżowaniem. Zawiera użyteczne informacje zarówno dla wytrawnych podróżników, jak i ludzi zainteresowanych klasycznym wyjazdem wypoczynkowym.

9 Informacje o witrynach Witryny i strony poszczególnych magazynów to olbrzymie zasoby wiedzy, z której na bieżąco korzystają zarówno czytelnicy magazynów wydawanych w CXO Media, jak i menedżerowie poszukujący rozwiązań konkretnych problemów z dziedziny zarządzania przedsiębiorstwem. Kampanie emitowane na witrynach z grupy „C” to dotarcie do najwyższej kadry zarządzającej w firmach.

10 Statystyki – 10 Witryn źródło: Megapanel PBI/Gemius na Kwiecień 2008 RU (Real Users) PVPV/RU ,07 Ponad 1,5 mln efektywnego dotarcia. Średnio ponad 14 odsłon na jednego użytkownika.

11 Profil użytkowników Ponad 66,1% użytkowników to Internauci w wieku ponad 24 lata źródło: Megapanel PBI/Gemius na Kwiecień 2008 wiek wiek poniżej 18 wiek 24+

12 źródło: Megapanel PBI/Gemius na Kwiecień 2008 Ponad 73% użytkowników to doświadczeni, świadomi Internauci którzy wiedzą gdzie i jak szukać wartościowych informacji Profil użytkowników do 6 m-cy od 6 m-cy do 1roku od roku do 2 lat powyżej 2 lat

13 Ponad 73,7% użytkowników to mieszkańcy miast* *wszystkie miasta powyżej 2 tys. mieszkańców Profil użytkowników źródło: Megapanel PBI/Gemius na Kwiecień 2008 wieś miasto

14 Top Management Co 3 użytkownik należy do grupy Top Management Każdy użytkownik wykonuje średnio ponad 15 odsłon, spędzając na witrynach średnio ponad 21 minut DopasowanieŚrednia liczba odsłon na UU Średni czas na UU 36,23%15,9500:21:08 Profil użytkowników źródło: Megapanel PBI/Gemius na Kwiecień 2008

15 Ambitne Wykształcone Aktywne zawodowo Przywiązane do tytułów prasowych i ich witryn WWW Świadomie zarządzające swoim kapitałem czasowym i finansowym Spragnione świeżych i wiarygodnych informacji z kraju i ze świata Należące do grupy Top Management lub aspirujące do stanowisk menadżerskich Chętnie korzystające z zasobów Internetu (zakupy, produkty finansowe, e-banking, szkolenia itd.) Użytkownicy 10 witryn to osoby: Użytkownicy

16 Standardowe formy reklamowe: TradycyjneNa Warstwie BannerScroller BillboardToplayer Double BillboardInterstitial Skyscraper Skyscraper Wide Button Rectangle Rectangle Large Artykuł sponsorowany

17 Surround Session Foot Scroller Branding działów tematycznych: - Billboard/Double Billboard - Wallpaper/Watermark (Tło) - Foot scroller Niestandardowe formy reklamowe:

18 Surround Session Możliwość rozszerzenia interakcji reklamowej z użytkownikiem Do 5 różnych kreacji reklamowych (liniowo) pokazujących się w odp. kolejności jednemu użytkownikowi, który zwiedza witrynę Duża styczność z reklamą Duża atrakcyjność przekazu

19 Foot Scroller Ruchoma belka na dole strony Powtarzalne, przewijane logo Tekst reklamowy między boksami z logo

20 Branding działów tematycznych Billboard/Double Billboard Foot scroller Watermark Obrandowanie całego działu tematycznego na 10 witrynach prasowych

21 Korzyści dla reklamodawcy 10-krotnie większa siła przebicia Ponad 1,5 mln realnego zasięgu Dotarcie do lojalnych użytkowników witryn – częsty i długotrwały kontakt z reklamą Wyjście konsumentom naprzeciw – obecność reklamowa tam, gdzie konsument szuka zakupów Nieograniczone możliwości reklamowe Niski koszt dotarcia do użytkownika

22 Wprost24.pl Polityka.pl Przekroj.pl TygodnikForum.pl PB.pl [Puls Biznesu] Grupa Murator Murator-Architektura Podróże.pl Żagle.com.pl Grupa CXO Idealne miejsce do budowania pozytywnego i kompleksowego wizerunku Twojej firmy !

23 IDMnet ul. Jubilerska Warszawa KRS NIP REGON Zapraszamy do współpracy


Pobierz ppt "10 witryn w sieci reklamowej IDMnet S.A. Oferta Moto."

Podobne prezentacje


Reklamy Google