Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

S ZTUKA ROZMOWY PRZEZ TELEFON. Pojęcie telemarketingu Szybkie i łatwe nawiązanie kontaktu z klientem Pracownik sprzedaży bezpośredniej Informacja o produktach.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "S ZTUKA ROZMOWY PRZEZ TELEFON. Pojęcie telemarketingu Szybkie i łatwe nawiązanie kontaktu z klientem Pracownik sprzedaży bezpośredniej Informacja o produktach."— Zapis prezentacji:

1 S ZTUKA ROZMOWY PRZEZ TELEFON

2 Pojęcie telemarketingu Szybkie i łatwe nawiązanie kontaktu z klientem Pracownik sprzedaży bezpośredniej Informacja o produktach Zachęcanie do zakupu (agent ubezp) Podtrzymywanie kontaktu z klientem

3 Wady telemarketingu Brak bezpośredniego kontaktu Możliwość zadzwonienia nie w porę Ryzyko, że klient szybciej zrezygnuje z rozmowy Utrudnione kontaktowanie się z właściwą osobą

4 Zalety telemarketingu Oszczędność czasu kosztów Koncentracja na określonym celu

5 Reguły prowadzenia rozmowy telefonicznej Telefonowanie do klienta: 1.Przedstawianie się 2.Podanie celu rozmowy 3.Rekomendacje 4.Pora telefonowania 5.Uprzejmość 6.Rezygnowanie z dzwonienia 7.Ponowne telefonowanie 8.Zakończenie rozmowy 9.Nieużywanie wiadomości tekstowych

6 Reguły prowadzenia rozmowy telefonicznej Odbieranie telefonu od klienta: 1.Odbieranie telefonu 2.Przedstawianie się 3.Telefon nie w porę 4.Szumy komunikacyjne 5.Automatyczna sekretarka

7 Etapy rozmowy telefonicznej 1.Zaplanowanie rozmowy 2.Przygotowanie rozmowy 3.Uzyskanie połączenia i kontakt z właściwą osoba: Powitanie, przedstawienie się Przedstawienie celu rozmowy Motywowanie klienta Propozycja terminu spotkania Zakończenie i pożegnanie.

8 Przykłady =F9G-gCScmRM 4/smieszne-telefoniczne-rozmowy- konsultantow-top-10-audio 4/smieszne-telefoniczne-rozmowy- konsultantow-top-10-audio

9 test


Pobierz ppt "S ZTUKA ROZMOWY PRZEZ TELEFON. Pojęcie telemarketingu Szybkie i łatwe nawiązanie kontaktu z klientem Pracownik sprzedaży bezpośredniej Informacja o produktach."

Podobne prezentacje


Reklamy Google