Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

LIDEROOFKA. Aleksandra Stasina Drodzy Liderzy i Liderki, W wyniku okresu sesyjnego, cała nasza uwaga skupiła się na nauce, jednakże LIDER pokazał, że.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "LIDEROOFKA. Aleksandra Stasina Drodzy Liderzy i Liderki, W wyniku okresu sesyjnego, cała nasza uwaga skupiła się na nauce, jednakże LIDER pokazał, że."— Zapis prezentacji:

1 LIDEROOFKA

2 Aleksandra Stasina Drodzy Liderzy i Liderki, W wyniku okresu sesyjnego, cała nasza uwaga skupiła się na nauce, jednakże LIDER pokazał, że nawet wtedy umie działać, czas przed egzaminami, jak i po, nie poszedł na marne, nasze koło naukowe pokazało swoja obecność w postaci różnych projektach. Na obSESYJNE zakończenie dołączyliśmy do „Lideroofki” kilka kawałów o tym temacie, oraz filmik z niektórych spotkań LIDERA, został załączony oddzielnie w mailu, zachęcamy wszystkich do ściągania.

3 WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO LIDERKOM I LIDEROM Z OKAZJI NADCHODZĄCEGO 8 MARCA - DNIA KOBIET I 10 MARCA - DNIA MĘŻCZYZNY ŻYCZY EKIPA „LIDEROOFKI”

4 W Głogowie, miasteczku oddalonym o dwie godziny drogi od Wrocławia, dnia odbyło się, już od dawna organizowane, szkolenie finansowe. Uczestnicy LIDERa postanowili zaznajomić panie z Domu Samotnej Matki, jak i ich małych podopiecznych, z obsługą komputera oraz pojęciami związanymi z finansami. Po przedstawieniu się wszystkim i podziękowaniach, grupa LIDERa przeszła do bardziej praktycznej części ćwiczeń. Pierwsza grupa zajęła się dziećmi, przeprowadzono z nimi kilka zabaw, a nawet dyskutowano o pieniądzu, co można za niego kupić, a czego kupić się nie da. Na koniec dzieci kolorowały duże banknoty. SZKOLENIE FINASOWE

5 Natomiast druga grupa rozpoczęła swoje działanie od ćwiczenia „Z czym wam się kojarzą finanse?”. Następnie została podana oficjalna definicja finansów, a zaraz później inne pojęcia m. in. dochód, podaż czy budżet. Na kolejny etap składało się case study, które zawierało dochody i wydatki pewnej anonimowej osoby, zadaniem pań było ustalenie takiego planu finansowego, aby wartość rachunków nie przewyższała zarobków. Po wykonaniu owego ćwiczenia, każda grupa prezentowała swoje wyniki, nie wyłączając wybuchów śmiechu, bowiem powody takiego rozkładu rozwiązania były bardzo oryginalne. Aleksandra Stasina Prezentacja dotycząca budowy komputera i jego oprogramowania przeszła równie gładko i przyjemnie, podobnie jak wyczekiwana przez wszystkich przerwa na obiad. Druga część szkolenia rozpoczęła się od zapoznania z Internetem, panie poznały jego możliwości i podstawowe funkcje, nauczyły się również posługiwać programem Microsoft Word i Exel, a bardziej zaawansowani wybrani - Power Point’em, których prezentacje, przy akompaniamencie wielkich braw, mogliśmy później obejrzeć. Na sam koniec rozdaliśmy uczestniczkom certyfikaty, stanowiące dowód ich pogłębionej wiedzy, a my równie zadowoleni i dumni z wykonanej pracy, bezpiecznie wróciliśmy do Wrocławia.

6 S.E.S.J.A. = System Eliminacji Studentów Już Aktywny W przepełnionym tramwaju siedzi blady, siny, wymęczony student. Pod oczami cienie, przez lewą rękę przewieszony płaszcz. Wsiada staruszka. Student ustępuje jej miejsca i łapie się uchwytu. Staruszka siada, ale zaniepokojona przygląda się studentowi: - Przepraszam, młody człowieku! To bardzo ładnie, że zrobił mi pan miejsce, ale pan tak blado wygląda. Może pan chory? Może niech lepiej pan siada. Nie jest panu słabo? - Ależ nie, nie! Niech pani siedzi. Ja tylko, widzi pani, jadę na egzamin, a całą noc się uczyłem, bo mam średnią 4,6 i chcę ją utrzymać. - No to może da mi pan, chociaż ten płaszcz do potrzymania? - A, nie! Nie mogę! Zresztą to nie jest płaszcz. To kolega. On ma średnią 5.0. Pewien student na egzaminie siedział w ostatnim rzędzie, więc mógł spokojnie pisać. - Pss...! Masz pierwsze? - usłyszał w pewnej chwili za plecami. - Mam. - To daj. Student przepisał zadanie i podał do tyłu po kilku minutach. - Pss...! Masz drugie? - Mam. - To daj. Student przepisał i podał. Po kolejnych kilku minutach. - Pss...! Masz trzecie? - Mam. - To daj. Po chwili, student słyszy zza pleców cichy, stłumiony głos: - Pss...! Zdał pan, proszę indeks...

7 Student wchodzi do sali egzaminacyjnej. Profesor, siedzący obok swojego asystenta, trzyma w ręku trzy kartki z zestawami pytań i każe zdającemu wylosować jeden z nich. Student bierze jedną z kartek, lecz po przeczytaniu prosi o pozwolenie na kolejne losowanie. Profesor zgodził się. Następny zestaw pytań także nie odpowiadał studentowi, więc prosi profesora o kolejne losowanie. Profesor na to: - Idź już. Dostajesz tróję. Ucieszony student wychodzi z sali. Po chwili asystent profesora zadaje profesorowi pytanie: - Dlaczego ten student dostał tróję, przecież nie odpowiedział na żadne pytanie! - Ale coś wiedział, bo szukał! - odpowiada profesor Profesor do studenta na egzaminie: - Proszę pana, czy pan w ogóle chce skończyć studia? - Tak panie profesorze. - No to właśnie pan skończył. Na egzaminie z logiki profesor słucha studenta i słucha. W końcu, po jakiejś chwili, kładzie się na podłodze. - Wie pan, co ja robię? - pyta studenta. - Nie. - Zniżam się do pańskiego poziomu Rozmawia 2 studentów: - Siemanko, zdałeś coś w tej sesji?? - Tak, klucz i koc w akademiku! Monika Sobolewska

8 r. NKP LIDER zaprezentował się podczas Targów Podróże Nauka Praca, które miały miejsce na naszej uczelni. Aneta Surmiak i Asia Słowik zorganizowały case study oraz szkolenie. Szkolenie poprowadził Członek Honorowy naszego Koła Bartosz Michał Lipski. Wydarzenie cieszyło się dużym zainteresowaniem, na szkolenie przyszło prawie 20 osób, chcących zgłębić tajniki sztuki perswazji. Zajęcia trwały nieco ponad 1h i przez ten czas poznaliśmy wiele praktycznych wskazówek oraz psychologiczne podłoża ich działania. Jak wpływać na innych? Jak dobrze zaprezentować ofertę? Jak „nabijają nas w butelkę” przedstawiciele handlowi? Uzyskałam odpowiedź na te i wiele innych pytań. Targi Podróże Nauka Praca

9 Niezwykle było spotkać kogoś, kto techniki, o których mówi stosuje na co dzień i każdą z nich potrafi zobrazować praktycznym przykładem. Bardzo podobało mi się to, że oprócz prezentowanych wskazówek Michał zaproponował ćwiczenie, podczas którego dobrani w pary, podczas rozmowy stosowaliśmy w praktyce nowopoznaną wiedzę Podczas pogawędki Michał krążył między nami i indywidualnie dawał wskazówki oraz analizował nasze zachowanie. Zaskoczyła mnie wtedy informacja, że według analizy przeprowadzonej przez prowadzącego, siedząca naprzeciwko mnie koleżanka wcale nie wierzy w to co mówię.

10 W szkoleniu „Sztuka perswazji” prowadzonym przez Michała brałam udział już drugi raz, jednakże miło było przypomnieć sobie wiedzę i poszerzyć ją o nowe umiejętności. Na koniec zadawaliśmy pytania a „szkoleniowiec” wyjaśniał wszelkie wątpliwości i zaspokajał ciekawość uczestników. Każdy dostał kartkę z mapą pamięci technik poznanych podczas spotkania, by w dowolnej chwili móc odświeżyć przyswojone informacje. Dziękuję organizatorom za zaangażowanie i poświęcony czas oraz Michałowi za poprowadzenie szkolenia. Cieszę się, że stale możemy liczyć na Członków Honorowych Agnieszka Hołownia

11 4 stycznia odbyło się pierwsze (z cyklu 6) spotkanie z licealistami. Tego dnia przeprowadziłyśmy test predyspozycji. Było to dla nas ciekawe doświadczenie. Uczniowie, wbrew naszym przewidywaniom, błyskawicznie odpowiedzieli na pytania. Następnie wypisali zawody związane z wartościami, które uzyskali wypełniając test. SZKOLENIELICEALISTÓW

12 Potem kilka osób podzieliło się z nami oraz całą klasą swoimi planami związanymi z ich przyszłą edukacją. My życzyłyśmy wszystkim owocnego rozwijania swych umiejętności, najlepszych stron oraz realizacji wymarzonych celów. Tym akcentem zakończyłyśmy zajęcia, ponieważ byłyśmy ograniczone czasowo. Julita Garbowska

13 19 grudnia 2007 w Poznaniu odbyły się warsztaty organizowane przez SIFE. Jako jedyny przedstawiciel naszego koła naukowego, miałem okazję uczestniczyć w dorocznym spotkaniu z przedstawicielami SIFE. Warto dodać, że w tym roku pojawiły się zupełnie nowe drużyny np. z Koszalina. Niezwykle cenna była ponad dwugodzinna rozmowa z sędziami międzynarodowymi SIFE. Dali oni kilka wskazówek, między innymi na temat projektów. Ważne aby kierować się hasłem: Change the world. Nie należy próbować odgadnąć co jest najważniejsze dla sędziów, najważniejszą ideą projektu ma być realna zmiana. Nie należy robić 1 rocznego projektu, warto pracować nad projektami wieloletnimi. Należy dostrzegać otaczające nas problemy, aktywnie reagować i angażować się w zmianę konkretnych ludzi, powinno też być połączenie z biznesem. Idealnym projektem jest projekt angażujący ludzi, wciągający drugą stronę, oparty na zmianie, z ludzką twarzą, chodzi o społeczność lokalną, o budowanie lokalnych więzi. SIFE POZNAŃ Mikołaj Kowalski SIFE kształci liderów, a nie managerów

14 Zapraszamy wszystkich na gdzie można już obejrzeć naszą nową stronę!!! Wszelkie inicjatywy i uwagi są mile widziane. Jeśli macie jakiś pomysł co jeszcze może znaleźć się na nowej stronie (jeszcze trochę się pojawi, gdyż strona jest cały czas w budowie :) ), lub jeśli macie materiały, które warto byłoby zamieścić – dajcie znać! Wszystkie uwagi możecie przesyłać na Katarzyna Strompowska

15 Gazetka multimedialna „LIDEROOFKA” wciąż się zmienia, jeśli ktokolwiek z was ma pomysły czym i jak ją wypełnić lub coś poprawić, niech kieruje swoje maile na adres:

16 WKRÓTCE NASTĘPNE WYDANIA Z NOWYMI SENSACJAMI !


Pobierz ppt "LIDEROOFKA. Aleksandra Stasina Drodzy Liderzy i Liderki, W wyniku okresu sesyjnego, cała nasza uwaga skupiła się na nauce, jednakże LIDER pokazał, że."

Podobne prezentacje


Reklamy Google