Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Prezentacja Rozwiązań Serwisowych Internetowy Serwis Aptek ISAKS.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Prezentacja Rozwiązań Serwisowych Internetowy Serwis Aptek ISAKS."— Zapis prezentacji:

1

2 Prezentacja Rozwiązań Serwisowych Internetowy Serwis Aptek ISAKS

3 Czynności serwisowe wykonywane przez serwisanta można podzielić na:

4 A. Możliwe do wykonania zdalnego poprzez Internet Aktualizacja oprogramowania Aktualizacja Bazy KS-BLOZ Usuwanie awarii związanych z oprogramowaniem

5 B. Wymagające bytności serwisanta w aptece Dojazd Przeglądy okresowe drukarek fiskalnych Czyszczenie sprzętu komputerowego Usuwanie awarii związanych z oprogramowaniem Usuwanie awarii związanych ze sprzętem

6 Czas poświęcony na obsługę serwisową apteki zdalnie i na miejscu jest porównywalny

7 Nie jest potrzebny dojazd serwisanta do apteki

8 Zysk Apteki Zmniejszenie kosztów obsługi serwisowej o dojazdy Zmniejszenie czasu oczekiwania na serwisanta gdyż czynności serwisowe podjęte są prawie natychmiast W przypadku okresowych zmian przepisów serwisant może je wcześniej zainstalować i dzięki temu kierownikowi apteki pozostaje więcej czasu na sprawdzenie danych przed ich zatwierdzeniem

9 Dodatkowy Zysk Apteki Stały dostęp do internetu, poczty elektronicznej Możliwość wykonywania zdalnych kopii bezpieczeństwa Dostęp do danych aptecznych z domu lub podczas urlopu z dowolnego miejsca na świecie Możliwość monitoringu pracy apteki za pomocą kamer podłączonych do komputera i dzięki temu zwiększenie bezpieczeństwa pracy

10 Zysk Serwisu Zmniejszenie kosztów działalności serwisu związanej z dojazdami (zużycie samochodu, rosnące koszty paliwa, kolizje, wypadki) Zwiększenie liczby obsługiwanych klientów

11 Założenia Apteka posiada połączenie z internetem Apteka posiada zabezpieczenie przed atakami z zewnątrz w postaci routera Serwisant podejmuje czynności serwisowe po uprzednim zawiadomieniu apteki i otrzymaniu zgody na połączenie (podanie aktualnego adresu IP) Serwis zdalny za pomocą oprogramowania Radmin i Rserver

12 Założenia Serwisant łączy się z komputerem administratora i dokonuje aktualizacji oprogramowania na pozostałych komputerach, które są udostępnione jako dyski sieciowe

13 Serwis internetowy aptek realizowany jest poprzez: Neostradę Łącze DSL Stałe łącze

14

15 Serwis Kamsoft obsługuje zdalnie kilkanaście aptek zlokalizowanych w: Chorzowie Katowicach Siemianowicach Śląskich Tychach Wiśle Woli

16 Apteki podłączone do internetu pracujące na wersji KS APTEKA Windows bardzo często same dokonują aktualizacji bazy KS- BLOZ, oraz czasem oprogramowania

17 Koszty apteki Instalacja Neostrady 1 Zakup routera Vigor Zakup licencji Radmin HelpDesk 100 (przy zakupie przez partnera 50 licencji) RAZEM 400 Jednorazowe Stałe miesięczne Abonament Neostrada 59

18 Przykładowa sesja aktualizacji Bazy KS-Bloz

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31 Rozmowa telefoniczna prośba o uruchomienie RSERVER uruchomienie RADMIN i uzyskanie połączenia 3 minuty

32 Przekopiowanie spakowanej bazy KS-BLOZ wraz z indeksami 6 minut

33 Rozpakowannie i instalacja bazy KS-BLOZ wraz z indeksami na serwerze 3 minuty

34 Czas poświęcony na obsługę przez internet 12 minut

35 Czas poświęcony na standardową obsługę dojazd w obie strony 40 minut (bez korków) czynności serwisowe 10 minut

36 Przez Internet 12 minut Standardowo 70 minut

37 Serwisant w tym samym czasie może dokonać aktualizacji poprzez Internet 5 aptek

38 W przypadku gdy obsługujemy klienta z wykupionym pakietem serwisowym zyskujemy zwiększenie wydajności pracy serwisanta co przynosi wymierne efekty finansowe

39


Pobierz ppt "Prezentacja Rozwiązań Serwisowych Internetowy Serwis Aptek ISAKS."

Podobne prezentacje


Reklamy Google