Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Blisko 80 lat doświadczenia. Zdecydowany lider rynkowy w kategorii soki, nektary i napoje w Polsce. Najsilniejsza marka napojowa w Polsce, która.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Blisko 80 lat doświadczenia. Zdecydowany lider rynkowy w kategorii soki, nektary i napoje w Polsce. Najsilniejsza marka napojowa w Polsce, która."— Zapis prezentacji:

1

2

3

4

5 Blisko 80 lat doświadczenia. Zdecydowany lider rynkowy w kategorii soki, nektary i napoje w Polsce. Najsilniejsza marka napojowa w Polsce, która cieszy się największym zaufaniem konsumentów w swojej kategorii. Lider innowacji i najnowocześniejszych rozwiązań produkcyjnych. Produkty z logo Tymbark trafiają do ponad 30 krajów na całym świecie. TYMBARK

6

7 1936 rok Założenie pierwszej na Podhalu Spółdzielni Owocarskiej w Tymbarku przez Józefa Marka. HISTORIA 1945 rok Budowa nowych oddziałów Spółdzielni i hurtowni w południowej Polsce rok Upaństwowienie Spółdzielni rok Rozbudowa zakładu w Tymbarku w ramach Centralnego Zarządu Przemysłu Owocowo – Warzywnego rok Opracowanie i zastosowanie pierwszej w Polsce stacji wyparnej do zagęszczania soków.

8 1967 rok Opracowanie w Tymbarku pierwszej na świecie receptury soku z czarnej porzeczki. HISTORIA 1970 rok Opracowanie technologii produkcji proszków owocowo – warzywnych rok Zainstalowanie pierwszej w Polsce suszarni rozpływowej. Lata Tymbark w strukturach Iglopolu rok Tymbark objęty Programem Powszechnej Prywatyzacji.

9 Rok 1999 Wejście firmy Tymbark w skład Grupy Maspex Wadowice, jednej z największych firm spożywczych w Europie Środkowo-Wschodniej HISTORIA Efekty: Znacząco rosną nakłady na inwestycje produkcyjne, rozwój dystrybucji oraz budowę marki. Tymbark z marki regionalnej staje się liderem na rynku soków, nektarów i napojów oraz jedną z najbardziej wartościowych i najmocniejszych marek w Polsce.

10

11 Lata 1999 – 2002  Budowa nowego kompleksu produkcyjno – magazynowego.  Zakup nowoczesnych linii produkcyjnych.  Rozbudowa rozlewni soków i napojów do butelek. INWESTYCJE PRODUKCYJNE Lata 2003 – 2004  Budowa kolejnej hali produkcyjno-magazynowej i magazynu koncentratów.  Budowa kompleksu produkcyjno-magazynowego wraz z linią do rozlewu do butelek plastikowych bez użycia sztucznych barwników i konserwantów - TYMBARK Top ASEPTIC.

12 Lata 2005 – 2012  Budowa oczyszczalni ścieków.  Budowa systemu kogeneracji z wykorzystaniem biogazu.  Modernizacja, automatyzacja i rozbudowa linii produkcyjnych. INWESTYCJE PRODUKCYJNE Lata 2013 – 2014  Zakup nowych instalacji i urządzeń produkcyjnych.  Budowa kolejnej hali magazynowej.  Budowa rurociągu parowego.

13 Łączny koszt nakładów na inwestycje w Tymbarku w latach 1999 – 2014 wyniósł INWESTYCJE PRODUKCYJNE zł

14

15 Tymbark to najsilniej wspierana marka w kategorii soków, nektarów i napojów w Polsce – ponad 40% wydatków reklamowych w kategorii BUDOWA MARKI

16 Tymbark od lat kreuje trendy na rynku poprzez wprowadzanie na rynek innowacyjnych linii produktowych i unikalnych wariantów smakowych BUDOWA MARKI

17

18 SPRZEDAŻ Tymbark współpracuje z najsilniejszymi partnerami handlowymi na rynku w kanale sprzedaży tradycyjnej oraz jest obecna we wszystkich największych polskich i zagranicznych sieciach handlowych.

19 SPRZEDAŻ ZAGRANICZNA Soki, nektary i napoje Tymbark trafiają do ponad 30 krajów na całym świecie, m. in.: USA, Szwecja, Finlandia, Cypr, Malta.

20

21

22

23

24

25

26 Źródło: Maspex za Nielsen – cała Polska, panel handlu detalicznego, w okresie MAT IV 2014 w kategorii soki, nektary i napoje, bez produktów private labels, wartościowo, dane uśrednione. POZYCJA RYNKOWA

27

28 Najwyższa jakość produkcji zgodna z normami: JAKOŚĆ PN-EN ISO 9001:2009 PN-EN ISO 22000:2006 (HACCP) PN-EN :2005

29 JAKOŚĆ Tymbark od 2003 r. należy do Dobrowolnego Systemu Kontroli (DSK) i zgodnie z jego ideą: z obowiązuje się do ciągłego doskonalenia jakości wytwarzanych soków, nektarów i napojów. P oddaje kontroli swoje produkty i deklaruje produkcję zgodną z obowiązującymi aktami prawnymi oraz dyrektywami i najwyższymi standardami przyjętymi w UE.

30

31 Złoty Paragon - Nagroda Kupców Polskich Perła Rynku FMCG Najlepszy Produkt Hit Handlu Superbrands Effie Tymbark od lat jest wyróżniany przez konsumentów oraz profesjonalistów z branży FMCG. Tylko w 2013 roku marka zdobyła tak prestiżowe nagrody jak: NAGRODY I WYRÓŻNIENIA

32

33 Ikoną Tymbarku są kultowe kapsle motywują, bawią, wyrażają najpiękniejsze uczucia. TYMBARK BLISKI KONSUMENTOM Początkowo na kapslach można było znaleźć 5 haseł, dziś jest ich już ponad 500. Pierwsze hasło na kapslu Tymbarku brzmiało:

34

35 Tymbark ma najpopularniejszy fanpage na FB TYMBARK BLISKI KONSUMENTOM Z rekordową liczbą fanów – blisko 1,5 miliona, jest największym brandowym fanpagem w kategorii FMCG. FB profil Tymbarku został wyróżniony w globalnym rankingu „Social Bakers”, w kategorii „Response Time”, jako jeden z najbardziej interakcyjnych w skali świata. Komunikację na FB prowadzi Kapsel – popularny brandhero marki Tymbark.

36 TYMBARK BLISKI KONSUMENTOM

37 Sklep internetowy Tymbarku: TYMBARK BLISKI KONSUMENTOM W sklepie można zamówić unikalne gadżety oraz napój Tymbark z samodzielnie zaprojektowaną etykietą aż 90%, z wygenerowanych dotąd etykiet to wyznania miłosne w sklepie można zamówić także „zaręczynową butelkę”, z kapslem z hasłem „wyjdziesz za mnie?”

38

39 TYMBARK – PRZYJAZNY ŚRODOWISKU Recykling wszystkich materiałów pozostałych z procesu produkcji. Budowa nowoczesnej oczyszczalni ścieków, w której stosowane są innowacyjne rozwiązania technologiczne i techniczne. Budowa kotłowni wyposażonej w instalacje kogeneracyjne.

40

41 Od 2007 jest Sponsorem Głównym TURNIEJU „Z PODWÓRKA NA STADION O PUCHAR TYMBARKU” DZIAŁANIA SPOŁECZNE TYMBARKU Tymbark buduje Polską Reprezentację, z której wszyscy Polacy będą dumni To największy Turniej piłkarski w Europie w kategoriach U-8, U-10, U-12, którego Wielki Finał rozgrywany jest na Stadionie Narodowym. Do tej pory wzięło w nim udział ponad dziewcząt i chłopców z całej Polski.

42 Tymbark uczy dzieci, jak dbać o naturę DZIAŁANIA SPOŁECZNE TYMBARKU Od 2007 roku organizuje program „KUBUSIOWI PRZYJACIELE NATURY” To największy program edukacyjny o tematyce ekologicznej skierowany do przedszkolaków w Polsce. W projekcie co rok bierze udział około 80% polskich przedszkoli.

43 Od 2007 roku prowadzi program „5 PORCJI WARZYW, OWOCÓW LUB SOKU” DZIAŁANIA SPOŁECZNE TYMBARKU Tymbark kształtuje zdrowe nawyki żywieniowe Firma zachęca Polaków do wzbogacania swojej diety o warzywa, owoce i soki w ramach ogólnoświatowej inicjatywy spożywania 5 porcji warzyw i owoców dzienne.

44 Łącznie, w programach społecznych firmy Tymbark wzięło udział już około DZIAŁANIA SPOŁECZNE TYMBARKU dzieci

45 Dziękujemy za uwagę

46


Pobierz ppt "Blisko 80 lat doświadczenia. Zdecydowany lider rynkowy w kategorii soki, nektary i napoje w Polsce. Najsilniejsza marka napojowa w Polsce, która."

Podobne prezentacje


Reklamy Google