Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Historia tworzenia Szlaku Jana III Sobieskiego jako transgranicznego produktu turystycznego There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Historia tworzenia Szlaku Jana III Sobieskiego jako transgranicznego produktu turystycznego There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational."— Zapis prezentacji:

1 Historia tworzenia Szlaku Jana III Sobieskiego jako transgranicznego produktu turystycznego There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product

2 Marketing gospodarczy Szlaku JIIIS na rzecz budowania dobrego wizerunku Lubelszczyzny  RPO WL. 2.4 Schemat B There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product

3 Celem głównym projektu jest promocja gospodarcza marki Szlaku Jana III  Cele Szczegółowe: 1. Zwiększenie spójności wizerunku marki Szlaku Jana III Sobieskiego i jego użyteczności oraz promocja tego wizerunku poprzez innowacyjne narzędzia marketingowe. 2. Zwiększenie kompleksowości obsługi turystów i kontrahentów w OF Szlaku JIIIS poprzez system karty turysty There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product

4 1. Kapituła Marki  Kapituła dbać będzie o obecność tożsamości marki w przekazach wizerunkowych i ustalaniem rozwiązań strategicznych dla wdrażania marki.  Kapituła marki dbać będzie o rozbudowę Karty Turysty, ustaleniami systemu zniżek, kwestiami przyjmowania firm i przedsiębiorców, zasad i standardów na których będzie się to odbywać  W ramach tego zadania zakupione zostaną czytniki ( 12 szt.), oraz drukarki do kart ( 4 sztuki) dla partnerów w projekcie ( Ludwin, Milejów, Krasnystaw) oraz przedsiębiorców w woj. lubelskim znajdujących się na Szlaku JIIIS.  Witacze 8 szt.- nawiązujące do istniejących witaczy wypracowanych we wcześniejszych projektach There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product

5 2. Gry promocyjne, gry questingowe - Ekonomiczna gra planszowa nawiązująca do miejsca szlaku Jana III Sobieskiego wraz z własnymi monetami do gry. - Prosta gra dla potencjalnych turystów zawierająca elementy tożsamości Szlaku JIIIS - Przygotowana i wdrożona gra questingowa typu LARP wraz z systemem zarządzania i katalogiem nagród ( współpraca z przedsiębiorcami)- lokowanie produktów There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product

6 3. Wydarzenia promocyjne a) Imprezy b) Wizyty studyjne c) Zakup sprzętu ( scena, nagłośnienie, jurty) d) Targi międzynarodowe There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product

7 a) Imprezy  W ramach tego działania przygotowana zostanie jedna impreza ( w 4 odsłonach) pn: „ Miodosytnia Króla Jana”.  Osią główną imprezy będzie ważenie miodów pitnych i ich sycenie, silnie związanych ze szlacheckością oraz królewskością Jana III Sobieskiego.  Imprezy wpisywać się będą w księgę tożsamości znaku oraz księgę imprez. There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product

8 b) Wizyty studyjne  W ramach projektu odbędą się 3 wizyty studyjne do miejsc związanych z dziedzictwem Jana III Sobieskiego na Ukrainie, Słowacji i Węgrzech.  Podczas wizyt studyjnych zaprezentowane zostaną długofalowe zamierzenia związane z rozwojem Szlaku.  Celem wizyt jest podpisanie listów intencyjnych oraz porozumień o długofalowej współpracy There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product

9 c) Zakup Sprzętu  Scena wraz z nagłośnieniem  Zakup jurt tatarskich  Zakup namiotów wystawienniczych There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product

10 d) Targi międzynarodowe Szlaku JIIIS  Organizacja targów nakierowana na ukazanie potencjału tutejszych firm ( na całym Szlaku JIIIS).  Targi będą okazją do poznania oferty produktowej w zakresie usług przetwórczych, turystycznych i okołoturystycznych Szlak JIIIS.  Podczas targów prezentowane będą rozwiązania systemów obsługi inwestora oraz systemu karty turysty warz z powiązaniami lojalnościowymi. There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product

11 4. Wirtualny punkt informacji turystycznej  W ramach tego działania powstanie wirtualny punkt informacji turystycznej zawierający mapy przewodniki, audiobooki)  Będzie to swego rodzaju Planer pozwalający zaplanować w oparciu o kilka elementów do wyboru podróż po Szlaku Jana III Sobieskiego.- usługa pilotażu z możliwością rozbudowy There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product

12 System obsługi inwestora  W ramach działania powstanie system informacji gospodarczej on-line dedykowany dla potencjalnych inwestorów przygotowany w 3 językach ( angielski, polski, ukraiński). Będą tam dostępne informacje o terenach inwestycyjnych znajdujących się na Szlaku JIIIS ( bez względu na branże) oraz oferty inwestycyjne systemu karty turysty jak również oferty inwestycyjne gry qestingowej uruchomionej w ramach projektu There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product

13 Sprzęt turystyczny i oznakowanie przestrzenne  Rowery elektryczne- 40 rowerów z napędem elektrycznym  Kajaki- 24 kajaki wraz wiosłami i kapokami  Narty biegowe- 40 kompletów ( narty, buty, wiązania)  Kijki do nordic walking- 80 kompletów  Witacze- 8 szt. There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product

14 Partnerzy Gmina Ludwin- Lider Gmina Milejów- partner Gmina Spiczyn- partner Miasto Krasnystaw There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product

15 Dziękuję za uwagę There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product


Pobierz ppt "Historia tworzenia Szlaku Jana III Sobieskiego jako transgranicznego produktu turystycznego There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational."

Podobne prezentacje


Reklamy Google