Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

GABRIEL-CHEMIE POLSKA Trendy długookresowe w barwieniu opakowań kosmetycznych 5 KONGRES ŚWIATA PRZEMYSŁU KOSMETYCZNEGO Warszawa, 19.11.2014 Piotr Kosiński.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "GABRIEL-CHEMIE POLSKA Trendy długookresowe w barwieniu opakowań kosmetycznych 5 KONGRES ŚWIATA PRZEMYSŁU KOSMETYCZNEGO Warszawa, 19.11.2014 Piotr Kosiński."— Zapis prezentacji:

1 GABRIEL-CHEMIE POLSKA Trendy długookresowe w barwieniu opakowań kosmetycznych 5 KONGRES ŚWIATA PRZEMYSŁU KOSMETYCZNEGO Warszawa, Piotr Kosiński

2 Laboratorium Doboru Kolorów i produkcja w Łodzi Bezpośrednia współpraca z firmami kosmetycznymi oraz producentami opakowań do kosmetyków/AGD – opracowywanie doborów kolorystycznych. Realizujemy dobory na nośnikach: PET, PE, PP, PS, SB, PC, POM, PMMA, PA, SAN, PETG, PBT, SURLYN. GABRIEL-CHEMIE specjalizuje się w barwieniu i modyfikacji tworzyw sztucznych. Jesteśmy jednym z największych producentów masterbatchy w Europie. Lokalizacja zakładów produkcyjnych: Austria, Niemcy, Wielka Brytania, Czechy, Węgry, Rosja, Polska

3 Zmysły…

4 Przeciążenie informacją w POS

5 Kolor jako identyfikacja marki

6 Kolor jako wrażenie psychiczne Widzenie kolorów to wyłącznie subiektywne wrażenie psychiczne powstające w mózgu. W fizyce mamy jedynie do czynienia z pewnym zakresem promieniowania elektromagnetycznego, które do odbiorcy dociera najczęściej w postaci mieszaniny fal o różnych częstotliwościach. Kolor w naszej podświadomości Kolory stymulują nasz układ nerwowy. Wywołują określone reakcje, przywodzą wspomnienia, wyrażają nasze emocje.

7 Właściwości kolorów Kolor Niebieski Czerwony Żółty Zielony Biały Czarny Postrzeganie zmysłami Działanie medyczne Znaczenie psychologiczne Świeży, fajny Gorący, bezpieczny Zabawny, słoneczny, dziecinny Uspokajający, zabawny Neutralny, pusty Młodość, wolność, stary Wzrost ciśnienia krwi Wspomagający lifting skóry Wspomagający regenerację komórek neutralizujący (używany przed działaniem innych kolorów) neutralizujący (używany przed i po działaniu innych kolorów) Dystans, cisza, samotność Podniecenie, gorąco Spontaniczność, optymizm, wsparcie Regeneracja, relaks niepewność Wycofanie, separacja, przymus KOLORYKOLORY

8 Siła postrzegania koloru

9 Jaki jest ulubiony kolor? Jaki jest drugi ulubiony kolor?

10

11

12 TRENDY Długookresowe / Megatrendy Pozostające niezmienne przez długi czas; Długofalowa strategia marketingowa; Okresowe / Sezonowe Zmieniające się w określonych odstępach czasu; Dynamiczne reagowanie na potrzeby rynku;

13 Indywidualizm Samorozwój Samorealizacja Personalizacja Megatrendy Kolory z efektem Znakowanie laserowe

14 Zdrowie Nowy, szybkorozwijający się rynek ! Równowaga pomiędzy pracą, a czasem wolnym kolory zdrowia Megatrendy

15 Jasne, delikatne kolory natury, z dużą ilością światła i świeżości. Połączenie zieleni łąk, błękitu nieba i ciepłych odcieni owoców były punktem wyjścia do przedstawionych szkiców. Kolory zdrowia źródło: Prof. Axel Venn

16 “Grey Revolution” Source: Mattias Horx Silver Generation Wellness Zdrowie nowy styl życia! nowe produkty nowe kolory Megatrendy

17 Zmiany demograficzne źródło: egospodarka.plźródło: stat.gov.pl

18 Modele życia w 1920 SIngle Samotni seniorzy Małżeństwa Małe rodziny Średnie rodziny Rodziny ze służbą Rodziny wielopokoleniowe Duże rodziny

19 Wielokulturowe rodziny w 2010 Wszystkie grupy stają się niszowe! Single Samotni seniorzy Małżeństwa Małe rodziny Średnie rodziny Rodziny ze służbą Rodziny wielopokoleniowe Nowe rozszerzone rodziny Single Niezamężne pary Rozwiedzione rodziny Związki homoseksualne Rodziny patchworkowe „Koczownicze” rodziny Wspólnie wynajmujący mieszkanie

20 INNOWACYJNOŚĆ sposobem na wyróżnienie się na rynku COLOUR VISION ® Znakowanie laserowe ProTEC4 ®

21 COLOUR VISION ® Innowacyjne i kreatywne rozwiązania do barwienia tworzyw sztucznych

22

23 Znakowanie LASEROWE Korzyści znakowania laserem: Bezdotykowa procedura (czystość); Brak potrzeby używania tuszu (długotrwała redukcja kosztów); Odpowiednie do znakowania miękkich, twardych i zakrzywionych powierzchni; Indywidualizacja / personalizacja; Ochrona przed podrobieniem; Długotrwałe oznakowanie; Ekologia (wyeliminowanie tuszu/farby, kleju).

24 MAXITHEN ® ProTec4 System identyfikacji opakowań oraz zabezpieczenie autentyczności produktów. 4 główne zadania 2. Kontrola jakości / procesu produkcji 1. Zabezpieczenie przed fałszerstwem / pełna identyfikacja wyrobu 3. Minimalizacja ryzyka odpowiedzialności za skutki wad wyrobu 4. Kontrola funkcji

25 Dziękuję za uwagę Piotr Kosiński GABRIEL-CHEMIE POLSKA SP. Z O.O. Ul. Obywatelska 128/152, Łódź


Pobierz ppt "GABRIEL-CHEMIE POLSKA Trendy długookresowe w barwieniu opakowań kosmetycznych 5 KONGRES ŚWIATA PRZEMYSŁU KOSMETYCZNEGO Warszawa, 19.11.2014 Piotr Kosiński."

Podobne prezentacje


Reklamy Google