Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

MUZ-ART-TECH interdyscyplinarne programy nauczania dla III etapu kształcenia z wykorzystaniem narzędzi informatycznych Raport cząstkowy 01 z badania ewaluacyjnego.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "MUZ-ART-TECH interdyscyplinarne programy nauczania dla III etapu kształcenia z wykorzystaniem narzędzi informatycznych Raport cząstkowy 01 z badania ewaluacyjnego."— Zapis prezentacji:

1 MUZ-ART-TECH interdyscyplinarne programy nauczania dla III etapu kształcenia z wykorzystaniem narzędzi informatycznych Raport cząstkowy 01 z badania ewaluacyjnego projektu Instytut Rynku Elektronicznego Sp. z o.o. Warszawa

2 Ankiety N1 - ogólnie Grupa badawcza 1: w ankietyzacji wzięło udział 31 z 36 pracowników Uczestników Instytucjonalnych (nauczycieli).

3 Ankiety N1 - ogólnie

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27 Ankiety U1 - ogólnie Grupa badawcza 2: W ankietyzacji wzięło udział 133 ze 134 Uczestników Indywidualnych (uczniów).

28 Ankiety U1 - ogólnie

29

30

31

32

33 Zauważone słabe strony wdrażanego programu

34 Ankiety U1 - ogólnie Zauważone słabe strony wdrażanego programu cd.

35 Ankiety U1 - ogólnie Zauważone słabe strony wdrażanego programu cd.

36 Różnice w odpowiedziach: nauczyciele - uczniowie TezaOdp NOdp U Podoba mi się koncepcja projektu100% tak13% nie Jestem pozytywnie zmotywowana/y projektem100% tak85% tak TIK pomagają w nauczaniu/nauce100% tak77% tak Doświadczenie nabyte w czasie projektu wykorzystam poza szkołą 88% Tak (23% zdecyd.T) 70% Tak (29%- zdecyd.T) Doświadczenie nabyte w czasie projektu wykorzystam w szkole 94% Tak (42% zdecyd.T) 70% Tak (29%-zdecyd.T) Materiał w programie jest przeładowany29% tak49% tak Wdrażany program zmusza mnie do wydajniejszej pracy (uczniów/z uczniami) na lekcjach 10% nie35% nie Program poprawia współpracę interpersonalną3% nie22% nie Interpersonalność programu pomaga w nauczaniu/motywuje do nauki 87% tak61% tak Wniosek: Program jest pod każdym względem lepiej oceniany przez nauczycieli niż przez uczniów.

37 Wyniki ankiet podzielono według klucza Szkoły Publiczne – Szkoły Społeczne

38 Różnice w odbiorze projektu w szkołach publicznych i społecznych przez nauczycieli: 1.Nauczyciele szkół publicznych w większym stopniu : - podkreślają, że program zmusza do wydajniejszej pracy z uczniami na lekcjach 2.Nauczyciele szkół społecznych w większym stopniu : - potwierdzają zrozumiałość i kompletność opracowanych materiałów - podkreślają przeładowanie programu Ogólnie jednak oceny są bardzo zbliżone

39 Różnice w odbiorze projektu w szkołach publicznych i społecznych przez uczniów: Praktycznie rozkład odpowiedzi ma taką samą charakterystykę !

40 Robert Uklański Instytut Rynku Elektronicznego Sp. z o.o


Pobierz ppt "MUZ-ART-TECH interdyscyplinarne programy nauczania dla III etapu kształcenia z wykorzystaniem narzędzi informatycznych Raport cząstkowy 01 z badania ewaluacyjnego."

Podobne prezentacje


Reklamy Google