Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

„Marketing internetowy w obiekcie hotelowym 2014” Raport przygotowany przez serwis MojeKonferencje.pl.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "„Marketing internetowy w obiekcie hotelowym 2014” Raport przygotowany przez serwis MojeKonferencje.pl."— Zapis prezentacji:

1 „Marketing internetowy w obiekcie hotelowym 2014” Raport przygotowany przez serwis MojeKonferencje.pl

2 Użytkowników miesięcznie
O FIRMIE: MojeKonferencje.pl to serwis prezentujący najlepsze obiekty konferencyjne w Polsce. Dzięki jego wyszukiwarce bez trudu znaleźć można hotele biznesowe oraz ośrodki konferencyjne, przeznaczone do organizacji branżowych spotkań w wybranej lokalizacji. MojeKonferencje.pl w liczbach: 3 000 Obiektów w bazie 9 lat na rynku Intensywne kampanie Adwords Patronaty imprez branżowych 15 tys. Użytkowników miesięcznie Najwyższe pozycje Google

3 i i i i i INFORMACJE O PROJEKCIE: Raport będzie powtarzany cyklicznie
Raport „Marketing internetowy w obiekcie hotelowym 2014” jest pierwszym tego typu badaniem przeprowadzanym przez serwis MojeKonferencje.pl i Raport sporządzony został w oparciu o internetową ankietę i Ankieta przeprowadzona została na 143 przedstawicielach hoteli i obiektów konferencyjnych Raport ma na celu zaprezentowanie najważniejszych narzędzi marketingowych stosowanych w hotelarstwie i

4 WYNIKI RAPORTU:

5 Liczba obiektów biorących udział w badaniu z podziałem na województwa:
14 7 8 5 2 20 2 12 9 3 17 7 17 2 17

6 Obiekty biorące udział w badaniu pod względem liczby miejsc noclegowych:
500< 0-100

7 Liczba pracowników marketingu zatrudnionych w obiekcie:
brak 9,6% 6,4% 36% 2,2% 20,6% 14,2% więcej niż 5 11%

8 Czy w obiekcie zatrudniony jest Revenue Manager:
TAK 18,4% NIE 81,6% 26 odpowiedzi 115 odpowiedzi

9 Czy obiekt jest członkiem programu zrzeszającego hotele:
NIE 76,6% 108 odpowiedzi TAK 23,4% 33 odpowiedzi Najczęstsze odpowiedzi: PPH&R (Polish Prestige Hotels & Resorts) Złoty Standard 8 odpowiedzi 14 odpowiedzi

10 Najskuteczniejsze kanały sprzedaży:
2 1 3 rekomendacje Sprzedaż bezpośrednia Reklama w Internecie 4 6 8 Reklama w prasie Reklama w telewizji Reklama outdoorowa Plakaty, ulotki, wizytówki 5 7 9 Reklama w radiu Uczestnictwo w targach

11 Formy reklamy internetowej stosowane przez hotele :
40,4% 55,3% 66,7% 75.2% 78,7% 80,1% 87,9% 90,8%

12 Czy obiekt zleca marketing internetowy na zewnątrz :
TAK 115 odpowiedzi NIE 26 odpowiedzi 38,8% 61,2%

13 Miesiące, w których obiekty tworzą budżet marketingu na kolejny rok :
17,2% grudzień 26,2% styczeń listopad 7,4% luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec, lipiec 4,1% sierpień październik wrzesień

14 Planowanie wydatków na marketing :
w ramach rocznego budżetu w ramach kwartalnego budżetu na bieżąco w ramach miesięcznego budżetu 53,6% 35% 7,1% 4,3%

15 Budżet marketingowy jakim rocznie dysponuje hotel (podawany w tys. zł
0,8% 10,6% 11,4% 20,5% 20,5% 17,4%

16 Usługi marketingu internetowego zlecane na zewnątrz :
Pozycjonowanie w wyszukiwarce (SEO) Reklama w portalach społecznościowych Re-marketing marketing Reklama bannerowa Linki sponsorowane Reklama w portalach branżowych 60,9% 46,8% 38,3% 34% 21,3% 19,% 14,9% Cały marketing 0,7% Obiekty nie zlecające usług marketingu internetowego na zewnątrz: 19,2%

17 Najczęściej wskazywane działania marketingowe, które obiekty chciałyby wprowadzić :
Linki sponsorowane Re-marketing

18 Procentowy podział wydatków hoteli na marketing internetowy i tradycyjny :
62,59 % 37,59 %

19 Procentowy podział wydatków na poszczególne formy marketingu internetowego :
Marketing Internetowy reklama bannerowa 8,8% marketing 6,5% Re-marketing 4,7% reklama w portalach branżowych 26,2% pozostałe 8,8% Linki sponsorowane 19,6% reklama w portalach społecznościowych 6,8% Pozycjonowanie 18,7%

20 Usługi marketingowe, na które obiekty planują zwiększyć wydatki :
53,4% 37,3%

21 Częstotliwość przebudowywania strony internetowej :
Rzadziej niż raz na pięć lat Raz na rok Raz na pięć lat WWW 11% 27,9% 8,8% 6,6% Raz na cztery lata 19,9% 25,7% Raz na dwa lata Raz na trzy lata

22 Podział obiektów pod względem wersji strony internetowej:
Wersja mobilna Wersja responsywna 73,8% 59,3%

23 Skuteczność poszczególnych form reklamy przy pozyskiwaniu klienta biznesowego :
Reklama na portalach społecznościowych Re-marketing Reklama w portalach biznesowych 5,2% 10,5% 11.9% Inne: Sprzedaż bezpośrednia rekomendacje reklama w prasie 63,4% 17,2% Reklama na portalach konferencyjnych 21,6% Systemy rezerwacyjne 28,4% 57,5% 30,6% marketing Pozycjonowanie Linki sponsorowane

24 Portale branżowe, z którymi najczęściej współpracują hotele :
13,1% 13,9% 15,4% 18,5% 20,8% 26,2% 31,5% 47,7% 54,6% 69,2% 83,1% 52,3%

25 Oprogramowania najczęściej używane przez obiekty :
własny system rezerwacji online na stronie hotelu chanell manager inne oprogramowanie erp (system do zarządzania hotelem) Oprogramowanie do obsługi gości 55,9% 43,3% 28,4% 15,8% 11%

26 Wykorzystanie wizualizacji :
46,9% Film promocyjny 39,9% Wirtualny spacer 21,7% Panorama 360

27 Szkolenia, w których hotelarze chcieliby uczestniczyć
Zarządzanie hotelem Techniki sprzedaży Negocjacje Marketing internetowy 56% 10% Inne 65% Obsługa klienta 34% 39% 70%

28 Konkurs: Nagroda 1 Wartość 3000 zł netto - reklama na 6 miesięcy na stronie głównej MojeKonferencje.pl Nagroda 2 Wartość 2000 zł netto - reklama na 4 miesiące na stronie głównej MojeKonferencje.pl

29 Zapraszam do kontaktu:
Dziękuję za uwagę Grzegorz Asman MojeKonferencje.pl Zapraszam do kontaktu: tel


Pobierz ppt "„Marketing internetowy w obiekcie hotelowym 2014” Raport przygotowany przez serwis MojeKonferencje.pl."

Podobne prezentacje


Reklamy Google