Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

TYMBARK Blisko 80 lat doświadczenia. Zdecydowany lider rynkowy w kategorii soki, nektary i napoje w Polsce. Najsilniejsza marka napojowa w.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "TYMBARK Blisko 80 lat doświadczenia. Zdecydowany lider rynkowy w kategorii soki, nektary i napoje w Polsce. Najsilniejsza marka napojowa w."— Zapis prezentacji:

1

2

3

4

5 TYMBARK Blisko 80 lat doświadczenia.
Zdecydowany lider rynkowy w kategorii soki, nektary i napoje w Polsce. Najsilniejsza marka napojowa w Polsce, która cieszy się największym zaufaniem konsumentów w swojej kategorii. Lider innowacji i najnowocześniejszych rozwiązań produkcyjnych. Produkty z logo Tymbark trafiają do ponad 30 krajów na całym świecie.

6

7 HISTORIA 1936 rok 1945 rok 1950 rok 1950 rok 1961 rok
Założenie pierwszej na Podhalu Spółdzielni Owocarskiej w Tymbarku przez Józefa Marka. 1945 rok Budowa nowych oddziałów Spółdzielni i hurtowni w południowej Polsce. 1950 rok Upaństwowienie Spółdzielni. 1950 rok Rozbudowa zakładu w Tymbarku w ramach Centralnego Zarządu Przemysłu Owocowo – Warzywnego. 1961 rok Opracowanie i zastosowanie pierwszej w Polsce stacji wyparnej do zagęszczania soków.

8 HISTORIA 1967 rok 1970 rok 1970 rok Lata 1987 - 1990 1995 rok
Opracowanie w Tymbarku pierwszej na świecie receptury soku z czarnej porzeczki. 1970 rok Opracowanie technologii produkcji proszków owocowo – warzywnych. 1970 rok Zainstalowanie pierwszej w Polsce suszarni rozpływowej. Lata Tymbark w strukturach Iglopolu. 1995 rok Tymbark objęty Programem Powszechnej Prywatyzacji.

9 HISTORIA Rok 1999 Wejście firmy Tymbark w skład Grupy Maspex Wadowice, jednej z największych firm spożywczych w Europie Środkowo-Wschodniej Efekty: Tymbark z marki regionalnej staje się liderem na rynku soków, nektarów i napojów oraz jedną z najbardziej wartościowych i najmocniejszych marek w Polsce. Znacząco rosną nakłady na inwestycje produkcyjne, rozwój dystrybucji oraz budowę marki.

10

11 INWESTYCJE PRODUKCYJNE
Lata 1999 – 2002 Budowa nowego kompleksu produkcyjno – magazynowego. Zakup nowoczesnych linii produkcyjnych. Rozbudowa rozlewni soków i napojów do butelek. Lata 2003 – 2004 Budowa kolejnej hali produkcyjno-magazynowej i magazynu koncentratów. Budowa kompleksu produkcyjno-magazynowego wraz z linią do rozlewu do butelek plastikowych bez użycia sztucznych barwników i konserwantów - TYMBARK Top ASEPTIC.

12 INWESTYCJE PRODUKCYJNE
Lata 2005 – 2012 Budowa oczyszczalni ścieków. Budowa systemu kogeneracji z wykorzystaniem biogazu. Modernizacja, automatyzacja i rozbudowa linii produkcyjnych. Lata 2013 – 2014 Zakup nowych instalacji i urządzeń produkcyjnych. Budowa kolejnej hali magazynowej. Budowa rurociągu parowego.

13 INWESTYCJE PRODUKCYJNE
Łączny koszt nakładów na inwestycje w Tymbarku w latach 1999 – 2014 wyniósł

14

15 BUDOWA MARKI Tymbark to najsilniej wspierana marka
w kategorii soków, nektarów i napojów w Polsce – ponad 40% wydatków reklamowych w kategorii

16 BUDOWA MARKI Tymbark od lat kreuje trendy na rynku poprzez wprowadzanie na rynek innowacyjnych linii produktowych i unikalnych wariantów smakowych

17

18 Tymbark współpracuje SPRZEDAŻ
z najsilniejszymi partnerami handlowymi na rynku w kanale sprzedaży tradycyjnej oraz jest obecna we wszystkich największych polskich i zagranicznych sieciach handlowych.

19 SPRZEDAŻ ZAGRANICZNA Soki, nektary i napoje Tymbark trafiają do ponad 30 krajów na całym świecie, m. in.: USA, Szwecja, Finlandia, Cypr, Malta.

20

21

22

23

24

25

26 POZYCJA RYNKOWA Źródło: Maspex za Nielsen – cała Polska, panel handlu detalicznego, w okresie MAT IV 2014 w kategorii soki, nektary i napoje, bez produktów private labels, wartościowo, dane uśrednione.

27

28 JAKOŚĆ Najwyższa jakość produkcji zgodna z normami:
PN-EN ISO 9001:2009 PN-EN ISO 22000:2006 (HACCP) PN-EN :2005

29 zobowiązuje się do ciągłego doskonalenia jakości
Tymbark od 2003 r. należy do Dobrowolnego Systemu Kontroli (DSK) i zgodnie z jego ideą: Poddaje kontroli swoje produkty i deklaruje produkcję zgodną z obowiązującymi aktami prawnymi oraz dyrektywami i najwyższymi standardami przyjętymi w UE. zobowiązuje się do ciągłego doskonalenia jakości wytwarzanych soków, nektarów i napojów.

30

31 NAGRODY I WYRÓŻNIENIA Tymbark od lat jest wyróżniany przez konsumentów oraz profesjonalistów z branży FMCG. Tylko w 2013 roku marka zdobyła tak prestiżowe nagrody jak: Złoty Paragon - Nagroda Kupców Polskich Perła Rynku FMCG Najlepszy Produkt Hit Handlu Superbrands Effie

32

33 TYMBARK BLISKI KONSUMENTOM
Ikoną Tymbarku są kultowe kapsle motywują, bawią, wyrażają najpiękniejsze uczucia. Początkowo na kapslach można było znaleźć 5 haseł, dziś jest ich już ponad 500. Pierwsze hasło na kapslu Tymbarku brzmiało:

34

35 TYMBARK BLISKI KONSUMENTOM
Tymbark ma najpopularniejszy fanpage na FB Z rekordową liczbą fanów – blisko 1,5 miliona, jest największym brandowym fanpagem w kategorii FMCG. FB profil Tymbarku został wyróżniony w globalnym rankingu „Social Bakers”, w kategorii „Response Time”, jako jeden z najbardziej interakcyjnych w skali świata. Komunikację na FB prowadzi Kapsel – popularny brandhero marki Tymbark.

36 TYMBARK BLISKI KONSUMENTOM

37 TYMBARK BLISKI KONSUMENTOM
Sklep internetowy Tymbarku: W sklepie można zamówić unikalne gadżety oraz napój Tymbark z samodzielnie zaprojektowaną etykietą aż 90%, z wygenerowanych dotąd etykiet to wyznania miłosne w sklepie można zamówić także „zaręczynową butelkę”, z kapslem z hasłem „wyjdziesz za mnie?”

38

39 TYMBARK – PRZYJAZNY ŚRODOWISKU
Recykling wszystkich materiałów pozostałych z procesu produkcji. Budowa nowoczesnej oczyszczalni ścieków, w której stosowane są innowacyjne rozwiązania technologiczne i techniczne. Budowa kotłowni wyposażonej w instalacje kogeneracyjne.

40

41 Tymbark buduje Polską Reprezentację,
DZIAŁANIA SPOŁECZNE TYMBARKU Tymbark buduje Polską Reprezentację, z której wszyscy Polacy będą dumni Od 2007 jest Sponsorem Głównym TURNIEJU „Z PODWÓRKA NA STADION O PUCHAR TYMBARKU” To największy Turniej piłkarski w Europie w kategoriach U-8, U-10, U-12, którego Wielki Finał rozgrywany jest na Stadionie Narodowym. Do tej pory wzięło w nim udział ponad dziewcząt i chłopców z całej Polski.

42 W projekcie co rok bierze udział około 80% polskich przedszkoli.
DZIAŁANIA SPOŁECZNE TYMBARKU Tymbark uczy dzieci, jak dbać o naturę Od 2007 roku organizuje program „KUBUSIOWI PRZYJACIELE NATURY” To największy program edukacyjny o tematyce ekologicznej skierowany do przedszkolaków w Polsce. W projekcie co rok bierze udział około 80% polskich przedszkoli.

43 DZIAŁANIA SPOŁECZNE TYMBARKU
Tymbark kształtuje zdrowe nawyki żywieniowe Od 2007 roku prowadzi program „5 PORCJI WARZYW, OWOCÓW LUB SOKU” Firma zachęca Polaków do wzbogacania swojej diety o warzywa, owoce i soki w ramach ogólnoświatowej inicjatywy spożywania 5 porcji warzyw i owoców dzienne.

44 DZIAŁANIA SPOŁECZNE TYMBARKU
Łącznie, w programach społecznych firmy Tymbark wzięło udział już około dzieci

45 Dziękujemy za uwagę

46


Pobierz ppt "TYMBARK Blisko 80 lat doświadczenia. Zdecydowany lider rynkowy w kategorii soki, nektary i napoje w Polsce. Najsilniejsza marka napojowa w."

Podobne prezentacje


Reklamy Google