Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

© 2014 IBM Corporation Spojrzeć na swój biznes oczami własnych klientów Jak analizować i poprawiać Customer Experience Aleksander W. Oleszkiewicz Customer.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "© 2014 IBM Corporation Spojrzeć na swój biznes oczami własnych klientów Jak analizować i poprawiać Customer Experience Aleksander W. Oleszkiewicz Customer."— Zapis prezentacji:

1 © 2014 IBM Corporation Spojrzeć na swój biznes oczami własnych klientów Jak analizować i poprawiać Customer Experience Aleksander W. Oleszkiewicz Customer Analytics & Customer Experince Management Solutions Professional Central & Eastern Europe

2 © 2014 IBM Corporation

3

4

5

6

7 7

8

9 9

10 co się wydarzyło A gdyby tak można było zobaczyć co się wydarzyło? © 2014 IBM Corporation

11 Tealeaf przechwytuje Każdego klienta Każdą interakcję za Każdym razem 11 © 2014 IBM Corporation

12 Wykrywanie „anomalii”

13 © 2014 IBM Corporation Analiza sesji – zachowań, interakcji, błędów i danych

14 © 2014 IBM Corporation Diagnoza i naprawa… … wybór „właściwych” sesji … analiza wpływu na biznes … przekazanie szczegółów do IT … optymalizacja stron/aplikacji 11 zamówień po 250 zł straconych na dzień to ponad 1 mln zł straconych przychodów na rok...

15 © 2014 IBM Corporation Odzyskiwanie strat

16 © 2014 IBM Corporation Skuteczność kampanii Optymalizacja wydatków marketingowych Konwersja Wykrywanie obszarów do poprawy Dodaj do koszyka Zamówienie Product not available Brak produktu ? Poprawa konwersji => ROI Customer Analytics = Marketing Optimization + Tealeaf 16

17 © 2014 IBM Corporation

18 Dziękuję za uwagę


Pobierz ppt "© 2014 IBM Corporation Spojrzeć na swój biznes oczami własnych klientów Jak analizować i poprawiać Customer Experience Aleksander W. Oleszkiewicz Customer."

Podobne prezentacje


Reklamy Google