Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Zakup pozorowany Pizzeria DaGrasso Cuber Joanna Lewicka Karolina Zawrażna Marina Konieczny Łukasz WSZiNS Tychy.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Zakup pozorowany Pizzeria DaGrasso Cuber Joanna Lewicka Karolina Zawrażna Marina Konieczny Łukasz WSZiNS Tychy."— Zapis prezentacji:

1 Zakup pozorowany Pizzeria DaGrasso Cuber Joanna Lewicka Karolina Zawrażna Marina Konieczny Łukasz WSZiNS Tychy

2 Analiza elementów składających się na zadowolenie klienta

3 Zakup u detalisty –Czy sprzedawcy zadawali pytania tak, by dowiedzieć się, co jest dla Nas ważne? –W jakim stopniu zaproponowane produkty zaspokoiły Nasze potrzeby i dostarczyły pożądanych korzyści? –Jak poradzili sobie z analizą cech produktu i związanych nim korzyści? –Z jakim skutkiem udawało im się rozbudzić Nasze zainteresowanie i przyciągnąć uwagę? –Jak poradzili sobie z Naszymi pytaniami i zainteresowaniami?

4 Zakup przez telefon –Jak przebiegało przywitanie i szybkość odpowiedzi? –Jak oceniamy umiejętność nawiązywania kontaktu przez sprzedawcę? –Jakich informacji na swój temat musieliśmy udzielić? –O co pytał sprzedawca? –Jak oceniamy jego poziom wiedzy i zachowania? –Jaki był ton głosu sprzedawcy i sposób mówienia?

5 Omówienie zdobytych doświadczeń

6 Porównanie detalista/telefon

7 Podsumowanie


Pobierz ppt "Zakup pozorowany Pizzeria DaGrasso Cuber Joanna Lewicka Karolina Zawrażna Marina Konieczny Łukasz WSZiNS Tychy."

Podobne prezentacje


Reklamy Google