Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Szkolenia z autoprezentacji i savoir vivreu w UCZELNI WARSZAWSKIEJ im. MARII SKŁODOWSKIEJ – CURIE.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Szkolenia z autoprezentacji i savoir vivreu w UCZELNI WARSZAWSKIEJ im. MARII SKŁODOWSKIEJ – CURIE."— Zapis prezentacji:

1 Szkolenia z autoprezentacji i savoir vivreu w UCZELNI WARSZAWSKIEJ im. MARII SKŁODOWSKIEJ – CURIE.

2 Wstęp Prezentowana poniżej oferta szkoleń stanowi propozycję działań edukacyjnych dla studentów Uczelni Warszawskiej im. Marii Skłodowskiej-Curie w aspekcie szeroko rozumianej komunikacji interpersonalnej. Prezentowana poniżej oferta szkoleń stanowi propozycję działań edukacyjnych dla studentów Uczelni Warszawskiej im. Marii Skłodowskiej-Curie w aspekcie szeroko rozumianej komunikacji interpersonalnej. Zachęcamy do dyskusji na temat ostatecznego kształtu proponowanego programu rozwojowego. Zachęcamy do dyskusji na temat ostatecznego kształtu proponowanego programu rozwojowego.

3 Ogólne cele i założenia Wpłynąć i ukształtować postawę studentów jako przyszłych menedżerów i pracowników firm, czyli osób odpowiedzialnych za budowanie długofalowych relacji interpersonalnych ze swoimi przełożonymi i podwładnymi. Wpłynąć i ukształtować postawę studentów jako przyszłych menedżerów i pracowników firm, czyli osób odpowiedzialnych za budowanie długofalowych relacji interpersonalnych ze swoimi przełożonymi i podwładnymi. Wytrenować konkretne umiejętności z zakresu autoprezentacji, komunikacji interpersonalnej i etykiety menedżera. Wytrenować konkretne umiejętności z zakresu autoprezentacji, komunikacji interpersonalnej i etykiety menedżera. Uświadomić rangę wiedzy i praktykowania tych umiejętności na co dzień w relacjach zawodowych. Uświadomić rangę wiedzy i praktykowania tych umiejętności na co dzień w relacjach zawodowych.

4 Programy szkoleń: Autoprezentacja i wystąpienie publiczne Autoprezentacja i wystąpienie publiczne Mowa ciała w pracy. Jak zrozumieć szefa i współpracowników po ich gestach Mowa ciała w pracy. Jak zrozumieć szefa i współpracowników po ich gestach Etykieta i savoir-vivre, na co dzień i w biznesie Etykieta i savoir-vivre, na co dzień i w biznesie Jak zdobyć i utrzymać pracę? Jak zdobyć i utrzymać pracę?

5 Autoprezentacja i wystąpienia publiczne Cel szkolenia: Przygotowanie do wystąpień publicznych Przygotowanie do wystąpień publicznych Umiejętność autoprezentacji Umiejętność autoprezentacji Poznanie podstawowych taktyk autoprezentacyjnych Poznanie podstawowych taktyk autoprezentacyjnych Nauka zasad kreowania własnego wizerunku Nauka zasad kreowania własnego wizerunku

6 Autoprezentacja i wystąpienia publiczne Tematyka: Zasady prezentacji i autoprezentacji Zasady prezentacji i autoprezentacji Sztuka komunikacji podczas wystąpień publicznych Sztuka komunikacji podczas wystąpień publicznych Organizacja i przebieg wystąpienia Organizacja i przebieg wystąpienia Budowanie wiarygodnego wizerunku osobistego Budowanie wiarygodnego wizerunku osobistego Rozwiązywanie problemów występujących podczas wystąpień publicznych Rozwiązywanie problemów występujących podczas wystąpień publicznych

7 Autoprezentacja i wystąpienia publiczne Ćwiczenia z kamerą: Autoprezentacja - pierwsze wrażenie Autoprezentacja - pierwsze wrażenie Umiejętność zaprezentowania siebie i firmy przed dużym audytorium Umiejętność zaprezentowania siebie i firmy przed dużym audytorium Udział w konferencjach, zebraniach, zabieranie głosu w dyskusjach publicznych Udział w konferencjach, zebraniach, zabieranie głosu w dyskusjach publicznych

8 Mowa ciała w pracy. Jak zrozumieć szefa i współpracowników po ich gestach Cel szkolenia: Nauka odczytywania mowy ciała i gestów. Nauka odczytywania mowy ciała i gestów. Rozumienie języka ciała jako aspektu komunikacji między ludźmi w stosunkach pracy, który wpływa na osiąganie lepszych wyników. Rozumienie języka ciała jako aspektu komunikacji między ludźmi w stosunkach pracy, który wpływa na osiąganie lepszych wyników. Odkodowywanie w sposób metodyczny emocji towarzyszących podczas kontaktów interpersonalnych. Odkodowywanie w sposób metodyczny emocji towarzyszących podczas kontaktów interpersonalnych. Poznanie zasad komunikacji niewerbalnej i nauka stosowania ich w praktyce. Poznanie zasad komunikacji niewerbalnej i nauka stosowania ich w praktyce.

9 Mowa ciała w pracy. Jak zrozumieć szefa i współpracowników po ich gestach Tematyka: Pierwsze wrażenie – o niewerbalnej sztuce autoprezentacji Pierwsze wrażenie – o niewerbalnej sztuce autoprezentacji Zasady czytania z twarzy Zasady czytania z twarzy Zasady czytania z ciała Zasady czytania z ciała Zastosowanie taktyk manipulacji wrażeniem, czyli autoprezentacji niewerbalnej w praktyce (w pracy, podczas rozmów kwalifikacyjnych, wystąpień publicznych, tzw. ekspozycji). Zastosowanie taktyk manipulacji wrażeniem, czyli autoprezentacji niewerbalnej w praktyce (w pracy, podczas rozmów kwalifikacyjnych, wystąpień publicznych, tzw. ekspozycji). Odczytywanie znaków mowy ciała i omawianie ich znaczenia na przykładach. Odczytywanie znaków mowy ciała i omawianie ich znaczenia na przykładach.

10 Mowa ciała w pracy. Jak zrozumieć szefa i współpracowników po ich gestach Ćwiczenia przed kamerą: Autoprezentacja niewerbalna - pierwszy kontakt, pierwsze wrażenie (jak cię widzą, tak cię piszą…) Autoprezentacja niewerbalna - pierwszy kontakt, pierwsze wrażenie (jak cię widzą, tak cię piszą…) Ćwiczenia z mowy ciała przed kamerą. Ćwiczenia z mowy ciała przed kamerą.

11 Etykieta i savoir-vivre, na co dzień i w biznesie Opis szkolenia: Etykieta, savoir-vivre, protokół dyplomatyczny stanowią dziś podstawę Etykieta, savoir-vivre, protokół dyplomatyczny stanowią dziś podstawę zachowań w kontaktach interpersonalnych zarówno w życiu publicznym jak i prywatnym. Wyznaczają kanony dobrych obyczajów, a ich znajomość okazuje się być często niezbędna w relacjach biznesowych. Gwarantuje również powodzenie w kontaktach międzynarodowych na całym świecie oraz ułatwia negocjacje i nawiązywanie współpracy. zachowań w kontaktach interpersonalnych zarówno w życiu publicznym jak i prywatnym. Wyznaczają kanony dobrych obyczajów, a ich znajomość okazuje się być często niezbędna w relacjach biznesowych. Gwarantuje również powodzenie w kontaktach międzynarodowych na całym świecie oraz ułatwia negocjacje i nawiązywanie współpracy.

12 Etykieta i savoir-vivre, na co dzień i w biznesie Cel szkolenia: Poznanie podstawowych zasad etykiety i kodeksu dobrego wychowania i umiejętność stosowania ich w życiu prywatnym i zawodowym. Poznanie podstawowych zasad etykiety i kodeksu dobrego wychowania i umiejętność stosowania ich w życiu prywatnym i zawodowym. Umiejętność zachowania się w każdej sytuacji. Umiejętność zachowania się w każdej sytuacji. Sztuka autoprezentacji - wygląd, strój, makijaż. Sztuka autoprezentacji - wygląd, strój, makijaż. Poznanie różnic kulturowych, zasady nawiązywania kontaktów międzynarodowych, etykieta w podróży. Poznanie różnic kulturowych, zasady nawiązywania kontaktów międzynarodowych, etykieta w podróży.

13 Etykieta i savoir-vivre, na co dzień i w biznesie Tematyka: Poznanie zasad etykiety i kodeksu dobrego wychowania - powitania, pożegnania, przedstawianie się i zapoznawanie się ze sobą. Poznanie zasad etykiety i kodeksu dobrego wychowania - powitania, pożegnania, przedstawianie się i zapoznawanie się ze sobą. Umiejętność zachowania się w krępujących sytuacjach – jak reagować na gafy. Umiejętność zachowania się w krępujących sytuacjach – jak reagować na gafy. Umiejętność prowadzenie niezobowiązujących rozmów towarzyskich i biznesowych – sztuka tzw. small talk. Umiejętność prowadzenie niezobowiązujących rozmów towarzyskich i biznesowych – sztuka tzw. small talk. Zasady zachowania przy stole – co i jak jemy, zasady picia trunków, imprezy, bankiety, spotkania towarzyskie, zachowanie w restauracji. Zasady zachowania przy stole – co i jak jemy, zasady picia trunków, imprezy, bankiety, spotkania towarzyskie, zachowanie w restauracji. Poznanie zasad dawania prezentów i wręczania kwiatów. Poznanie zasad dawania prezentów i wręczania kwiatów.

14 Etykieta i savoir-vivre, na co dzień i w biznesie Zasady dobierania stroju do okoliczności – tzw. dress code (kody ubraniowe w biznesie, na co dzień) Zasady dobierania stroju do okoliczności – tzw. dress code (kody ubraniowe w biznesie, na co dzień) Etykieta w pracy i w biznesie – pierwsze wrażenie, jak zawierać znajomości, wymiana wizytówek, spotkania nieformalne, zebrania służbowe, sztuka negocjacji, przyjmowanie gości z zagranicy, sytuacje konfliktowe itp. Etykieta w pracy i w biznesie – pierwsze wrażenie, jak zawierać znajomości, wymiana wizytówek, spotkania nieformalne, zebrania służbowe, sztuka negocjacji, przyjmowanie gości z zagranicy, sytuacje konfliktowe itp. Etykieta w podróży i w kontaktach międzynarodowych, różnice kulturowe. Etykieta w podróży i w kontaktach międzynarodowych, różnice kulturowe.

15 Jak zdobyć i utrzymać pracę? Cel szkolenia: Przygotowanie do rozmów kwalifikacyjnych. Przygotowanie do rozmów kwalifikacyjnych. Nauka pisania CV i listów motywacyjnych Nauka pisania CV i listów motywacyjnych Umiejętność autoprezentacji Umiejętność autoprezentacji Przygotowanie do wystąpień publicznych (prezentacje, zebrania, konferencje itp.) Przygotowanie do wystąpień publicznych (prezentacje, zebrania, konferencje itp.) Poznanie elementów etykiety biznesowej Poznanie elementów etykiety biznesowej

16 Jak zdobyć i utrzymać pracę? Tematyka: Jak mówić, słuchać, wyglądać i zachowywać się, aby przyciągnąć uwagę pracodawcy i zdobyć pracę? Jak mówić, słuchać, wyglądać i zachowywać się, aby przyciągnąć uwagę pracodawcy i zdobyć pracę? Sztuka autoprezentacji podczas rozmów kwalifikacyjnych. Sztuka autoprezentacji podczas rozmów kwalifikacyjnych. Nauka pisania CV i listów motywacyjnych. Nauka pisania CV i listów motywacyjnych. Prezentacje - sztuka komunikacji podczas wystąpień publicznych. Prezentacje - sztuka komunikacji podczas wystąpień publicznych. Autoprezentacja i budowanie wiarygodnego wizerunku osobistego Autoprezentacja i budowanie wiarygodnego wizerunku osobistego Sytuacje konfliktowe w pracy – jak je rozwiązywać? Sytuacje konfliktowe w pracy – jak je rozwiązywać? Organizacja czasu w pracy. Organizacja czasu w pracy. Jak być bardziej kreatywnym? Jak być bardziej kreatywnym? Etykieta biznesowa Etykieta biznesowa Jak radzić sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym? Jak radzić sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym?

17 Jak zdobyć i utrzymać pracę? Ćwiczenia przed kamerą: Autoprezentacja - pierwsze wrażenie Autoprezentacja - pierwsze wrażenie Elementy symulowanej rozmowy kwalifikacyjnej Elementy symulowanej rozmowy kwalifikacyjnej Umiejętność prezentacji siebie i firmy przed dużym audytorium Umiejętność prezentacji siebie i firmy przed dużym audytorium Aspekty komunikacji niewerbalnej – mowa ciała, wygląd, strój, zachowanie. Aspekty komunikacji niewerbalnej – mowa ciała, wygląd, strój, zachowanie.

18 Metodologia szkoleń wykłady wykłady ćwiczenia ćwiczenia analiza przypadków analiza przypadków praca z kamerą praca z kamerą wymiana doświadczenia wymiana doświadczenia dyskusje kierowane. dyskusje kierowane.

19 Materiały towarzyszące: Płyta DVD dla każdego uczestnika szkolenia z jego własnymi ćwiczeniami do samoanalizy (w ciągu 7 dni po szkoleniu otrzymuje ją UW) Płyta DVD dla każdego uczestnika szkolenia z jego własnymi ćwiczeniami do samoanalizy (w ciągu 7 dni po szkoleniu otrzymuje ją UW)

20 Zakończenie szkolenia Podsumowanie: Zadanie wdrożeniowe. Zadanie wdrożeniowe. Indywidualnie postrzegane korzyści wyniesione z uczestniczenia w szkoleniu. Indywidualnie postrzegane korzyści wyniesione z uczestniczenia w szkoleniu. Ankiety ewaluacyjne. Ankiety ewaluacyjne. Rozdanie dyplomów uczestnictwa. Rozdanie dyplomów uczestnictwa.

21 Organizacja Miejsce:Uczelnia Warszawska Miejsce:Uczelnia Warszawska Termin:Marzec Termin:Marzec Autoprezentacja i wystąpienie publiczne : 2,9,16,23 Marzec (poniedziałki) Mowa ciała w pracy : 5,12,19,26 Marzec (piątki) Mowa ciała w pracy : 5,12,19,26 Marzec (piątki) Etykieta i savoir-vivre, na co dzień i w biznesie : 7,14,21,28 Kwiecień (wtorki) Etykieta i savoir-vivre, na co dzień i w biznesie : 7,14,21,28 Kwiecień (wtorki) Jak zdobyć i utrzymać pracę? : 4,11,18,25 Marzec (środy) Jak zdobyć i utrzymać pracę? : 4,11,18,25 Marzec (środy)

22 0rganizacja Czas szkolenia:Jeden moduł szkoleniowy: Czas szkolenia:Jeden moduł szkoleniowy: 16 godz. – 4 dni szkoleniowe (1 dzień od z przerwami) 16 godz. – 4 dni szkoleniowe (1 dzień od z przerwami) Ilość szkolonych osób (w jednej grupie): do 30 osób Ilość szkolonych osób (w jednej grupie): do 30 osób Koszt jednego szkolenia: 100 zł. Koszt jednego szkolenia: 100 zł.


Pobierz ppt "Szkolenia z autoprezentacji i savoir vivreu w UCZELNI WARSZAWSKIEJ im. MARII SKŁODOWSKIEJ – CURIE."

Podobne prezentacje


Reklamy Google