Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Piotr Tabor Łódź 23.04.2014 r.. Obowiązkowe komponenty skutecznej oferty - pozytywne opinie, galeria zdjęć i video - jak tym zarządzać dla najlepszego.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Piotr Tabor Łódź 23.04.2014 r.. Obowiązkowe komponenty skutecznej oferty - pozytywne opinie, galeria zdjęć i video - jak tym zarządzać dla najlepszego."— Zapis prezentacji:

1 Piotr Tabor Łódź r.

2 Obowiązkowe komponenty skutecznej oferty - pozytywne opinie, galeria zdjęć i video - jak tym zarządzać dla najlepszego efektu? Jak zrobić skuteczny mailing reklamowy obiektu hotelowego do klienta biznesowego i indywidualnego? Jak stworzyć i prowadzić skuteczny Fan Page na Facebooku? Pomysły marketingowe, które sprawdzają się w podnoszeniu frekwencji poza sezonem.

3 Jak stworzyć i napisać ofertę hotelu, która sprzeda Jakie działania mają bezpośredni wpływ na poprawę jakości not klientów pozostawianych na portalach booking.com, hrs.pl, tripadvisor i na Facebooku Jak sprawić, aby Twój hotel znalazł się wysoko w wyszukiwarce Google w 2014 roku? W jaki sposób przeprowadzić audyt swojego hotelu, aby poznać jego mocne i słabe strony

4 Obowiązkowe komponenty skutecznej oferty - pozytywne opinie, galeria zdjęć i video - jak tym zarządzać dla najlepszego efektu?

5 Czytelna Oparta na obrazach (foto/video) Bazująca na emocjach Ukazująca unikalność oferty Mocna identyfikacja Panel rezerwacji – widoczny i czytelny

6

7 / l/

8 Opinie: Własny system rezerwacji Portale GDS (Booking, HRS itp.) Księga Gości

9 Jak zrobić skuteczny mailing reklamowy obiektu hotelowego do klienta biznesowego i indywidualnego?

10 Skuteczny mailing: Personalizacja oferty (segmentacja, grupy docelowe) Język korzyści Określenie celu (sprzedaż, budowanie wizerunku, ukierunkowanie na unikatowość oferty)

11 Przykłady mailingu, które działają (tytuły): 200 zł w prezencie Przepis na święta Świąteczny prezent Szef kuchni …. – z nimi Ci się upiecze … Historyczne opowieści… Kupuj za 50%.... Tylko do jutra…….

12 Jak sprawić, aby Twój hotel znalazł się wysoko w wyszukiwarce Google w 2014 roku?

13 Największe znaczenia ma treść (unikalna ale oparta o słowa kluczowe) Liniki (dobre – realnie powiązane z naszą www)

14 Jak stworzyć i prowadzić skuteczny Fan Page na Facebooku?

15 https://www.facebook.com/ZamekDubiecko ?fref=photo https://www.facebook.com/HotelKocierz?fr ef=nf https://www.facebook.com/pages/Hotel- Kristoff-/ ?fref=ts

16 Pomysły marketingowe, które sprawdzają się w podnoszeniu frekwencji poza sezonem.

17 Wydarzenia - eventy

18 Wydarzenia - eventy

19

20 Wsp

21 Współpraca

22

23

24 W jaki sposób przeprowadzić audyt swojego hotelu, aby poznać jego mocne i słabe strony? Profesjonalnie Cyklicznie Kompleksowo Audytorzy (Firma zewnętrzna, znajomi, audyt własny)

25 Hotel SPA Splendor**** Natalia Franczykowska dziękujemy za zainteresowanie organizacją spotkania w SPA Hotelu Splendor****. W nawiązaniu do Pani zapytania, w załączniku przesyłam ofertę przygotowaną w oparciu o podane przez Panią wytyczne. Do niniejszej wiadomości dołączam także prezentację hotelu pozwalającą na zapoznanie się z wyglądem obiektu i jego otoczenia. Jeśli istnieje taka możliwość, to zapraszam na spotkanie przy kawie, bezpośrednio w hotelu, gdzie będę mogła przybliżyć Państwu ofertę na żywo.

26 Hotel Dębowy *** Urszula Cackowska bardzo dziękuję za zainteresowanie ofertą konferencyjną naszego Hotelu. W załączniku przesyłam Pani ofertę przygotowaną specjalnie dla Państwa.. Uprzejmie proszę o zapoznanie się z załączona ofertą. Serdecznie pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt.

27 Hotel Aspel *** Agnieszka Węgrzyn Aby przygotować odpowiednią ofertę, chciałabym podpytać o parę spraw: 1. Co Pani rozumie przez kolację integracyjną? Czy ma być to forma bardziej uroczysta czy raczej swobodna? Czy mamy doliczyć do tego alkohol(jaki)?

28 Jedna Spójna stylistycznie i graficznie Personalizowana Czytelna Skuteczna

29 Marketing niekonwencjonalny

30 Piotr Tabor Tel hoteleplus.pl


Pobierz ppt "Piotr Tabor Łódź 23.04.2014 r.. Obowiązkowe komponenty skutecznej oferty - pozytywne opinie, galeria zdjęć i video - jak tym zarządzać dla najlepszego."

Podobne prezentacje


Reklamy Google