Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Organizacja Fast Travel spółka z.o.o jest nowo otwartą firmą działającą na rynku turystycznym dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP). Siedziba w.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Organizacja Fast Travel spółka z.o.o jest nowo otwartą firmą działającą na rynku turystycznym dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP). Siedziba w."— Zapis prezentacji:

1

2 Organizacja Fast Travel spółka z.o.o jest nowo otwartą firmą działającą na rynku turystycznym dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP). Siedziba w Warszawie. Swoją działalność realizuje na całym Mazowszu wraz z usługami zleconymi poza obszarem funkcjonowania.

3 Organizacja wyjazdów w kraju i za granicą Sprzedaż krajowych i zagranicznych biletów na środki transportu( autobusy, pociągi, samoloty) Informacja turystyczna, wizy, pośrednictwo paszportowe Pośrednictwo ubezpieczeniowe krajowe i zagraniczne Sprzedaż towarów i usług turystycznych oraz sportowych Organizacja pielgrzymek w kraju i za granicą

4 Zamawianie pojazdów celem realizacji transferów np. z hotelu na lotnisko, na imprezę, Sprzedaż biletów lotniczych, samochodowych, kolejowych, rezerwacja miejsc, pośrednictwo w wynajmie autokarów Organizacja wycieczek szkolnych, zielone szkoły Sprzedaż noclegów w hotelach wraz z wyżywieniem Sprzedaż usług instytucji kulturalnych i sportowych Skup i sprzedaż obcych walut

5 Małe i średnie firmyTuryściOsoby i firmy zainteresowane wybraną usługą

6 Kompleksowa obsługa rezerwacji klienta Działa w sieci Jednocześnie może pracować wiele osób Dane o rezerwacji są dostępne 24h/h Błyskawiczne wyszukiwanie klienta, możliwość wysłania wydruku e- mailem

7 -Indywidualni( klienci) 0,45 - Turyści 0,45 -Ludzie zainteresowani wybraną usługą 0,8 -Szkoły 0,60 -Zakłady pracy 0,50 -Małe i średnie przedsiębiorstwa 1,0

8 -short -brak holiday market - wykup tzw. pakietów usługowych Fast Travelnp. nauka albo możliwość żeglowania, jazdy konnej, nurkowania, surfowania -heritage breaks – program, który jest poświęcony poznawaniu historii -hobby breaks - imprezy na których przedstawia się poszczególne dziedziny np.: kolekcjonerstwa, malarstwa -winter sun holiday market - zimowe wczasy w ciepłych krajach -czynniki psychologiczne wiążące się z nawykami konsumentów, gdy użyteczność usługi turystycznej ocenia się przez pryzmat przyzwyczajeń -rola wybranych grup odniesienia

9 Foldery, ulotki, mapy i przewodniki turystyczneInternet, filmBiuro informacji turystycznej

10 -Przystosowanie usług oraz produktów Fast Travel do wymogu rynku w kraju i na świecie -System finansowej i pozafinansowej motywacji -Świadczenie wizji i misji firmy -Elastyczność wdrażanych usług -Promowanie produktów firmy i usług w mediach -Szkolenia pracowników Fast Travel -System wynagrodzenia oparty o premie - Posiadanie bardzo dobrego wizerunku, renomy -Aktywizacja metod usługowych - System rabatowy - Zarządzanie w firmie skoncentrowane na kliencie

11 Prowadzenie bazy klientów i firm Kompleksowa obsługa sprzedanych ofert Tworzenie raportów sprzedaży, list rezerwacji, statystyki Ustawianie przypomnień o płatnościach, wylotach i innych Fakturowanie ofert( zbiorcze)

12 Indywidualny wygląd z aktualnymi cenami iofertamiWyszukiwanie po atrybutach, GPSCeny z wyliczeniem cen dla dzieci, rezerwacja on-line

13 Dystrybucja bezpośrednia w sklepach firmowych i w filiach Dystrybucja pośrednia w kanale zbytu Ogniwa( pośrednicy i podmioty w kanale dystrybucji) Stosowanie doboru uczestników w kanale dystrybucji Kierowanie kanałem dystrybucji( weryfikacja kanału, kontrola sprzedaży, eliminacja potencjalnych konfliktów)

14 -Ułatwia codzienne prace biurowe -Umożliwia sprawne zarządzanie firmą -Pozwala na kontrolowanie bazy własnych ofert, klientów oraz kontrahentów -Jest przydatnym narzędziem w marketingu, księgowości i w kontaktach z klientem -Zawiera moduły wspierające działania wiążące się z reklamą oraz wizualizacją firmy Fast Travel. -Umożliwia wystawianie dokumentów kasowych KP/KW, a także faktur.

15 Zatrudnione osoby będą zarządzać administracyjnie biuro. Kadra ma być złożona z dyrektora i z kierowników tj. kierownik ds. sprzedaży i transportu,, kierownik ds. ekonomicznych – główny księgowy, kierownik ds. reklamy, kierownik ds. marketingu. Administracja musi pozyskiwać fundusze, rozdzielać je. Administracja jest odpowiedzialna jest za kontakt z mediami, z prasą. Personel musi być zgrany, bez konfliktów by osiągnąć zamierzone cele.

16 - inwestorzy i sponsorzy -darczyńcy -ludzie dobrego serca -klienci

17 Konserwatywna strategia –często wzloty i upadki ; jako nowo funkcjonująca firma na początku ma trudności z wbiciem się w rytm konkurencji i zaistnieniem na rynku, a później by się utrzymać i zdobyć zaufanie i renomę potrzeba dużo wysiłku.

18 Wejście na rynek Zdobycie jak największej liczby klientów Maksymalizacja udziału firmy w rynku Maksymalizacja udziału w zyskach Minimalizacja ryzyka i jak najskuteczniejsze pozyskanie klienta

19 Funkcje sprzedaży osobistej w firmie Fast Travel: - sprzedawca w firmie przekazuje informacje o produkcie turystycznym - sprzedawca pozyskuje informacje na temat potrzeb, preferencji odbiorców - sprzedawca firmy Fast Travel posiada możliwość przekonania nabywcy - sprzedawca w firmie Fast Travel kształtuje wizerunek firmy

20 -rekrutacja w firmie Fast Traveli selekcja -szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne -zarządzanie skoncentrowane na kliencie -kształtowanie odpowiedniej kultury firmy -zwiększanie uprawnień pracowników, którzy obsługują klientów


Pobierz ppt "Organizacja Fast Travel spółka z.o.o jest nowo otwartą firmą działającą na rynku turystycznym dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP). Siedziba w."

Podobne prezentacje


Reklamy Google