Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

SZKOLENIE PODSTAWOWE 1. Sposób Myślenia i Oczekiwania 2. Sześć Stopni do Mistrzostwa 3. Etykieta Prezentacji 4. Zasady Pozyskania Klienta 5. Start Nowego.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "SZKOLENIE PODSTAWOWE 1. Sposób Myślenia i Oczekiwania 2. Sześć Stopni do Mistrzostwa 3. Etykieta Prezentacji 4. Zasady Pozyskania Klienta 5. Start Nowego."— Zapis prezentacji:

1

2 SZKOLENIE PODSTAWOWE

3 1. Sposób Myślenia i Oczekiwania 2. Sześć Stopni do Mistrzostwa 3. Etykieta Prezentacji 4. Zasady Pozyskania Klienta 5. Start Nowego Konsultanta 6. Spotkania w Domu – T-Party 7. Spotkania Budujące Momentum 8. Podsumowanie

4 SPOSÓB MYŚLENIA i OCZEKIWANIA Emo cjonalna huśtawka Spodziewaj się “ TAK ” Umiej radzić sobie z “N IE ” Stawianie Celów Do zrealizowania w 90 dni

5 ZRÓB LISTĘ WZBUDŹ ZAINTERESOWANIE Tel. wg. ZASADY 3 STRON UZYSKAJ NR-Y TEL. FAX. PODAJ STRONĘ TNI 2 na 1 lub TELEKONFERENCJA FOLLOW UP (małe ZAMKNIĘCIE) 2na1 lub T-PARTY (DUŻE ZAMKNIĘCIE) CAS (1) Nigdy nie wychodź z podstaw (2) Stale Uzupełniaj Bazę (3) CAS to WIELKI SZLEM TYGODNIOWE PREZENTACJE I TRENINGI

6 SZEŚĆ STOPNI DO MISTRZOSTWA 1. WZBUDZANIE ZAINTERESOWANIA 2. ZAPRASZANIE wg. Z3S 3. T-PARTY 4. PREZENTACJE I TRENINGI 5. POZYSKANIE KLIENTÓW 6. KREOWANIE WYDARZEŃ

7 ETYKIETA DUŻYCH PREZENTACJI 1 – Przed prezentacją Przyprowadź gości Przybądź przynajmniej 15 min. wcześniej NIGDY nie rób wykładu przed wykładem P ROSZĘ opłać swoją część kosztów sali Przedstaw swoich gości Zaoferuj gościom coś do picia 2 – W czasie prezentacji Słuchaj muzyki do rozpoczęcia prezentacji Siadaj z przodu Siadaj razem ze swoimi gośćmi Uczestnicz aktywnie w prezentacji - ( ale nie przesadzaj ) P ROSZĘ NIE wychodź i wchodź, wstawaj i siadaj P ROSZĘ NIE rozmawiaj 3 – Po prezentacji Zapytaj gości czy są zainteresowani Pożegnaj nie zainteresowanych biznesem szybko, możliwie z butelką soku TNJ Przyprowadź gości do PER ŁY lub powyżej lub do prezentera Pomóż nowym kandydatom wypełnić Aplikację Dystrybutorską. Zaproś kandydatów do pozostania na Treningu 4 – Proszę nie Promuj innych biznesów Bądź nieodpowiednio ubranym Przyprowadzaj małych dzieci Siadaj na końcu sali Próbuj pozyskiwać linii crossowych Politykuj

8 ZASADY POZYSKANIA KLIENTÓW 1. Przyjazny kontra Zimny Rynek 2. Emo cje kontra Log ika 3. Typ y Klientów 4. Skrypt Pozyskania Klienta 5. Czas Przeznaczony na Klientów 6. Praca z Klientami 7. Tajna Broń

9 START NOWEGO KONSULTANTA 1. DEC YZJA TAK / NIE 2. DECYZJA PRACY W SYSTEM IE i WYPEŁNIENIE APLIKACJI 3. ZRÓB LISTĘ 4. WZBUDŹ ZAINTERESOWANIE 5. ED YFIKUJ EKSPERTA - potem Z3S 6. E KS PERT ZAPRASZA na T-PARTY 7. PREZENTACJA i SZKOLENIE 8. T-PARTY W CIĄGU 3-7 D NI OD STARTU 9. DUPLI KUJ KROKI NIE REZYGNUJ

10 SPOTKANIA w DOMU - T (ahitian Noni) - PARTY 1 - Przed T-PARTY Wszystkich gości zaproś wg Z3S z ekspertem Nie rób przemeblowania, nie ustawiaj dodatkowych krzeseł NIGDY nie rób wykładu przed T-Party Włącz lekką soulową bądź jazzową muzykę Przedstaw swoich gości PODAJ wodę mineralną i słone paluszki po T-Party Zabezpiecz białą tablicę, markery i gąbkę 2 – W czasie T-PARTY Żadnej muzyki lub telewizji Uczestnicz aktywnie w spotkaniu - ( ale nie przesadzaj ) P ROSZĘ NIE wychodź i wchodź, wstawaj i siadaj P ROSZĘ NIE rozmawiaj 3 - Po T-PARTY Zapytaj czy gość jest Podpisz umowy z podekscytowanymi gośćmi Zapromuj kolejną prezentację i Trening Rozdaj materiały Serwuj TYLKO wodę mineralną i słone paluszki 4 – Proszę nie Promuj innych biznesów Przyprowadzaj małych dzieci

11 Telekonferencje, 2 na 1, T-Party Tygodniowe Prezentacje i Treningi Super S oboty Szkolenia Regionalne Szkolenia Krajowe SPOTKANIA BUDUJĄCE MOMENTUM

12 Na Czym się Koncentrujesz ? Koncentracja na możliwościach i pozytywnym działaniu (niewygodna, ośmieszana przez ogół) Komfort 3% Odpowiedzialność Koncentracja na zmartwieniach i problemach (wygodna, uznawana przez ogół) Dyskomfort 97% Obwinianie innych

13 NA CZYM SIĘ KONCENTRUJĘ ZMARTWIENIA i PROBLEMY Kto się wpisał a kto zrezygnował Co myślą przyjaciele i rodzina Odrzucanie oferty (Otrzymywanie “Nie”) Czy mam czas Czy mam pieniądze Jestem zbyt młody, zbyt stary Czy to będzie działać, czy firma jest ok Goście nie przyszli na T-Party lub prezentację Za ile inni sprzedają produkty Dlaczego płacę tak duże rachunki Dlaczego nie skorzystałem z szans w przeszłości

14 NA CZYM SIĘ KONCENTRUJĘ MOŻLIWOŚCI i POZYTYWNE DZIAŁANIE Robię swoją listę Wzbudzam zainteresowanie nowych osób biznesem TNI każdego dnia Organizuję T-Party i spotkania osobiste Korzystam z cotygodniowych Treningów/Telekonf. Doskonalę się korzystając z pozytywnych książek/CD Myślę o swoich MARZENIACH/CELACH!!!! Uczestniczę w fast start campach, coral campach i Jade campach i zabieram ze sobą gości!!!!!

15 un NA CZYM SIĘ KONCENTRUJĘ PROBLEMY i ZMARTWIENIA POZYTYWNE DZIAŁANIE Styl życia nie dający satysfakcji

16 NA CZYM SIĘ KONCENTRUJĘ Rozwijanie Lepszego Stylu Życia PROBLEMY i ZMARTWIENIA POZYTYWNE DZIAŁANIE

17 NA CZYM SIĘ KONCENTRUJĘ PROBLEMY i ZMARTWIENIA POZYTYWNE DZIAŁANIE Żyję Progresywną Realizacją Moich Marzeń Jestem Szczęśliwy/Podekscytowany/ Przeżywam Swoje Życie z Pasją Pieniądze Przestały być Problemem

18 MIEJSCA KONCENTRACJI KORALE (Startowanie) CAS 120pts Wzbudzanie Zainteresowania Personalne Sponsorowanie 3 Osób Wypełnienie “Zeszytu Systemowego” Cel Jade (najszybciej jak to możliwe) Uczestnictwo we wszystkich Fast Start Campach i Koral Campach Udział we wszystkich treningach systemowych

19 MIEJSCA KONCENTRACJI JADE (Nefryty) Organizacja T-Party- Doskonalenie Spotkań ASQV4 QV6 Uczestnictwo w fast start campach,coral campach i Jade campach oraz zabieranie ze sobą gości!!!!! Sposób myślenia- praca nad sobą, pozytywne książki/CD Budowanie 3 SOLIDNYCH Nóg Cel Perła (najszybciej jak to możliwe) Premia Najlepszego Wykonawcy (TPB)

20 Podsumowanie Ty 1.)235 2.) ) ) )322433,125 6.) ,625 7.)1282,18778,125 Weźmy np. 2,000 Ludzi na 7 poziomie x 455 zł CV za skrzynkę = 910,000 zł zł x 7% za poziom 7 = zł za ten miesiąc dla Ciebie (to tylko jeden poziom – premia za ten miesiąc zawierać będzie jeszcze sześć poziomów których tu nie liczyliśmy)


Pobierz ppt "SZKOLENIE PODSTAWOWE 1. Sposób Myślenia i Oczekiwania 2. Sześć Stopni do Mistrzostwa 3. Etykieta Prezentacji 4. Zasady Pozyskania Klienta 5. Start Nowego."

Podobne prezentacje


Reklamy Google