Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Jacek Fohs. 1. Temat pracy 2. O „MUDach” 3. Cel pracy 4. Środowisko i narzędzia 5. Obecne rozwiązania 6. Motywacja 7. Problemy.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Jacek Fohs. 1. Temat pracy 2. O „MUDach” 3. Cel pracy 4. Środowisko i narzędzia 5. Obecne rozwiązania 6. Motywacja 7. Problemy."— Zapis prezentacji:

1 Jacek Fohs

2 1. Temat pracy 2. O „MUDach” 3. Cel pracy 4. Środowisko i narzędzia 5. Obecne rozwiązania 6. Motywacja 7. Problemy

3  Wieloplatformowy klient gier typu MUD (Multi User Dungeon) w języku Java.  Promotor: dr inż. Jarosław Bąk

4  MUD (Multi-User Dungeon) – akronim oznaczający komputerowe gry fabularne, które są rozgrywane przez Internet przy użyciu interfejsu tekstowego. Tzw. świat, czyli scenariusz gry i definicje postaci użytkowników, jest umieszczony na serwerze, do którego może być podłączonych wiele osób w tym samym czasie. Po połączeniu gracz steruje swoją postacią przy pomocy zestawu komend i opcji umożliwiających m.in. decydowanie, w którą stronę postać ma się udać lub jaką akcję podjąć.

5  Samodzielna implementacja klienta jak najbardziej dopasowanego do własnych potrzeb  Porównanie finalnej wersji aplikacji do najpopularniejszych rozwiązań  Wydanie wersji Open-Source  Opracowanie nietypowej pracy magisterskiej  Poznanie i zastosowanie w praktyce nowinek wprowadzonych w Java 8

6  Eclipse IDE for Java Developers  Java 8 SDK  Apache Ant  Skrypty batch i bash  biblioteka JGraphX  Systemy operacyjne ◦ Windows 8 ◦ Arch Linux ◦ Inne? (OS X etc.)

7 Najpopularniejsze klienty z interfejsem graficznym i wspomaganiem gracza:  ZuggSoft (komercyjne) ◦ ZMud ◦ CMud  OpenSource ◦ GMud  Gammon Software (Freeware) ◦ MushClient

8  Bogate doświadczenie z grami typu MUD i klientami do nich.  Brak klienta do gier typu MUD spełniającego wszystkie subiektywne wymogi autora.  Wartościowy wkład w oprogramowanie Open-Source  Wykorzystanie w praktyce zasad „pięknego kodu”, TDD, oraz wzorców projektowych w jednoosobowym projekcie  Praca magisterska związana z zainteresowaniami autora

9  Duży stopień złożoności niektórych funkcji aplikacji (Mapper, protokół TELNET i wiele innych)  Zapewnienie wieloplatformowości poprzez zgodność ze wszystkimi środowiskami obsługującymi technologię Swing i użycie wyłącznie nie-natywnych, otwartych bibliotek (pure Java).  Opracowanie aplikacji, która zyska realne grono użytkowników (jej „życie” nie skończy się w momencie pomyślnej obrony)

10

11 Dziękuję za uwagę


Pobierz ppt "Jacek Fohs. 1. Temat pracy 2. O „MUDach” 3. Cel pracy 4. Środowisko i narzędzia 5. Obecne rozwiązania 6. Motywacja 7. Problemy."

Podobne prezentacje


Reklamy Google