Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

© 2010 Snow PR – Events & Communications. Agenda Highlights Data i Miejsce Wizualizacja Sport Dodatkowe atrakcje Komunikacja i PR Partnerzy Oferta Organizatorzy.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "© 2010 Snow PR – Events & Communications. Agenda Highlights Data i Miejsce Wizualizacja Sport Dodatkowe atrakcje Komunikacja i PR Partnerzy Oferta Organizatorzy."— Zapis prezentacji:

1 © 2010 Snow PR – Events & Communications

2 Agenda Highlights Data i Miejsce Wizualizacja Sport Dodatkowe atrakcje Komunikacja i PR Partnerzy Oferta Organizatorzy Kontakt

3 Highlights Największa impreza snowboardowa w Polsce Pierwszy prawdziwe międzynarodowy event Big Air Impreza w światowym cyklu Ticket To Ride (TTR) Absolutna czołówka krajowych zawodników Snowboardowe gwiazdy z teamu Quiksilver Znakomici zagraniczni riderzy Najlepszy stok w Zakopanem Pierwszy weekend ferii warszawskich Największa skocznia w Polsce Pula nagród w wysokości USD Nocne finały Koncert Roxy Rail Jam dla dziewczyn

4 Data i Miejsce 12 Luty 2011 (sobota) Pierwszy dzień ferii mazowieckich Zakopane - stok Harenda

5 Wizualizacja

6

7

8 Sport - Konkurencje Quiksilver Big Air - akrobacje na dużej skoczni Roxy Rails - widowiskowe przejazdy po poręczach

9 Sport - TTR Ticket To Ride - to największy cykl imprez snowboardowych na świecie. Quiksilver Snow Session to pierwszy w historii event w Polsce, który został włączony do TTR. Dzięki temu zawodnicy startujący w zawodach zbierają punkty w walce o tytuł najlepszego snowboardzisty na świecie. Quiksilver Snow Session zyskał od razu status eventu 2 gwiazdkowego (w skali o 1 do 6 gwiazdek), co czyni event atrakcyjnym dla wielu światowych zawodników walczących o punkty w klasyfikacji generalnej TTR. Kilka faktów o TTR Założycielem TTR jest Terje Haakonsen, legenda snowboardingu Cykl wystartował w roku 2002 Liczba zawodników sklasyfikowanych w TTR Ilość eventów w sezonie 2010/ (USA,Europa, Chiny, Nowa Zelandia) Strona internetowa -

10 Sport - Zawodnicy Liczba uczestników eventu BIG AIR to 32 osoby - w tym 24 zaproszonych zawodników (lista poniżej) oraz 8 zawodników z dzikimi kartami z porannych kwalifikacji (dopuszczamy max 24 osoby do kwalifikacji - wg kolejności zgłoszeń). Rekomendowana lista krajowych zawodników do zaproszenia na event - 10 osób: Michal Ligocki Wojtek Pajak Wojtek Pawlusiak Jakub Honcz Marek Sasiadek Tomek Wolak Andrzej Jekot Nikodem Franczak Maciej Migacz Michal Alster Quiksilver TEAM Europe - 4 osoby. Zaproszeni goście z zagranicy - 10 osób.

11 Sport - Program eventu Piatek Oficjalny trening Big Air & Rails - TBC Sobota – Oficjalny trening Big Air (Dzikie Karty & Rails) Kwalifikacje - Dzikie karty Big Air - 24 zawodników Roxy Rail Jam - Warm Up Session Oficjalny trening Big Air (Zaproszeni zawodnicy) – Eliminacje Big Air - 32 zawodników Roxy Rail Jam - Finały – Półfinały Big Air 16 zawodników Przerwa techniczna Warm up round Finały - 8 zawodników Pokazy Freeski (kilku zaproszonych riderów) Dekoracja zwycięzców Koncert

12 Sport - Format zawodów Eliminacje miejsceKwalifikacje miejsce 3 miejsce 4 miejsce Półfinał skoki / suma 3 Finał - 8Dzikie karty skoki / lepszy3 skoki / suma 22 skoki / lepszy Awans do zawodów Zaproszeni zawodnicy Dzikie karty Zwycięzcy

13 Sport - Nocne finaly Kulminacyjnym punktem części sportowej będą nocne finały Big Air. Specjalnie podświetlona skocznia, dynamiczna muzyka oraz wyjątkowe umiejętności finalistów gwarantują prawdziwy show.

14 Sport - roxy rail jam ROXY RAIL JAM to wydarzenie towarzyszące zawodom Big Air. Ten przeznaczony tylko dla dziewczyn event zostanie rozegrany na specjalnie przygotowanym torze railowym ROXY. Najlepsze krajowe i zagraniczne snowboardzistki będą rywalizowały na kilku przeszkodach ustawionych tuż obok głównej skoczni Big Air. ROXY RAIL JAM rozgrywany jest na zasadzie godzinnego JAM SESSION, w czasie którego zawodniczki mogą wykonać dowolną liczbę przejazdów. Sędziowie wyłonią pierwszą 4 zawodniczek.

15 Dodatkowe atrakcje Dodatkowe atrakcje towarzyszące eventowi: Koncert - Live Music Pokaz mody - QUIK & ROXY VJ - projekcje filmów na zwenątrz Filmy snowboardowe wewnątrz na TV Konkursy dla publiczności zgromadzonej na stoku Harenda Konkursy dla intrenautów na stronie eventu oraz na Facebooku Weekednowy wyjazd na zawody do Zakopanego z Zero Gravity

16 Komunikacja - Grupy docelowe Zawodnicy: średni wiek: lat liderzy opinii w swoich środowiskach cała Polska oraz kraje europejskie otwarci na nowości technologiczne, aktywni, podróżujący podążający za modą Publiczność: general public Harenda – najlepszy stok w Zakopanem przyciąga wielu narciarzy i snowboardzistów turyści, obozy sportowe, białe szkoły średni wiek: od 6 do 65 r.ż otwarci na nowości, entuzjaści sportów zimowych Media: dziennikarze akredytowani na event media regionalne i ogólnopolskie media zagraniczne

17 Komunikacja - Patronaty Patroni Medialni Core Media web - 360mag.pl, freestyle.pl print - MDS Snowboard, HIRO radio - Planeta FM VIVA MainStream Media web - onet.pl print - LOGO, Gazeta Krakowska, Tygodnik Podhalański, radio - Radio ZET TV - TBC

18 Komunikacja - Dzialania reklamowe Reklama w magazynach patronackich Reklama w mediach internetowych Reklama na Facebooku Reklama w 13 sklepach firmowych Quiksilver Konkurs radiowy wspierający komunikację zawodów - antena Planety FM Współpraca z Biurem Promocji Zakopanego Plakaty – 1000 szt. Szczegółowy plan promocji – październik 2010

19 Komunikacja - Dzialania PR Działania komunikacyjne prowadzi agencja SNOW PR Informacje dla mediów w języku polskim i angielskim Okres trwania kampanii PR: listopad 2010 – luty 2011 Komunikacja skierowana do mediów: środowiskowych - tematyka snowboardowa sportowych i ogólnoinformacyjnych regionalnych lifestyleowych młodzieżowych Współpraca z najważniejszymi zagranicznymi portalami i magazynami snowboardowymi: method mag, pleasure, onboard, huck, playboard, whiteout, boardlife, freeride, free magazine...

20 Komunikacja - E-PR i Social Media Social media - Współpraca z portalem Aktywność na forach snowboardowych Krótkie filmiki wirusowe -

21 Partnerzy Biuro Promocji Zakopanego Urząd Miasta Zakopanego

22 Oferta - Dlaczego warto? Quiksilver Snow Session to pierwszy w Polsce event TTR o randze dwóch gwiazdek. Przewidywana konstrukcja skoczni stawia wydarzenie w pierwszym rzędzie imprez organizowanych w tej części Europy. Doskonała atmosfera stolicy Tatr oraz wysoka pula nagród zapewne skusi wielu zagranicznych zawodników, aby przybyć i przy okazji powalczyć o prestiżowe i cenne punkty TTR. O tym evencie będzie się mówiło dłużej, niż śnieg leży w górach. Pozycjonowanie marki w świecie sportów akcji nadaje marce nowy lifestylowy wizerunek. Wiarygoność naszej imprezy budują stojące za nią marki: Quiksilver i Roxy - globalni liderzy na rynku Action Sports.

23 Oferta - Pakiety sponsorskie Pakiety sponsorskie - QUIKSILVER SNOW SESSION 2011Sponsor co-tytularnySponsor GłównyPartner prawo do używania tytułu:Sponsor TytularnySponsor GłównyPartner nazwa sponsora w nazwie i logotypie zawodówv bannery w strefie dla publiczności (na siatkach grodzących) - rozmiar max 3m x1m642 bannery na skoczni - rozmiar max 2m x 1m2 banner lub inny nośnik reklamy w biurze zawodów21 flagi na starcie i wzdłuż najazdu na skocznię42 flagi przy skoczni2 flagi w okolicach mety642 brama pneumatyczna1 balon reklamowy w strefie dla publiczności21 namiot / stoisko promocyjne sponsora w strefie dla publicznościvv logotyp na przeszkodach w snowparkuv logotyp na ściance podczas rozdania nagródvv logotyp na czekach dla zwycięzcówvv logotyp na koszulkach startowychvv nagrody dla zwycięzcówvvv udział przedstawiciela sponsora w ceremonii dekoracji zwycięzcówv logotyp na plakatach sztukvvv logotyp na ulotkach sztukvvv logotyp na identyfikatorach sztukvv logotyp na zaproszeniach i podziękowaniach sztukvv logotyp na bannerach w Zakopanem - 2 sztuki - rozmiar 6m x 1mvv możliwość działań marketingowych w czasie imprezyvvv sampling materiałów reklamowych do materiałów prasowych sztukvvv sampling materiałów reklamowych do pakietów startowych - 60 sztukvvv dodatkowe konkursy dla publiczności z nagrodami sponsoravv wielokrotne wymienienie nazwy sponsora podczas imprezy - spikervvv logotyp na stronie internetowej zawodów w zakładce sponsorzyvv logotyp na stronie internetowej zawodów w zakładce partnerzyv logotyp sponsora w materiałach prasowychv nazwa sponsora w materiałach prasowychvv informacja prasowa o podpisaniu umowyvvv product placement w materiale video z imprezyvvv logotyp na planszy sponsorskiej w materiale video z imprezyvvv przekazanie zdjęć z imprezy - zrobionych pod sponsora20105 Wartość świadczeń w pakiecie: PLN netto PLN netto5.000 PLN netto

24 Oferta - przykladowe Opcje brandingu Litery układane w logo sponsora Flagi Banner na skoczni Lekkie mobilne płotki Namiot sponsoraLekkie mobilne kostki Auto pod skocznią Balon i Brama - dmuchane Inne formy do uzgodnienia

25 Organizatorzy Koncept Snow PR – Events & Communications powstał 8 lat temu z pasji do gór i miłości do sportów śnieżnych. Od tego czasu nieustannie rozwijamy nasze działania na wszelkich płaszczyznach związanych z aktywnym stylem życia. Poszukujemy nowych dróg komunikacji, kreujemy niecodzienne wydarzenia sportowe, odkrywamy niepoznane dotąd obszary w branży i skutecznie je eksplorujemy. Innowacyjne pomysły oraz wieloletnie doświadczenie pozwalają nam wybiegać w przyszłość i zawsze być o krok dalej niż nasi naśladowcy. 360mag.pl to inicjatywa podjęta przez środowisko dla środowiska. Redakcja portalu 360mag.pl to zawodnicy, fotografowie, lmowcy od wielu lat tworzący polska scenę snowboardingu i skateboardingu. Taki właśnie skład gwarantował wiarygodne źródło informacji, tym samym stał się najbardziej opiniotwórczym medium poruszającym temat deskorolki i snowboardu w Polsce. Mimo krórkiego istnienia na rynku, takie rmy jak RedBull, Quiksilver, Nike, Electronic Arts, Braun, Burton, DC czy Disney XD wybierały nas na swoich partnerów w snowboardowych i deskorolkowych projektach. Dlaczego to robimy ? Chcemy dać skateboardingowi i snowboardingowi to, co one dały nam.

26 Organizatorzy Wiodoąca marka sportów akcji w Europie. Lider na rynku polskim. Marka założona w 1969 roku w Australii kojarzona z Surfingiem, Snowboardem oraz Skateboardingiem. Ikonami marki są m.i: Tony Howk, Kelly Slater i Travis Rise. Roxy - młodsza siostra marki Quiksilver. Absolutny lider w świecie sportów akcji. Marka kojarzona jest z Surfingiem i Snowboardem oraz Muzyką. Ambasadorem marki ROXY jest mistrzyni Olimpijska z Vancouver Thora Bright

27 Kontakt Organizatorzy Andrzej Lesiewski - tel Rafał Wielgus - tel Quiksilver Polska SNOW PR Events & Communications ul. Pod Kopcem Warszawa NIP: Biuro: ul. Bracka 22/15a Warszawa


Pobierz ppt "© 2010 Snow PR – Events & Communications. Agenda Highlights Data i Miejsce Wizualizacja Sport Dodatkowe atrakcje Komunikacja i PR Partnerzy Oferta Organizatorzy."

Podobne prezentacje


Reklamy Google