Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

POJĘCIE MARKETINGU. MARKETING jest to proces społeczno-gospodarczy mający na celu poznanie przyszłej struktury popytu na produkty lub usługi oraz zaspokojenie.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "POJĘCIE MARKETINGU. MARKETING jest to proces społeczno-gospodarczy mający na celu poznanie przyszłej struktury popytu na produkty lub usługi oraz zaspokojenie."— Zapis prezentacji:

1 POJĘCIE MARKETINGU

2 MARKETING jest to proces społeczno-gospodarczy mający na celu poznanie przyszłej struktury popytu na produkty lub usługi oraz zaspokojenie go, poprzez kreowanie podaży, przekazywanie informacji nabywcom, dostarczanie wytworzonych dóbr w odpowiednim miejscu i czasie, a także ich realizowanie * WG. J.CARMAN & K. UHL

3 MARKETING twórczy proces polegający na identyfikacji i zyskownym zaspakajaniu potrzeb konsumenta, dzięki dostosowaniu sił przedsiębiorstwa do warunków rynkowych. * WG N. HILL

4 MARKETING Zbiór metod i technik działania, umożliwiających zbadanie potrzeb i popytu konsumenta oraz jego szczegółowych preferencji, wykształcenie potrzeb wcześniej nieujawnionych, skuteczne zachęcanie do zakupów określonych dóbr i usług oraz ich sprzedaż we właściwym miejscu i czasie ku zadowoleniu klienta.


Pobierz ppt "POJĘCIE MARKETINGU. MARKETING jest to proces społeczno-gospodarczy mający na celu poznanie przyszłej struktury popytu na produkty lub usługi oraz zaspokojenie."

Podobne prezentacje


Reklamy Google