Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

„Droga do nieba wiedzie przez czerwony dywan”. -Nikola Tomczyk - Kierownik ds. marketingu -Natalia Rajca- Kierownik ds. gospodarowania i jakości produktów.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "„Droga do nieba wiedzie przez czerwony dywan”. -Nikola Tomczyk - Kierownik ds. marketingu -Natalia Rajca- Kierownik ds. gospodarowania i jakości produktów."— Zapis prezentacji:

1

2 „Droga do nieba wiedzie przez czerwony dywan”.

3 -Nikola Tomczyk - Kierownik ds. marketingu -Natalia Rajca- Kierownik ds. gospodarowania i jakości produktów -Marta Sikora - Kierownik ds. finansowych, Prezes -Ola Acedańska- Kierownik ds. technicznych, rozrywkowych

4

5 KROK I - Złożyć wniosek z biznesplanem do urzędu pracy. KROK II - przedstawić zabezpieczenia przedsięwzięcia- KROK III - przedstawić w PUP faktury i rachunki dokumentujące poniesione wydatki na rozpoczęcie firmy. KROK IV - prowadzić firmę przez co najmniej rok od podpisania umowy z PUP. KROK V - przedstawić po roku w urzędzie pracy zaświadczenie z urzędu skarbowego o pozostawaniu w ewidencji podatników i zaświadczenie z ZUS o opłacaniu składek.

6

7

8 STRATEGIA REKLAMY:STRATEGIA PROMOCJI: -Strona internetowa informująca na bieżąco wszystkim, o tym co się działo, dzieje i będzie działo w lokalu. -Reklama zamieszczana w gazetach wałbrzyskich. -Reklama puszczana w telewizji wałbrzyskiej. -Billboardy -Ulotki Ceny: -okazjonalne obniżenie cen ze względu na: *Święta Bożego Narodzenia, *Mikołajki, *Wielkanoc, *Noc Sylwestrową, *Walentynki *Halloween. -obniża cen dla studentów na jedzenie w tygodniu i na alkohol w weekendy. -posiadacze „złotej karty” -30% na wszystko Gratisy: -Darmowe drinki dla osób, które obchodzą swoje urodziny w dniu, w którym znajdują się w lokalu. -Dla każdej osoby która jako 50, od godziny otwarcia lokalu, wejdzie do środka podarunek w wymiarze wybranego przez siebie deseru.

9

10 Plan strategiczny działalności i rozwoju przedsiębiorstwa zakłada, że dzięki zastosowaniu licznych środków prowadzących do pozyskania klientów przedsiębiorstwo w dość krótkim czasie okaże się przedsięwzięciem rentownym i opłacalnym. Dzięki zapewnieniu klientom wysokiej jakości usług oraz odpowiednio bogatej i zróżnicowanej oferty, a także warunków na wysokim poziomie, nasza firma zdobędzie ugruntowaną pozycję na rynku lokalnym, a w przyszłości także krajowym. Ponadto naszymi niewątpliwymi atutami są również bardzo korzystna lokalizacja, wnętrze tworząc odpowiedni klimat oraz bardzo dobra i kompetentna obsługa. Lokal,, Red Carpet " z całą pewnością będzie się cieszyć renomą i uznaniem wśród w pełni zadowolonych klientów.


Pobierz ppt "„Droga do nieba wiedzie przez czerwony dywan”. -Nikola Tomczyk - Kierownik ds. marketingu -Natalia Rajca- Kierownik ds. gospodarowania i jakości produktów."

Podobne prezentacje


Reklamy Google