Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

MEDIA TRENDY 2010 Łaciate krowy na żywo Karolina Doberska; Head of MEC Access Ewelina Chodzińska; online planner MEC Interaction.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "MEDIA TRENDY 2010 Łaciate krowy na żywo Karolina Doberska; Head of MEC Access Ewelina Chodzińska; online planner MEC Interaction."— Zapis prezentacji:

1

2 MEDIA TRENDY 2010 Łaciate krowy na żywo Karolina Doberska; Head of MEC Access Ewelina Chodzińska; online planner MEC Interaction

3 Łaciate krowy na żywo – studium przypadku Kategorie angażujące Kategorie niskoangażujące, zkomodytyzowane KreatywnośćTworzenie kontentu Angażowanie konsumenta Strategie komunikacji

4 Łaciate krowy na żywo – studium przypadku Kampania Łaciate na żywo to zaprzeczenie tezy że kreatywne, kampanie z wykorzystaniem stworzonego kontentu dla marki są możliwe tylko w kategoriach bardziej angażujących konsumenta.

5 Łaciate krowy na żywo – wyzwanie Mleko: Homogeniczna i „nudna” kategoria – mało angażująca konsumenta który decyzje co do wyboru marki często podejmuje w sklepie Mleko: Homogeniczna i „nudna” kategoria – mało angażująca konsumenta który decyzje co do wyboru marki często podejmuje w sklepie

6 Łaciate krowy na żywo – wyzwanie Łaciate: Wyróżniająca się w kategorii, z dystansem, humorem, ciepły wizerunek Łaciate: Wyróżniająca się w kategorii, z dystansem, humorem, ciepły wizerunek

7 Łaciate krowy na żywo – wyzwanie Cel: Jak zapewnić wzrost sprzedaży przy negatywnym trendzie sprzedaży na rynku mleka?

8 Łaciate krowy na żywo – grupa celowa Grupa docelowa: Matki z dziećmi z miast Grupa docelowa: Matki z dziećmi z miast

9 Mleko nudne ale krowa to ciekawe zwierze… Łaciate krowy na żywo – insight

10 Łaciate krowy na żywo – rozwiązanie: przenieśmy się do centrum wydarzeń…

11 Łaciate krowy na żywo – film

12 Łaciate krowy na żywo – dziękujemy… Karolina Doberska; MEC Ewelina Chodzińska; MEC


Pobierz ppt "MEDIA TRENDY 2010 Łaciate krowy na żywo Karolina Doberska; Head of MEC Access Ewelina Chodzińska; online planner MEC Interaction."

Podobne prezentacje


Reklamy Google