Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Co ? Projekt „We learn to teach better” w ramach programu „Zagraniczna mobilność szkolnej kadry edukacyjnej w ramach projektów instytucjonalnych” realizowanego.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Co ? Projekt „We learn to teach better” w ramach programu „Zagraniczna mobilność szkolnej kadry edukacyjnej w ramach projektów instytucjonalnych” realizowanego."— Zapis prezentacji:

1

2

3 Co ? Projekt „We learn to teach better” w ramach programu „Zagraniczna mobilność szkolnej kadry edukacyjnej w ramach projektów instytucjonalnych” realizowanego przez FRSE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego – Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na zasadach Programu „Uczenie się przez całe życie”

4 Kto ? ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH W SUCHEJ BESKIDZKIEJ W WYNIKU REKRUTACJI DO PROJEKTU powstał zespół 15 nauczycieli przedmiotów przyrodniczych ZSO w Suchej Beskidzkiej – 7 nauczycieli gimnazjów powiatu suskiego – 8 nauczycieli

5 Imię i nazwiskoszkoła Beata ChowaniecZSO Sucha Beskidzka Katarzyna GałuszkaZSO Sucha Beskidzka Małgorzata StanaszekZSO Sucha Beskidzka Natalia MichaśZSO Sucha Beskidzka Urszula SkolimowskaZSO Sucha Beskidzka Marek KołaczZSO Sucha Beskidzka Jan ZadoraZSO Sucha Beskidzka Regina WronaGimnazjum Grzechynia Aleksandra Lasa-OstruszkaGimnazjum Grzechynia Marian ProrokGimnazjum Zembrzyce Anna Ostruszka-WaryłoGimnazjum Sucha Beskidzka Dariusz KawaGimnazjum Sucha Beskidzka Ewa DębińskaGimnazjum Tarnawa Dolna Katarzyna HojdaGimnazjum Maków Podhalański Łukasz ElżbieciakGimnazjum Krzeszów

6 Dlaczego ? zbudować trwałą formę współpracy nauczycieli gimnazjów i ZSO w Suchej Beskidzkiej doskonalić kompetencje zawodowe nauczycieli przedmiotów przyrodniczych zwiększyć atrakcyjność stosowanych metod kształcenia stworzyć warunki dla doskonalenia umiejętności językowych i rozwoju osobistego zwiększać mobilność szkolnej kadry edukacyjnej propagować ideę uczenia się przez całe życie … aby …

7 Jak ? spotkania uczestników - wymiana doświadczeń i dobrych praktyk, analiza podstawy programowej przedmiotów przyrodniczych zajęcia z języka obcego przygotowanie kulturowe - w kraju i za granicą bieżący kontakt uczestników z realizatorami kursu prace logistyczne związane z organizacją wyjazdu szkolenie – kurs realizowany przez VisMedNet na Malcie spotkania uczestników - podsumowanie i pobytu za granicą, zebranie wniosków, przygotowanie materiałów do publikacji bieżące informowanie monitoring realizacji zadań i bieżąca ewaluacja – raport końcowy

8 Kiedy ? Wyjazd zagraniczny od 13 do 19 kwietnia 2014 od 1 listopada 2013 do 31 lipca 2014

9 Gdzie ? Kurs: „Science Education: cooperative learning, cross curricula activities, research, project work and social awareness through video production in the Science classroom” zrealizowany przez VisMedNet Association, Swieqi. MALTA

10 Nabycie umiejętności: łączenia różnych metod pracy z zespołem klasowym prowadzenia uczniowskich projektów badawczych w tym z użyciem kamery video przygotowania i zarządzania uczniowskim projektem badawczym współpracy z nauczycielami innych przedmiotów. wykorzystania kamery video w procesie nauczania zrozumienia, jak kamera video wpływa na zmianę dynamiki pracy z zespołem uczniów. Nabycie wiedzy na temat: różnych stylów uczenia i uczenia się, wykorzystanie ich w pracy z zespołem uczniów znaczenia współpracy w grupie integracji procesów dydaktycznych Poszukiwania najlepszych ścieżek osiągania sukcesu w procesie edukacji. W ofercie edukacyjnej VisMedNet

11 Dla kogo ? dla siebie dla uczniów dla szkoły dla środowiska

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30 uczyliśmy się języka angielskiego wymienialiśmy się doświadczeniami zawodowymi gromadziliśmy materiały dydaktyczne poznawaliśmy specyfikę, obyczaje i historię kraju docelowego planowaliśmy co będziemy zwiedzać organizowaliśmy materiały promujące nasz region

31 jak pracować z uczniami przy planowaniu i realizacji projektów video jak rozpoznawać kompetencje uczniów jak pracować w grupie z innymi nauczycielami jak zarządzać grupą uczniów pracujących nad projektem uczniowskim jak organizować współpracę w grupie nauczycieli jak organizować interdyscyplinarne działania edukacyjne posługiwać się językiem obcym w sytuacjach codziennych jak radzić sobie w sytuacjach nowych i trudnych… że warto podejmować trud uczestnictwa w projektach że uczymy się od siebie nawzajem…

32 wspaniałe zabytki fantastyczne krajobrazy fascynujące obyczaje ciekawych ludzi się nawzajem …

33 „interszkolny” zespół nauczycieli współpracujący po zamknięciu projektu strona projektu: kontakty międzynarodowe – zaproszenie szkoły do udziału w projekcie Visconti przyjacielskie więzi między uczestnikami spotkania w szkołach – informacje – mobilizacja do działań publikacja – informacje przydatne innym nauczycielom kontynuacja nauki języka obcego – projekt, jako zachęta

34 informacje na stronie NA informacje na stronie projektu: informacje w prasie lokalnej spotkania informacyjne w szkołach

35 ZAPROSZENIE ! dla wszystkich i dla każdego na stronę projektu: … a tam wiele o projekcie i o nas…. ! DZIĘKUJĘEMY ZA UWAGĘ !


Pobierz ppt "Co ? Projekt „We learn to teach better” w ramach programu „Zagraniczna mobilność szkolnej kadry edukacyjnej w ramach projektów instytucjonalnych” realizowanego."

Podobne prezentacje


Reklamy Google