Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

MEF 2014? Efekt konferencji „Najtańszym źródłem poprawy efektywności jest wykorzystanie doświadczeń innych.” ~ James Harrington.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "MEF 2014? Efekt konferencji „Najtańszym źródłem poprawy efektywności jest wykorzystanie doświadczeń innych.” ~ James Harrington."— Zapis prezentacji:

1

2

3 MEF 2014?

4 Efekt konferencji

5 „Najtańszym źródłem poprawy efektywności jest wykorzystanie doświadczeń innych.” ~ James Harrington

6 CaseStudies: Cinema City – ServiceDesk w Chmurze Akzo Nobel – raportowanie z ServiceDeska UM Warszawa – Zarządzanie domeną AD Arvato Polska – Zarządzanie logami Straż Miejska Warszawa – Zarządzanie hasłami

7 Round tables

8 Wirtualny ring IT

9 Program MEF 2014 - Dzień 1 09:00 - 10:00 Rejestracja i poranna kawa 10:00 - 10:15 Otwarcie konferencjiMaciej Durczak & Łukasz Harasimowicz 10:15 - 10:30 ManageEngine wita PolskęVishnu Priya Kumar & David Howell 10:30 - 11:15 Co dalej w ITSM?Marcin Tyburski, MWT Solutions 11:15 - 12:00 ServiceDesk Plus w chmurze dla CinemaCity Piotr Połatyński, CinemaCity 12:00 - 12:45 Raporty ServiceDesk Plus w AkzoNobelJacek Wiśniowski, AkzoNobel 12:45 - 13:30 Lunch 13:30 – 17.30 Wirtualny Ring ITMaciej Durczak & Łukasz Harasimowicz 19:00 - 03:00 Podsumowanie akcji "Rzuć wyzwanie ManageEngine!", rozdanie nagród i Wieczorny Bankiet

10 Program MEF 2014 - Dzień 2 09:00 - 10:00 Poranna kawa 10:00 - 10:30 EventLog Analyzer w Arvato PolskaMarek Dunst, Arvato Polska 10:30 - 11:00 Password Manager Pro w Straży Miejskiej w Warszawie Marcin Woźniak, Straż Miejska w Warszawie 11:00 - 11:30 Narzędzia AD w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy Konrad Rogalewski, UMSW 11:30 - 13:30 Stoły DyskusyjneModeratorzy stołów 13:30 - 14:15 Lunch 14:15 - 14:30 Zakończenie konferencji

11 „Your future is created by what you do today, not tomorrow.” ~ Robert Kiyosaki Zaczynamy!


Pobierz ppt "MEF 2014? Efekt konferencji „Najtańszym źródłem poprawy efektywności jest wykorzystanie doświadczeń innych.” ~ James Harrington."

Podobne prezentacje


Reklamy Google