Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Promocja szkoły - budowanie wizerunku placówki oświatowej Piotr Broniatowski Pułtusk, 21 marca 2014.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Promocja szkoły - budowanie wizerunku placówki oświatowej Piotr Broniatowski Pułtusk, 21 marca 2014."— Zapis prezentacji:

1 Promocja szkoły - budowanie wizerunku placówki oświatowej Piotr Broniatowski Pułtusk, 21 marca 2014

2 Program szkolenia: Wstęp – po co szkole promocja? Wizerunek i jego funkcje Narzędzia marketing - mix (w ujęciu jednostki edukacyjnej) Budowa pozytywnego wizerunku Analiza sytuacji obecnej Planowanie działań Realizacja Kontrola wyników Podsumowanie

3 Wstęp – po co szkole promocja? W myśl rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 23 kwietnia 2004 roku (Dz. U. Nr 89, poz. 845): Działania promocyjne szkoły to obowiązkowy standard jakości pracy placówek oświatowych.

4 Czym różni się promocja i PR szkoły od działań firmowych na rynku komercyjnym?

5 Tożsamość szkołyWizerunek szkoły (image) Materiał nr 1

6 Materiał nr 2

7 Budowa wizerunku – analiza sytuacji obecnej SWOT – co to jest? ( Materiał nr 3 )

8 Zespół Szkół im. Bolesława Prusa w Pułtusku

9 Planowanie działań Komunikacja z otoczeniem 1.Osobowe kanały komunikacji: 1.Nieosobowe kanały komunikacji:

10 Planowanie działań Odbiorcy wewnętrzni: Odbiorcy zewnętrzni:

11 Realizacja Najważniejszy pierwszy krok… (Anna Jantar) Pracownicy szkoły to pierwszy kontakt – świadoma rola w budowie wizerunku placówki. Każda osoba na terenie szkoły powinna czuć się mile widziana.

12 Realizacja Najczęstsze błędy w zakresie tworzenia wizerunku:

13 Realizacja Najlepszy marketing to … marketing szeptany! Inne formy reklamy: social media, strona internetowa, foldery i ulotki reklamowe, artykuły, reportaże w mediach lokalnych.

14 Realizacja NADAWCAODBIORCA Kodowanie Dekodowanie Komunikat Media Reakcja (odpowiedź) Informacja zwrotna Szum

15 Kontrola wyników Po zakończeniu działań sprawdzamy zgodność osiągnięć z zaplanowanymi celami, a także wykorzystanie środków (ewaluacja).

16 Podsumowanie Pytania? Dziękuję za uwagę! Kontakt:


Pobierz ppt "Promocja szkoły - budowanie wizerunku placówki oświatowej Piotr Broniatowski Pułtusk, 21 marca 2014."

Podobne prezentacje


Reklamy Google