Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Czytaj dalej… Kobiety w historii. Zadanie Proces Źródła Podsumowanie Wprowadzenie Ewaluacja Kontakt z opiekunem Strona startowa Witajcie Drodzy Uczniowie!

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Czytaj dalej… Kobiety w historii. Zadanie Proces Źródła Podsumowanie Wprowadzenie Ewaluacja Kontakt z opiekunem Strona startowa Witajcie Drodzy Uczniowie!"— Zapis prezentacji:

1 Czytaj dalej… Kobiety w historii

2 Zadanie Proces Źródła Podsumowanie Wprowadzenie Ewaluacja Kontakt z opiekunem Strona startowa Witajcie Drodzy Uczniowie! Pewnie uczycie się już trochę historii, czyli tego co wydarzyło się kiedyś, bardzo dawno temu i wcale nie tak dawno temu. Znacie już trochę osób z historii Polski. Tym razem jednak skupimy się bardziej na kobietach w historii świata i Polski. Kobiety w historii Webquest dla uczniów klasy VI

3 Zadanie Proces Źródła Podsumowanie Wprowadzenie Ewaluacja Kontakt z opiekunem Strona startowa Co macie zrobić? 1. Podzielcie się na trzyosobowe zespoły. 2. Wykonajcie zadanie w zespołach. Zadanie dla każdego zespołu jest akie samo. 3. Zaprezentujcie swoje prace pozostałym członkom klasy. Kobiety w historii Webquest dla uczniów klasy VI

4 Zadanie Proces Źródła Podsumowanie Wprowadzenie Ewaluacja Kontakt z opiekunem Strona startowa Co macie zrobić? To praca wymaga zaangażowania wszystkich członków grupy i umiejętności wykorzystywania technologii informatycznych – efektem Waszej pracy będzie prezentacja multimedialna Do wykonania będą potrzebne: informacje o kobietach, które odegrały ważną rolę w historii świata, Internet, program Power Point. Efekty Waszej pracy musza być zapisane w postaci elektronicznego przekazu na płycie CD/ DVD. Pamiętajcie o bibliografii, czyli odnośnikach do stron internetowych, z których korzystaliście. Kobiety w historii Webquest dla uczniów klasy VI

5 Zadanie Proces Źródła Podsumowanie Wprowadzenie Ewaluacja Kontakt z opiekunem Strona startowa Pracując w zespołach: 1.Odszukajcie informacje o wskazanej dla każdej grupy kobiecej postaci historycznej. 2.Zapoznajcie się z tymi informacjami. 3.Zaprezentujcie pozyskane przez Was informacje. 4.Macie 2 tygodnie na wykonanie prezentacji. 5.Ocena Waszej pracy zleży od spełnienia warunków zawartych w karcie ewaluacyjnej. Jak macie to zrobić? Zadanie Proces Źródła Podsumowanie Wprowadzenie Ewaluacja Kontakt z opiekunem Strona startowa Kobiety w historii Webquest dla uczniów klasy VI

6 Zadanie Proces Źródła Podsumowanie Wprowadzenie Ewaluacja Kontakt z opiekunem Strona startowa Role kobiet Odszukajcie co najmniej po jednej kobiecie, która pełniła w historii świata jedną z trzech wybranych z poniższych ról. -- królowe, władczynie, -- dowodzące armią, -- naukowcy, odkrywczynie, -- matki, wychowanki, niańki, opiekunki, -- gospodynie, -- babcie. Zadanie Proces Źródła Podsumowanie Wprowadzenie Ewaluacja Kontakt z opiekunem Strona startowa Kobiety w historii Webquest dla uczniów klasy VI

7 Zadanie Proces Źródła Podsumowanie Wprowadzenie Ewaluacja Kontakt z opiekunem Strona startowa Skąd wziąć informacje? Informacje b009456b8edff1047#msg poowa.html Zadanie Proces Źródła Podsumowanie Wprowadzenie Ewaluacja Kontakt z opiekunem Strona startowa Kobiety w historii Webquest dla uczniów klasy VI

8 Zadanie Proces Źródła Podsumowanie Wprowadzenie Ewaluacja Kontakt z opiekunem Strona startowa Co z tego wyszło? Teraz pewnie już wiecie, że kobiety odegrały równie ważą rolę w historii co mężczyźni. Nawet jeśli nie mówi się o nich tak dużo i nawet jeśli ich rola nie dotyczyła walki na polu bitwy czy też dowodzenia armią. Być może chcielibyście wiedzieć więcej o tym jaką jeszcze kobiety odegrały rolę w historii? A to może już być tematem następnego zadania. Zadanie Proces Źródła Podsumowanie Wprowadzenie Ewaluacja Kontakt z opiekunem Strona startowa Kobiety w historii Webquest dla uczniów klasy VI

9 Zadanie Proces Źródła Podsumowanie Wprowadzenie Ewaluacja Kontakt z opiekunem Strona startowa Jaką dostaniesz ocenę? Karta ewaluacyjna Kliknij tu… Zadanie Proces Źródła Podsumowanie Wprowadzenie Ewaluacja Kontakt z opiekunem Strona startowa Kobiety w historii Webquest dla uczniów klasy VI

10 Zadanie Proces Źródła Podsumowanie Wprowadzenie Ewaluacja Kontakt z opiekunem Trzy stany skupienia wody? Zadanie – co macie zrobić? Strona startowa Punkty Czytelność i kompletność przekazu Pełna informacja wyczerpująca w każdym. Czytelne informacje, wystarczające, lecz podane sucho i bez zaangażowania. Podstawowe informacje podane mało czytelnie. Informacje nieścisłe, niekompletne, niewystarczające Grafika Grafika świetnie dobrana do informacji. Podkreśla temat. Bardzo dobra jakość użytych zdjęć, klipartów, ikon. Dobrze dobrana grafika o wysokiej jakości. Grafika słabej jakości. Nadmiar rysunków i zdjęć zamazuje przekaz informacji zamiast go podkreślać. Brak grafiki lub bardzo niewiele. Słaba jakość obrazów Linki Wszystkie informacje poparte odwołaniem do źródła. Wszystkie odwołania działają, a strony wywołane są wiarygodne i aktualne. Większość odnośników działa, a strony, do których prowadzą są aktualne i wiarygodne.. Część odnośników nie działa lub część stron źródłowych jest nieaktualna i mało wiarygodna. Brak odnośników do większości stron źródłowych. Te, które są - nie zawsze działają Prawa autorskie Nie naruszono praw autorskich. Autor każdej informacji został czytelnie podany. Nie naruszono praw autorskich. Autor prawie każdej informacji został czytelnie podany. Nie naruszono praw autorskich. Autor większości informacji został czytelnie podany. Nie podano autorstwa zamieszczonych informacji. Korzystano z zastrzeżonych źródeł, gdzie wymagana jest zgoda na użycie podawanych informacji Atrakcyjność prezentacji Prezentacja projektu bardzo ciekawa, pomysłowa bez jakichkolwiek błędów technicznych (tło, dźwięk, kompozycja, formatowanie). Prezentacja projektu ciekawa, bez większych błędów technicznych (tło, dźwięk, kompozycja, formatowanie). Prezentacja projektu poprawna. Częste błędy techniczne (tło, dźwięk, kompozycja, formatowanie). Prezentacja projektu nieciekawa, z wieloma błędami technicznymi (tło, dźwięk, kompozycja, formatowanie) Sprawdź ocenę!

11 Zadanie Proces Źródła Podsumowanie Wprowadzenie Ewaluacja Kontakt z opiekunem Strona startowa Skala ocen do 4 pkt. - dopuszczający od 5 do 8 pkt. - dostateczny od 9 do 12 pkt. - dobry od 13 do 16 pkt. - bardzo dobry od 17 do 20pkt. - celujący Jaką dostaniesz ocenę? Zadanie Proces Źródła Podsumowanie Wprowadzenie Ewaluacja Kontakt z opiekunem Strona startowa Kobiety w historii Jaką ocenę dostaniecie?

12 Zadanie Proces Źródła Podsumowanie Wprowadzenie Ewaluacja Kontakt z opiekunem Strona startowa W razie pytań i wątpliwości zawsze możesz skontaktować się ze mną pisząc na adres: Kontakt z opiekunem Zadanie Proces Źródła Podsumowanie Wprowadzenie Ewaluacja Kontakt z opiekunem Strona startowa Kobiety w historii Kontakt z opiekunem


Pobierz ppt "Czytaj dalej… Kobiety w historii. Zadanie Proces Źródła Podsumowanie Wprowadzenie Ewaluacja Kontakt z opiekunem Strona startowa Witajcie Drodzy Uczniowie!"

Podobne prezentacje


Reklamy Google