Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Nowoczesne systemy informacyjno-komunikacyjne dla Miast Tomasz Figura SeveNet S.A. VI KONGRES ZWIĄZKU MIAST POLSKICH Bielsko - Biała, 25 - 26 września.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Nowoczesne systemy informacyjno-komunikacyjne dla Miast Tomasz Figura SeveNet S.A. VI KONGRES ZWIĄZKU MIAST POLSKICH Bielsko - Biała, 25 - 26 września."— Zapis prezentacji:

1 Nowoczesne systemy informacyjno-komunikacyjne dla Miast Tomasz Figura SeveNet S.A. VI KONGRES ZWIĄZKU MIAST POLSKICH Bielsko - Biała, września 2008

2 Problemy Niesłyszących mieszkańców w relacjach z urzędami państwowymi  Niewystarczająca dostępność tłumaczy języka migowego w urzędach państwowych  Szkolenia urzędników z zakresu języka migowego obejmują tylko podstawowe słownictwo  Różnorodność odmian języków – Polski Język Migowy vs Systemowy Język Migany  Bariery psychologiczne w kontakcie z osobami słyszącymi  Kłopoty ze zrozumieniem tekstu  Problemy komunikacyjne w dotarciu do urzędu

3 Czy jest rozwiązanie dostępne od zaraz? System informacyjno-komunikacyjny oparty na technologii video Natychmiastowy dostęp do dowolnego tłumacza języka migowego w każdym urzędzie

4 Tłumacz języka migowego w zdalnym centrum Koncepcja rozwiązania Urzędnik Niesłyszący petent w urzędzie - Połączenie video - Połączenie głosowe Scenariusz 1 Do urzędu przychodzi osoba Niesłysząca w celu załatwienia swojej sprawy. Urzędnik obsługujący petenta po nawiązaniu połączenia do centrum tłumaczeń komunikuje się z Niesłyszącym za pośrednictwem tłumacza.

5 Tłumacz języka migowego w zdalnym centrum Koncepcja rozwiązania Urzędnik Niesłyszący petent poza urzędem - Połączenie video - Połączenie głosowe Scenariusz 2 Osoba Niesłysząca łączy się za pomocą terminala video do centrum tłumaczeń. Tłumacz w imieniu petenta uzyskuje potrzebne informacje od dowolnego urzędnika i tłumaczy je na język migowy.

6 Koncepcja rozwiązania cd.. Scenariusz 3 Terminal multimedialny jako stacjonarny punkt informacyjny dający osobom Niesłyszącym dostęp do informacji publicznej w języku migowym. Umożliwia realizację połączeń video do zdalnego centrum tłumaczeń.

7 Czy ktoś już to zrobił ? Wdrożenie rozwiązania Contact Centre dla Niesłyszących przez firmę SignVideo dla jednej z dzielnic Londynu -  Honorowy patronat nad projektem objął premier Wielkiej Brytanii  Rozwiązanie uhonorowane wieloma nagrodami Więcej szczegółów dostępne na stronie:

8 Zalety rozwiązania  Uniwersalne rozwiązanie umożliwiające uzyskania natychmiastowego połączenia z tłumaczem  Kompetentni tłumacze obsługujący wiele form języka migowego  Możliwość otrzymania dofinansowania z wielu programów Unii Europejskiej  Działania zgodne z przepisami Unii Europejskiej w zakresie zapobiegania „e-Wykluczeniu” osób niepełnosprawnych

9 – dlaczego my  Firma jest obecna na rynku od ponad 10 lat  Posiadamy 3 lokalizacje: Gdańsk - centrala, Warszawa, Katowice  Zajmujemy się integracją systemów teleinformatycznych  Mamy bardzo duże doświadczenie w zakresie budowy sieci do transmisji głosu, video i danych, systemów Call Center i Contact Center  Posiadamy status Cisco Silver Partner oraz Microsoft Certified Partner  Jak pierwsi w Polsce zostaliśmy zaproszeni do programu ATP- Authorized Technology Provider dla specjalizacji Unified Contact Center Enterprise oraz Customer Voice Portal  Współpracujemy z czołowymi dostawcami sprzętu  Nasi Klienci to największe instytucje finansowe w kraju

10 Dziękuję za uwagę.


Pobierz ppt "Nowoczesne systemy informacyjno-komunikacyjne dla Miast Tomasz Figura SeveNet S.A. VI KONGRES ZWIĄZKU MIAST POLSKICH Bielsko - Biała, 25 - 26 września."

Podobne prezentacje


Reklamy Google