Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

STRATEGIA NAUCZANIA WYPRZEDZAJĄCEGO. 19.06.11 GENEZA STRATEGII Londyn BETT SHOW 2008 Lekcja historii – Marszałek Douglas Haig – Dowódca Brytyjskiego Korpusu.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "STRATEGIA NAUCZANIA WYPRZEDZAJĄCEGO. 19.06.11 GENEZA STRATEGII Londyn BETT SHOW 2008 Lekcja historii – Marszałek Douglas Haig – Dowódca Brytyjskiego Korpusu."— Zapis prezentacji:

1 STRATEGIA NAUCZANIA WYPRZEDZAJĄCEGO

2 GENEZA STRATEGII Londyn BETT SHOW 2008 Lekcja historii – Marszałek Douglas Haig – Dowódca Brytyjskiego Korpusu Ekspedycyjnego (Rzeźnik?) – Sylwetka, – Zebranie opinii, – Dyskusja, – Głosowanie w Internecie, – Dyskusja w klasie, – Końcowe głosowanie. Projekty innowacyjne POKL Zespół naukowy UAM

3 PARTNERZY OFEKUAM

4 IdeaStrategia Treści i aplikacja

5 FAZY STRATEGII Nauczyciel Uczeń Nauczyciel Uczeń AktywacjaPrzetwarzanie SystematyzacjaEwaluacja

6 Zmiana ról Uczeń Aktywny twórca Konstruktor własnej wiedzy Nauczyciel Moderator Przewodnik

7 ŚRODOWISKO

8 Aktywacja Problem, zagadnienie, inspiracja Konteksty – relacja do posiadanej już przez ucznia wiedzy, Diagnoza - uświadomienie Tabula rasa

9 Przetwarzanie Uczeń – Poszukiwanie informacji, – Dyskusja na platformie, – Rozwiązywanie zadań. Nauczyciel – Śledzi aktywność ucznia/uczniów na platformie, – Uczestniczy w wirtualnej dyskusji, – Przesyła zadania, testy, analizuje odpowiedzi, przygotowuje się do lekcji w klasie

10 STRATEGIA NAUCZANIA WYPRZEDZAJĄCEGO

11 GENEZA STRATEGII Londyn BETT SHOW 2008 Lekcja historii – Marszałek Douglas Haig – Dowódca Brytyjskiego Korpusu Ekspedycyjnego (Rzeźnik?) – Sylwetka, – Zebranie opinii, – Dyskusja, – Głosowanie w Internecie, – Dyskusja w klasie, – Końcowe głosowanie. Projekty innowacyjne POKL Zespół naukowy UAM

12 PARTNERZY OFEKUAM

13 IdeaStrategia Treści i aplikacja

14 FAZY STRATEGII Nauczyciel Uczeń Nauczyciel Uczeń AktywacjaPrzetwarzanie SystematyzacjaEwaluacja

15 Zmiana ról Uczeń Aktywny twórca Konstruktor własnej wiedzy Nauczyciel Moderator Przewodnik

16 ŚRODOWISKO

17 Aktywacja Problem, zagadnienie, inspiracja Konteksty – relacja do posiadanej już przez ucznia wiedzy, Diagnoza - uświadomienie Tabula rasa

18 Przetwarzanie Uczeń – Poszukiwanie informacji, – Dyskusja na platformie, – Rozwiązywanie zadań. Nauczyciel – Śledzi aktywność ucznia/uczniów na platformie, – Uczestniczy w wirtualnej dyskusji, – Przesyła zadania, testy, analizuje odpowiedzi, przygotowuje się do lekcji w klasie

19 Systematyzacja Nauczyciel – Wyjaśnia problemy sprawiające uczniom trudności, – Porządkuje pozyskana przez uczniów wiedzę, – Moderowanie dyskusji na tematy wywołane w fazie przetwarzania, – Przeprowadzenie oceny. Uczeń – Aktywne uczestnictwo w lekcji

20 Ewaluacja Uczeń – Zadanie domowe, – Uzupełnienie notatek w e-portfolio, korekta ewentualnych błędów – Wypełnia ankietę ewaluacyjną Nauczyciel – Analiza indywidualnych postępów uczniów – Ocena zadań domowych – Ocena końcowa

21 Platforma Aktywne tworzenie własnych treści przez nauczyciela E-Portfolio: prywatne ucznia i udostępniane nauczycielowi

22 Adres platformy kolegium-przyrodnicze.ofek.pl

23 Dziękuję za uwagę


Pobierz ppt "STRATEGIA NAUCZANIA WYPRZEDZAJĄCEGO. 19.06.11 GENEZA STRATEGII Londyn BETT SHOW 2008 Lekcja historii – Marszałek Douglas Haig – Dowódca Brytyjskiego Korpusu."

Podobne prezentacje


Reklamy Google