Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Po co komu marketing? Zacznijmy od początku Marketing potrzebny jest każdej firmie. Bo „marketing” to nie tylko „promocja” czy „reklama”. To umiejętność.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Po co komu marketing? Zacznijmy od początku Marketing potrzebny jest każdej firmie. Bo „marketing” to nie tylko „promocja” czy „reklama”. To umiejętność."— Zapis prezentacji:

1

2 Po co komu marketing? Zacznijmy od początku Marketing potrzebny jest każdej firmie. Bo „marketing” to nie tylko „promocja” czy „reklama”. To umiejętność myślenia o rynku: zauważania potrzeb klientów, rozumienia konkurencji, budowania strategii. To właśnie robimy w MarketCo: myślimy o rynkach naszych Klientów. Dzięki temu pomagamy im odkryć nowe możliwości rozwoju. 0202

3 Rzetelnie robimy przydatny marketing. Nasz główny powód istnienia Misja Doświadczenie MarketCo to kumulacja marketingowej wiedzy, know-how, standardów i procedur, wypracowanych przez 15 lat obsługi licznych i różnorodnych podmiotów. Dbamy o obsługiwane produkty na każdym etapie cyklu życia: od wprowadzenia na rynek po pełny rozkwit. 0303

4 Kompetencje i odpowiedzialność Zarząd 0404 Doświadczony menedżer o wieloletniej praktyce i ugruntowanej pozycji biznesowej, ekspert w tematyce finansowej.. Mariusz Ptak Wiceprezes Strategicznie i operacyjnie zarządzająca kompleksowym marketingiem realizowanym na rzecz ponad 20 podmiotów, łącząca kompetencje merytoryczne i menedżerskie. Klaudia Szajdecka Prezes

5 Doświadczeni i zdyscyplinowani praktycy marketingu Zespół MarketCo to ludzie, którzy łączą kreatywność marketingową i umiejętność nieszablonowego myślenia z dużą dyscypliną operacyjną i kosztową, dzięki czemu tworzą projekty marketingowe optymalne pod względem struktury i kosztu rozwiązania. Nasz zespół 0505

6 Otrzymujecie Państwo od nas kompletny, zrozumiały, przemyślany marketing, możliwy do natychmiastowego zastosowania w praktyce. Czyli w czym możemy pomóc Główne obszary działania telemarketing, badania popytu, badania potrzeb i preferencji klienta, badania przedwdrożeniowe, badania rozpoznawalności marki, badania satysfakcji klienta, analizy rynkowe, szacowanie potencjału rynku Badania i analizy przygotowywanie ofert, prezentacji, akcje typu direct marketing, dobór i logowanie gadżetów, kalendarze i inna poligrafia firmowa Wsparcie sprzedaży reklama ATL i BTL, kampanie medialne, udział w konferencjach, seminariach i innych imprezach w roli partnera/sponsora, organizacja własnych eventów, Promocja i reklama 0606

7 Realizacja projektów marketingowych Logicznie, kreatywnie, sprawnie Burza mózgów Generowanie opcji Planowanie działań Realizacja i raportowanie Każdy projekt poprzedza rozpoznanie potrzeb naszego Klienta, analiza sytuacji i weryfikacja dostępnych rozwiązań. Następnie w trybie burzy mózgów generujemy opcje działań, wybieramy te, które najlepiej odpowiadają potrzebom i mieszczą się w założonym budżecie, szczegółowo planujemy całość projektu, realizujemy go i raportujemy wykonanie. 07

8 Stała obsługa marketingowa Od analiz, przez pomysły do realizacji Uważnie słuchamy naszych Klientów. Rozumiemy ich sytuację konkurencyjną i charakterystykę produktów. Bierzemy udział w projektowaniu nowych produktów i planujemy ich wprowadzenie na rynek. Proponujemy segmentację, szacujemy potencjał wybranego rynku. Prezentujemy jego strukturę w różnych przekrojach danych. Definiujemy zagadnienia Na bieżąco monitorujemy informacje rynkowe, łącząc je w syntetyczne analizy, wspierające decyzje biznesowe. Wykorzystujemy różnorodne źródła, dbając o wiarygodność i rzetelność informacji, a także wielkowymiarowość opracowań. Badamy trendy w branży, analizujemy sytuację konkurencyjną. Monitorujemy zmiany w postawach Klientów oraz mierzymy poziom ich satysfakcji. Zbieramy i analizujemy dane 0808

9 Kształtujemy strategię marki i nadzorujemy jej realizację, uwzględniając formalności związane z zarządzaniem znakiem towarowym. Podpowiadamy, jakie cechy oferty będą nas wyróżniać wśród konkurentów. Sprawdzamy, jaka forma komunikacji jest optymalna w grupie odbiorców docelowych. Tworzymy strategię marketingową Przygotowujemy dedykowane zestawy narzędzi marketingowych, porządkujących i wspierających działalność firm, w zgodzie z wybraną strategią. Kreatywnie i świeżo podchodzimy do kwestii wsparcia sprzedaży. Przygotowujemy narzędzia 0909

10 Sprawnie zarządzamy wszelkimi kwestiami organizacyjnymi. Koordynujemy zamówienia materiałów marketingowych, synchronizujemy działania niezbędne do czynnego uczestnictwa w targach i konferencjach, potwierdzamy uczestnictwo gości. Raportujemy efekty działań. Realizujemy działania 10

11 Zapraszamy ul. Ślężna Wrocław 11


Pobierz ppt "Po co komu marketing? Zacznijmy od początku Marketing potrzebny jest każdej firmie. Bo „marketing” to nie tylko „promocja” czy „reklama”. To umiejętność."

Podobne prezentacje


Reklamy Google