Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Stadion Narodowy w skojarzeniowej strukturze marki Warszawa. Osobowość, emocje, tożsamość Alicja Grochowska Współpraca: Andrzej Falkowski 2 kwietnia 2014,

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Stadion Narodowy w skojarzeniowej strukturze marki Warszawa. Osobowość, emocje, tożsamość Alicja Grochowska Współpraca: Andrzej Falkowski 2 kwietnia 2014,"— Zapis prezentacji:

1 Stadion Narodowy w skojarzeniowej strukturze marki Warszawa. Osobowość, emocje, tożsamość Alicja Grochowska Współpraca: Andrzej Falkowski 2 kwietnia 2014, Debata z cyklu Warszawa 2.0

2 Elementy marki Warszawa Baza do kształtowania wizerunku miasta Marka Elementy Emocje Osobowość Zależności między nimi tworzą wartość marki

3 Mieszkańcy Warszawy W jakim stopniu submarka wypełnia treść Warszawy w umysłach mieszkańców Skojarzeniowa struktura marki Warszawa ( poznanie ) Wiosna 2012 Warszawa-Stadion: Afery, dużo ludzi, Euro 2012, hałas, korki, kultura, Legia, miłość, mosty, nowoczesność, oszustwa, pośpiech Warszawa-Chopin: Centrum, Krakowskie Przedmieście, kultura, Łazienki, lotnisko, miłość, muzeum, Polska Chopin-Stadion: Duma narodowa, koncerty, kultura

4 Emocje do Warszawy (Skala sieci emocjonalnej) Mieszkańcy Warszawy Emocje pozytywne: sympatia, radość, zadowolenie, szczęście, satysfakcja, chęć przebywania, przyjemność Emocje negatywne: irytacja, zdenerwowanie, gniew

5 Osobowość marki SzczerośćEkscytacjaKompetencjaSzorstkośćWyrafinowanie Mocno stąpająca po ziemi Uczciwa Zdrowa Pogodna Śmiała Uduchowiona Pomysłowa Nowoczesna Godna zaufania Inteligentna Odnosząca sukces Lubiąca aktywność na powietrzu Twarda Z wyższej klasy Czarująca

6 Struktura osobowości marki Warszawa 2,6 2,7 2,8 2,9 3 3,1 3,2 3,3 3,4 Szczerość Ekscytacja Kompetencja Wyrafinowanie Szorstkość wszyscy śmiała, modna, ekscytująca, uduchowiona, opanowana w trudnych sytuacjach, młoda, pomysłowa, unikalna, nowoczesna (na czasie), współczesna godna zaufania, ciężko pracująca, daje poczucie bezpieczeństwa, inteligentna, zainteresowana techniką, dobrze współpracuje w grupie, odnosi sukcesy, należy do liderów, zalicza się do pewnych siebie

7 Submarki w tożsamości Warszawy (W jakim stopniu dany obiekt stanowi o tożsamości Warszawy) Mieszkańcy Warszawy Wiosna 2012

8 Cechy osobowości marki Warszawa przejawiają się w jej elementach Poznanie, afekt i osobowość: treść marki w relacjach przyczynowo - skutkowych Centrum Nauki Kopernik Fryderyk Chopin Giełda Papierów Wartościowych Konstytucja 3 Maja Łazienki Pałac Kultury i Nauki Stadion Narodowy Syrena Szczerość Ekscytacja Kompetencja Szorstkość Wyrafinowanie Siła związku z Warszawą

9 Wyrafinowanie Fryderyk Chopin Przez Fryderyka Chopina marka Warszawa może być spostrzegana, jako z wyższej klasy, czarująca, urocza, kobieca (wymiar wyrafinowania)

10 Szczerość Stadion Narodowy Ekscytacja Szorstkość Przez Stadion Narodowy marka Warszawa może być spostrzegana, jako uczciwa, zdrowa, pogodna, rodzinna, przyjacielska, mocno stąpająca po ziemi (wymiar szczerości)

11 Wyrafinowanie z wyższej klasy, czarująca Szczerość mocno stąpająca po ziemi, uczciwa, zdrowa, pogodna Chopin i Stadion Narodowy znajdują się naprzeciwko siebie względem Warszawy, Mogą się uzupełniać

12 Osobowość marki Warszawa a emocje do niej Stadion Narodowy Fryderyk Chopin Te trzy cechy osobowościowe marki Warszawa są silnie naładowane emocjami i uosabiają je Stadion Narodowy i Fryderyk Chopin. Emocje do Warszawy Wyrafinowanie Szczerość Ekscytacja

13 Kultura wysoka jakość

14


Pobierz ppt "Stadion Narodowy w skojarzeniowej strukturze marki Warszawa. Osobowość, emocje, tożsamość Alicja Grochowska Współpraca: Andrzej Falkowski 2 kwietnia 2014,"

Podobne prezentacje


Reklamy Google