Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

GoldenSubmarine | Mobile Marketing. Mobilność rozwija się w niezwykle szybkim tempie, z dnia na dzień dostarczając nowych rozwiązań. Świat mobilności.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "GoldenSubmarine | Mobile Marketing. Mobilność rozwija się w niezwykle szybkim tempie, z dnia na dzień dostarczając nowych rozwiązań. Świat mobilności."— Zapis prezentacji:

1 GoldenSubmarine | Mobile Marketing

2 Mobilność rozwija się w niezwykle szybkim tempie, z dnia na dzień dostarczając nowych rozwiązań. Świat mobilności to dziś znacznie więcej niż MMS i SMS. To przede wszystkim miliony nowych odbiorców, których potrzeby zmieniają się błyskawicznie. Aby do nich dotrzeć, potrzebna jest pełna mobilizacja. Aby ich poznać i przekonać do czegoś, trzeba być z nimi bez przerwy - w ich smartfonach i tabletach. Dzięki nim możemy wiedzieć więcej o użytkowniku. Co lubi, gdzie przebywa i co robi. To rewolucja w komunikacji marketingowej i wielka szansa dla firm. GoldenSubmarine Pełna mobilizacja

3 Mobilność jest faktem

4 Telefon komórkowy stanowi drugie, po pralce automatycznej, najpopularniejsze dobro w polskich gospodarstwach domowych. Posiada je aż 86% Polaków. Podstawowe dobro Telefon komórkowy

5 Z roku na rok telefony są coraz bardziej zaawansowane i przejmują funkcje komputera. Rośnie zarazem liczba narzędzi do ich obsługi – aplikacje, mobilne strony, fotokody, augmented reality, geolokalizacja. Można je wykorzystać do budowy efektywnych spersonalizowanych przekazów reklamowych. Osobisty komputer Smartfon i tablet

6 W 2011 roku Polacy kupili ponad 4,5 mln smartfonów. To 40% wszystkich sprzedanych w tym roku telefonów. W 2012 roku już 41% telefonów będzie smartfonami. Szacuje się, że w 2012 roku w rękach Polaków znajdzie się 300 tysięcy tabletów. Coraz więcej Urządzenia mobilne

7 W 2011 roku internauci korzystający z przeglądarki najczęściej łączyli się z siecią w domu (56% wskazań) lub w podróży (52% wskazań). Mobilne urządzenia pomagają w codziennych czynnościach, pozwalają na szybki dostęp do informacji w każdym miejscu i o każdej porze. Ich użytkownicy szukali informacji i treści najczęściej za pomocą przeglądarki (50%) oraz aplikacji (47%). Mobilne urządzenia używane są do rezerwacji, przeprowadzania transakcji, pozyskiwania promocji czy rabatów. W 2011 roku najpopularniejszym celem korzystania z mediów mobilnych była poczta elektroniczna (53%), przed usługami geolokalizacyjnymi (47%). Kolejnymi w rankingu były sieci społecznościowe (37%) oraz przeglądanie pobranych treści (37%). Zawsze na miejscu Mobilne zalety

8 GoldenSubmarine – Mobile Marketing Zapraszamy do współpracy! GoldenSubmarine


Pobierz ppt "GoldenSubmarine | Mobile Marketing. Mobilność rozwija się w niezwykle szybkim tempie, z dnia na dzień dostarczając nowych rozwiązań. Świat mobilności."

Podobne prezentacje


Reklamy Google