Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Projekt współfinansowany ze środków programu Unii Europejskiej PHARE, realizowany pod nadzorem Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości AUTOPREZENTACJA.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Projekt współfinansowany ze środków programu Unii Europejskiej PHARE, realizowany pod nadzorem Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości AUTOPREZENTACJA."— Zapis prezentacji:

1 Projekt współfinansowany ze środków programu Unii Europejskiej PHARE, realizowany pod nadzorem Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości AUTOPREZENTACJA PRZYGOTOWANIE CV I ZAWODOWEGO PORTFOLIO Agnieszka Gębska Aktywizacja zawodowa i społeczna repatriantów w Województwie Łódzkim Projekt współfinansowany ze środków Programu Unii Europejskiej Phare, realizowany pod nadzorem Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości

2 Projekt współfinansowany ze środków programu Unii Europejskiej PHARE, realizowany pod nadzorem Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości AUTOPREZENTACJA NIEWINNY SPEKTAKL DLA SIEBIE I INNYCH

3 Projekt współfinansowany ze środków programu Unii Europejskiej PHARE, realizowany pod nadzorem Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Czemu służy autoprezentacja? Zmierza do zwiększenia kontroli autoprezentera nad zachowaniami innych ludzi, Autoprezenter kontroluje informacje o sobie, o innych, o poglądach, planach, rezultatach i motywach działalności, Autoprezentacja odbywa się przez kreowanie odpowiedniego wizerunku własnej osoby

4 Projekt współfinansowany ze środków programu Unii Europejskiej PHARE, realizowany pod nadzorem Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Motywy podejmowania autoprezentacji 1.Dążenie do maksymalizacji bilansu zysków i kosztów w relacjach społecznych 2.Podwyższenie lub ochrona poczucia własnej wartości 3.Tworzenie i podtrzymywanie określonej tożsamości

5 Projekt współfinansowany ze środków programu Unii Europejskiej PHARE, realizowany pod nadzorem Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Czynniki decydujące o podejmowanym stylu autoprezentacji

6 Projekt współfinansowany ze środków programu Unii Europejskiej PHARE, realizowany pod nadzorem Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 1.Samowiedza 2.Wyobrażenia tożsamości pożądanej i niepożądanej 3.Wymagania roli społecznej 4.Spostrzegane oczekiwania widowni 5.Aktualne i rzeczywiste oraz przyszłe i potencjalne konsekwencje publicznego wizerunku

7 Projekt współfinansowany ze środków programu Unii Europejskiej PHARE, realizowany pod nadzorem Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości FORMY AUTOPREZENTACJI Autoprezentacja Werbalna / niewerbalna Długofalowa / krótkofalowa Pośrednia / bezpośrednia Wprost / niewprost

8 Projekt współfinansowany ze środków programu Unii Europejskiej PHARE, realizowany pod nadzorem Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości EFEKT PIERWSZEGO WRAŻENIA Jest bardzo trwałe i trudne do zmiany NIKT NIE DA CI DRUGIEJ SZANSY NA ZROBIENIE PIERWSZEGO WRAŻENIA

9 Projekt współfinansowany ze środków programu Unii Europejskiej PHARE, realizowany pod nadzorem Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Nigdy nie będziesz miał okazji zrobić pierwszego wrażenia po raz drugi. Z tego powodu, pierwsze wrażenie jest bardzo ważne. także dlatego, że ludzie szybko wyrabiają sobie opinie, a wolno ją zmieniają. Jeśli, od pierwszego rzutu oka, nawiązałeś kontakt ludzie dają ci kredyt, z którego możesz korzystać, a może nawet go zwielokrotnić. Jeśli nie … załóżmy, że do tego nie dojdzie. gdyby jednak z jakiegoś niespodziewanego powodu, nie udało się, to nie jest jeszcze nieszczęście, jest to co najwyżej kłopot. musisz zapracować na zmianę opinii. To, wymaga konsekwencji, lecz nie jest niemożliwe. Dlatego też poważnie traktuj przygotowanie do pierwszego kontaktu, ale nie zapominaj, że każdy następny jest tak samo istotny.

10 Projekt współfinansowany ze środków programu Unii Europejskiej PHARE, realizowany pod nadzorem Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Ludzie formułują swoje pierwsze opinie w tak zwanych pierwszych trzech dziesiątkach: - pierwsze dziesięć sekund - pierwsze dziesięć elementów stroju i postawy - pierwsze dziesięć słów, które wypowiesz

11 Projekt współfinansowany ze środków programu Unii Europejskiej PHARE, realizowany pod nadzorem Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Model AIDA A – attention – przyciągnięcie uwagi I – interest – wzbudzenie zainteresowania D – desire – wzbudzenie chęci posiadania A – action – działanie

12 Projekt współfinansowany ze środków programu Unii Europejskiej PHARE, realizowany pod nadzorem Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości PORTFOLIO ZAWODOWE 1.Curriculum Vitae 2.List motywacyjny 3.Referencje 4.Uzyskane dyplomy i zaświadczenia 5.Dokumenty wymagane przez pracodawcę

13 Projekt współfinansowany ze środków programu Unii Europejskiej PHARE, realizowany pod nadzorem Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości POPRAWNE CV 1.Dane osobowe 2.Wykształcenie 3.Doświadczenie zawodowe 4.Odbyte kursy i szkolenia 5.Umiejętności 6.Zainteresowania i hobby

14 Projekt współfinansowany ze środków programu Unii Europejskiej PHARE, realizowany pod nadzorem Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości BŁĘDY W LIŚCIE MOTYWACYJNYM · powtarzanie faktów z CV; · pomijanie aspektów osobowościowych; · używanie ogólnikowych epitetów; · posługiwanie się tym samym listem motywacyjnym przy ubieganiu się o różne stanowiska; · podawanie zbyt wielu informacji; · pomyłki w nazwie stanowiska, o jakie kandydat się ubiega


Pobierz ppt "Projekt współfinansowany ze środków programu Unii Europejskiej PHARE, realizowany pod nadzorem Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości AUTOPREZENTACJA."

Podobne prezentacje


Reklamy Google