Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

LOGO FIRMY PRZYGOTOWUJACEJ PREZENTACJĘ. MEDIA TRENDY 2010 Bawiąc sprzedaje czyli Link4 testuje kierowców w Naszej Klasie Dominik Czarnota, Nasza Klasa.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "LOGO FIRMY PRZYGOTOWUJACEJ PREZENTACJĘ. MEDIA TRENDY 2010 Bawiąc sprzedaje czyli Link4 testuje kierowców w Naszej Klasie Dominik Czarnota, Nasza Klasa."— Zapis prezentacji:

1 LOGO FIRMY PRZYGOTOWUJACEJ PREZENTACJĘ

2 MEDIA TRENDY 2010 Bawiąc sprzedaje czyli Link4 testuje kierowców w Naszej Klasie Dominik Czarnota, Nasza Klasa Maciej Marszałek, Link4

3 Bawiąc sprzedaje - Link4 na Naszej Klasie CEL: POMYSŁ: ROZWIĄZANIE: Zebranie jak największej ilości leadów kontaktowych od osób zainteresowanych ubezpieczeniem samochodu Zabawa wykorzystująca mechanizmy społecznościowe NK „Narodowy test kierowców” w zabawny sposób badający charakterystykę kierowcy i przyporządkowujący go do jednego z predefiniowanych profili

4 Bawiąc sprzedaje - Link4 na Naszej Klasie Sekcja specjalna w ramach portalu NK.pl zawierająca test i informacje o konkursie

5 Bawiąc sprzedaje - Link4 na Naszej Klasie JAK TO DZIAŁA: Użytkownik wypełnia prosty test składający się z 10 pytań zamkniętych oraz dodatkowego, otwartego pytania konkursowego Na podstawie udzielonych odpowiedzi użytkownik jest przyporządkowywany do jednego z 6 profili kierowców

6 Bawiąc sprzedaje - Link4 na Naszej Klasie JAK TO DZIAŁA: Dzięki odpowiedzi na pytanie otwarte i podaniu danych osobowych, użytkownik otrzymywał nagrodę gwarantowaną i szansę wygrania jednej z nagród dodatkowych

7 Bawiąc sprzedaje - Link4 na Naszej Klasie JAK TO DZIAŁA: Prosty formularz leadowy z pytaniem o miesiąc wygaśnięcia obecnej polisy

8 Bawiąc sprzedaje - Link4 na Naszej Klasie STATYSTYKI: ponad 1,4 mln wizyt w serwisie w czasie trwania akcji* w rekordowym dniu prawie wizyt* średni czas rozwiązywania testu – 6 minut* CZAS TRWANIA: PRZETESTOWALIŚMY: 11 Luty – 21 Marzec 2010 ponad osób * Dane na podstawie Google Analytics

9 Ponad 80% ruchu w serwisie w czasie trwania akcji wygenerowały mechanizmy społecznościowe Bawiąc sprzedaje - Link4 na Naszej Klasie Zaproszenie do grona znajomych Oznaczenie szkoły w profilu uczestnika Powiadomienia Prezent dla kończących test

10 Rozkład wiekowy użytkowników biorących udział w akcji Bawiąc sprzedaje - Link4 na Naszej Klasie 84% to osoby w wieku od 18 do 49 lat

11 Bawiąc sprzedaje - Link4 na Naszej Klasie WYNIKI SPRZEDAŻOWE: W akcji zebrano kilkadziesiąt tysięcy leadów Jakość leadów, w których podany jest miesiąc wygaśnięcia polisy, znacząco nie odbiega od jakości leadów pozyskanych z tradycyjnych kampanii bannerowych

12 WNIOSKI: Lekka forma przekazu może skutecznie sprzedawać Mechanizmy społecznościowe generują duży ruch Odpowiednie przygotowanie akcji umożliwia dotarcie do odpowiedniej grupy docelowej Bawiąc sprzedaje - Link4 na Naszej Klasie

13 DZIĘKUJEMY Dominik Czarnota Pełnomocnik Zarządu do spraw eCommerce Maciej Marszałek Dyrektor Departamentu eBusiness


Pobierz ppt "LOGO FIRMY PRZYGOTOWUJACEJ PREZENTACJĘ. MEDIA TRENDY 2010 Bawiąc sprzedaje czyli Link4 testuje kierowców w Naszej Klasie Dominik Czarnota, Nasza Klasa."

Podobne prezentacje


Reklamy Google