Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA OPRACOWAŁA: ANNA SYREK-KOSOWSKA.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA OPRACOWAŁA: ANNA SYREK-KOSOWSKA."— Zapis prezentacji:

1

2 PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA OPRACOWAŁA: ANNA SYREK-KOSOWSKA

3 © A.SYREK-KOSOWSKA

4

5 CELE SZKOLENIA NABYCIE PRAKTYCZNYCH UMIEJĘTNOŚCI PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA NABYCIE UMIEJĘTNOŚCI PROWADZENIA ROZMÓW HANDLOWYCH USPRAWNIENIE KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ POZNANIE SPOSOBÓW POKONYWANIA STRESU W PRACY Z KLIENTEM TRUDNYM © A.SYREK-KOSOWSKA

6 I MODUŁ KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA II MODUŁ ROZMOWA HANDLOWA III MODUŁ STRES W PRACY Z KLIENTEM © A.SYREK-KOSOWSKA

7 SYSTEMY REPREZENTACJI ŚWIATA © A.SYREK-KOSOWSKA

8 ETAPY ROZMOWY HANDLOWEJ BADANIE POTRZEB KLIENTA OBIEKCJE-ARGUMENTY TRUDNY KLIENT © A.SYREK-KOSOWSKA

9 STYLE RADZENIA SOBIE ZE STRESEM © A.SYREK-KOSOWSKA

10 ZAGADNIENIA

11 MODUŁ I Psychologiczne prawidłowości spostrzegania ludzi Efekt I-ego wrażenia Wzbudzanie zaufania Kanały reprezentacji świata Zasady rozpoznawania preferowanego kanału Własny preferowany kanał reprezentacji Wzbudzanie sympatii klienta-dopasowywanie kanałów © A.SYREK-KOSOWSKA

12 6 poziomów słuchania Aktywne słuchanie Parafrazowanie- zwroty, zasady Pamięć, koncentracja uwagi Rodzaje pytań Model twierdzenie/pytanie Błędy w stawianiu pytań Otwieranie, zamykanie rozmowy Mowa ciała © A.SYREK-KOSOWSKA

13 MODUŁ II Struktura rozmowy handlowej Etapy rozmowy handlowej Badanie potrzeb klienta Język korzyści Pokonywanie obiekcji klienta Rodzaje argumentów Sygnały zakupu Finalizacja sprzedaży Klient trudny-typologia Profile psychologiczne klientów trudnych np.: agresor, lepiej wiedzący, nieprzyjazny itp. Asertywne radzenie sobie z klientem trudnym © A.SYREK-KOSOWSKA

14 MODUŁ III Psychologia emocji Powody, skutki, sposoby pokonywania lęku przed odrzuceniem Napięcie-nuda–emocje sprzedawcy Źródła stresu Style radzenia sobie ze stresem Pozytywne odreagowywanie negatywnych emocji © A.SYREK-KOSOWSKA

15 TECHNIKI SZKOLENIOWE PRACA INDYWIDUALNA I GRUPOWA (CASE STUDY) DYSKUSJA SCENKI – WARSZTATY PRAKTYCZNE SYMULACJE TESTY MATERIAŁY AUDIOWIZUALNE KAMERA VIDEO © A.SYREK-KOSOWSKA

16 PODSUMOWANIE SZKOLENIA POWTÓRZENIE NAJWAŻNIEJSZYCH TREŚCI PYTANIA - DYSKUSJA ZEBRANIE INFORMACJI ZWROTNYCH O PRZEPROWADZONYM SZKOLENIU © A.SYREK-KOSOWSKA

17 KONIEC © PROGRAM SZKOLENIA JEST PROGRAMEM AUTORSKIM ANNY SYREK-KOSOWSKIEJ JAKIEKOLWIEK JEGO WYKORZYSTANIE I ROZPOWSZECHNIANIE BEZ ZGODY AUTORA JEST ZABRONIONE KONTAKT:


Pobierz ppt "PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA OPRACOWAŁA: ANNA SYREK-KOSOWSKA."

Podobne prezentacje


Reklamy Google